Ana Rosa Quintana anuncia la seua retirada temporal perquè té càncer de mama

 

Ana Rosa Quintana, coneguda periodista de 65 anys, ha anunciat hui en directe que té càncer de mama i que es retirarà temporalment de la televisió.

Al seu programa, la presentadora ha anunciat: «Hui em vull acomiadar per una temporada, espere que no siga gaire llarga, m’han trobat càncer en una mama».

La presentadora s’haurà de sotmetre a un «tractament intens» per tractar el càncer de mama, però segons ha afirmat es tracta d’un carcinoma localitzat sense metàstasi. A més, afegia que la malaltia la «mantindrà allunyada d’este plató i d’estos companys que també són la meua família».

Ana Rosa Quintana ha afirmat que «estic tranquil·la, confie en els meus metges. Soc una afortunada per tenir tant d’amor al meu voltant, i espere que tot tinga un final feliç» i afegia «per una vegada a la vida em dedicaré a mi i a la meua família. Faré una vida el més normal possible, continuaré treballant darrere de les càmeres, a la productora. Això és només un sotrac a la vida. Ens veiem prompte».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Benissa un pròfug reclamat per Polònia per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Benissa a un home de 39 anys buscat per Polònia per pertànyer a una organització criminal de tràfic de drogues a nivell europeu. El detingut va ingressar a la presó provisional mentres es tramita el seu lliurament.

Sant Jordi plena de solemnitat el dia central dels Moros i Cristians d’Alcoi

El dia de Sant Jordi es convertix en l'eix de la trilogia festera de Moros i Cristians d'Alcoi, amb actes religiosos i desfilades que mesclen devoció, tradició i ambient popular.

Pérez Llorca enaltix a Alcoi les festes de Moros i Cristians com una de les més importants d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca destaca a Alcoi que les festes de Moros i Cristians són una de les més importants d'Espanya i un símbol d'identitat del poble valencià.

La Fe lidera la major xarxa d’investigació en leucèmia mieloide aguda amb més de 300 centres

La Fe coordina una xarxa internacional amb 300 centres i impulsa més de 120 assajos en leucèmia mieloide aguda.

L’Ajuntament millora la seguretat dels itineraris a peu cap al CEIP Manuel González Martí de Benifaraig

• Les noves rutes escolars se sumen a les nou executades este mateix mes en les pedanies de Castellar-l’Oliveral i del Forn d’Alcedo, per la qual cosa en total ja en són 140 en el terme municipal de València

Dos incendis industrials controlats en Sagunt i Bonrepòs i Mirambell mobilitzen els bombers

Els bombers controlen dos incendis industrials a Sagunt i Bonrepòs i Mirambell sense danys greus.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.