Ana Rosa Quintana anuncia la seua retirada temporal perquè té càncer de mama

 

Ana Rosa Quintana, coneguda periodista de 65 anys, ha anunciat hui en directe que té càncer de mama i que es retirarà temporalment de la televisió.

Al seu programa, la presentadora ha anunciat: «Hui em vull acomiadar per una temporada, espere que no siga gaire llarga, m’han trobat càncer en una mama».

La presentadora s’haurà de sotmetre a un «tractament intens» per tractar el càncer de mama, però segons ha afirmat es tracta d’un carcinoma localitzat sense metàstasi. A més, afegia que la malaltia la «mantindrà allunyada d’este plató i d’estos companys que també són la meua família».

Ana Rosa Quintana ha afirmat que «estic tranquil·la, confie en els meus metges. Soc una afortunada per tenir tant d’amor al meu voltant, i espere que tot tinga un final feliç» i afegia «per una vegada a la vida em dedicaré a mi i a la meua família. Faré una vida el més normal possible, continuaré treballant darrere de les càmeres, a la productora. Això és només un sotrac a la vida. Ens veiem prompte».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.