14.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Andrea Janeiro debuta en el món laboral: La seua mare la fitxa per treballar amb ella

 

Belén Esteban no es conforma amb omplir hores i hores de televisió i ara també vol deixar empremta en el món empresarial. No serà la primera vegada que ho faça, ja que anteriorment ha tret línies de paelles, llibres, sabates i qualsevol altre producte que pugues imaginar. De fet, la seua última línia de joies la va portar a enfrontar-se amb la seua amiga Anabel Pantoja i, com a conseqüència d’este enfado, Belén Esteban va acabar plantant l’empresa de joies i va trencar l’acord que tenia amb ells en considerar que li havien fet el llit.

‘Sabores de la Esteban’

Però ara, Esteban presenta un nou producte i en esta ocasió sembla que ha aprés dels errors del passat per no tornar-los a cometre. Belén ja no vol col·laborar en una marca per crear una línia de productes, ara ella vol ser la propietària de la seua pròpia empresa i a partir d’ací començar a llançar diferents productes. Per este motiu, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha creat l’empresa ‘Sabores de la Esteban‘, des de la qual llançarà diversos productes alimentaris, debutant esta mateixa setmana amb un gaspatxo i un salmorejo, que s’ha elaborat amb la recepta de la mare de la famosa i amb uns productes que ella mateixa assegura haver triat personalment per crear estes receptes que ara es vendran a litres per tot Espanya.

La veritat és que el projecte serà d’allò més ambiciós i encara que ara hagen començat amb els productes frescos, la col·laboradora assegura que a la tardor traurà una línia de cremes vegetals i que també es vendran a través de les grans superfícies. Aprenent dels errors, Esteban ja no vol envoltar-se de desconeguts i només vol persones molt properes per dur a terme els seus negocis i amb les quals puga confiar plenament.

És per este motiu, que avui ha revelat en el seu programa a totes les persones del seu entorn qui ha decidit involucrar en este nou negoci. El primer de tot que ha volgut revelar la col·laboradora és que ella és l’única propietària de l’empresa, encara que el seu marit Miguel li estarà donant suport i ajudant-la en tot el que necessite. També estan treballant per a ella alguns amics molt íntims i atenció, perquè els fitxatges no acaben aquí. La col·laboradora ha explicat que la seua filla Andrea Janeiro està encantada amb este nou negoci, tant que ha estat fitxada per la seua mare per treballar sota les seues ordres i encarregant-se d’una part fonamental perquè el negoci prospere.

 

Andrea Janeiro serà ‘community manager’

La jove, que es troba als Estats Units estudiant ràdio, s’encarregarà a partir d’ara de gestionar les xarxes socials de ‘Sabors de la Esteban’, el nou projecte de la seua mare i que apunta moltes maneres. Pel que ha explicat la propietària de la línia de gaspatxos, Andrea serà l’encarregada de gestionar les xarxes i la publicitat digital dels diferents productes que es vagen llançant. Segurament, també haurà de gestionar els comentaris i dubtes dels consumidors i que decidesquen contactar amb la marca per exposar els seus dubtes respecte als productes que compren.

Belén sempre s’ha mostrat molt propera a la seua família i per tots és sabut que els seus germans, les seues cunyades i la seua mare formen part d’una manera molt activa de la seua vida, tenint-los sempre com a pilars en la seua vida. De fet, la col·laboradora ha admés en diverses ocasions que ha ajudat econòmicament els seus germans quan les coses han anat mal dades per a ells.

És important explicar que la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha assegurat que entre els seus plans no està deixar la televisió perquè la seua feina li agrada i sempre s’ha dedicat a això, per tant, compaginarà la seua experiència com a empresària amb les seues aparicions a ‘Sálvame‘ i a la resta de formats de la cadena en què acostuma a aparéixer amb assiduïtat com per exemple en els debats de ‘Gran Hermano VIP‘, ‘Supervivientes‘ o ‘Rocío. Explicar la verdad para seguir viva‘.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs