Ana Rosa Quintana anuncia la seua retirada temporal perquè té càncer de mama

 

Ana Rosa Quintana, coneguda periodista de 65 anys, ha anunciat hui en directe que té càncer de mama i que es retirarà temporalment de la televisió.

Al seu programa, la presentadora ha anunciat: «Hui em vull acomiadar per una temporada, espere que no siga gaire llarga, m’han trobat càncer en una mama».

La presentadora s’haurà de sotmetre a un «tractament intens» per tractar el càncer de mama, però segons ha afirmat es tracta d’un carcinoma localitzat sense metàstasi. A més, afegia que la malaltia la «mantindrà allunyada d’este plató i d’estos companys que també són la meua família».

Ana Rosa Quintana ha afirmat que «estic tranquil·la, confie en els meus metges. Soc una afortunada per tenir tant d’amor al meu voltant, i espere que tot tinga un final feliç» i afegia «per una vegada a la vida em dedicaré a mi i a la meua família. Faré una vida el més normal possible, continuaré treballant darrere de les càmeres, a la productora. Això és només un sotrac a la vida. Ens veiem prompte».

 

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.