Ana Rosa Quintana anuncia la seua retirada temporal perquè té càncer de mama

 

Ana Rosa Quintana, coneguda periodista de 65 anys, ha anunciat hui en directe que té càncer de mama i que es retirarà temporalment de la televisió.

Al seu programa, la presentadora ha anunciat: «Hui em vull acomiadar per una temporada, espere que no siga gaire llarga, m’han trobat càncer en una mama».

La presentadora s’haurà de sotmetre a un «tractament intens» per tractar el càncer de mama, però segons ha afirmat es tracta d’un carcinoma localitzat sense metàstasi. A més, afegia que la malaltia la «mantindrà allunyada d’este plató i d’estos companys que també són la meua família».

Ana Rosa Quintana ha afirmat que «estic tranquil·la, confie en els meus metges. Soc una afortunada per tenir tant d’amor al meu voltant, i espere que tot tinga un final feliç» i afegia «per una vegada a la vida em dedicaré a mi i a la meua família. Faré una vida el més normal possible, continuaré treballant darrere de les càmeres, a la productora. Això és només un sotrac a la vida. Ens veiem prompte».

 

Últimes notícies

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.