Andrea Janeiro debuta en el món laboral: La seua mare la fitxa per treballar amb ella

Ejemplo de shortcode con estilo
  Belén Esteban no es conforma amb omplir hores i hores de televisió i ara també vol deixar empremta en el món empresarial. No serà la primera vegada que ho faça, ja que anteriorment ha tret línies de paelles, llibres, sabates i qualsevol altre producte que pugues imaginar. De fet, la seua última línia de joies la va portar […]

 

Belén Esteban no es conforma amb omplir hores i hores de televisió i ara també vol deixar empremta en el món empresarial. No serà la primera vegada que ho faça, ja que anteriorment ha tret línies de paelles, llibres, sabates i qualsevol altre producte que pugues imaginar. De fet, la seua última línia de joies la va portar a enfrontar-se amb la seua amiga Anabel Pantoja i, com a conseqüència d’este enfado, Belén Esteban va acabar plantant l’empresa de joies i va trencar l’acord que tenia amb ells en considerar que li havien fet el llit.

‘Sabores de la Esteban’

Però ara, Esteban presenta un nou producte i en esta ocasió sembla que ha aprés dels errors del passat per no tornar-los a cometre. Belén ja no vol col·laborar en una marca per crear una línia de productes, ara ella vol ser la propietària de la seua pròpia empresa i a partir d’ací començar a llançar diferents productes. Per este motiu, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha creat l’empresa ‘Sabores de la Esteban‘, des de la qual llançarà diversos productes alimentaris, debutant esta mateixa setmana amb un gaspatxo i un salmorejo, que s’ha elaborat amb la recepta de la mare de la famosa i amb uns productes que ella mateixa assegura haver triat personalment per crear estes receptes que ara es vendran a litres per tot Espanya.

La veritat és que el projecte serà d’allò més ambiciós i encara que ara hagen començat amb els productes frescos, la col·laboradora assegura que a la tardor traurà una línia de cremes vegetals i que també es vendran a través de les grans superfícies. Aprenent dels errors, Esteban ja no vol envoltar-se de desconeguts i només vol persones molt properes per dur a terme els seus negocis i amb les quals puga confiar plenament.

És per este motiu, que avui ha revelat en el seu programa a totes les persones del seu entorn qui ha decidit involucrar en este nou negoci. El primer de tot que ha volgut revelar la col·laboradora és que ella és l’única propietària de l’empresa, encara que el seu marit Miguel li estarà donant suport i ajudant-la en tot el que necessite. També estan treballant per a ella alguns amics molt íntims i atenció, perquè els fitxatges no acaben aquí. La col·laboradora ha explicat que la seua filla Andrea Janeiro està encantada amb este nou negoci, tant que ha estat fitxada per la seua mare per treballar sota les seues ordres i encarregant-se d’una part fonamental perquè el negoci prospere.

 

Andrea Janeiro serà ‘community manager’

La jove, que es troba als Estats Units estudiant ràdio, s’encarregarà a partir d’ara de gestionar les xarxes socials de ‘Sabors de la Esteban’, el nou projecte de la seua mare i que apunta moltes maneres. Pel que ha explicat la propietària de la línia de gaspatxos, Andrea serà l’encarregada de gestionar les xarxes i la publicitat digital dels diferents productes que es vagen llançant. Segurament, també haurà de gestionar els comentaris i dubtes dels consumidors i que decidesquen contactar amb la marca per exposar els seus dubtes respecte als productes que compren.

Belén sempre s’ha mostrat molt propera a la seua família i per tots és sabut que els seus germans, les seues cunyades i la seua mare formen part d’una manera molt activa de la seua vida, tenint-los sempre com a pilars en la seua vida. De fet, la col·laboradora ha admés en diverses ocasions que ha ajudat econòmicament els seus germans quan les coses han anat mal dades per a ells.

És important explicar que la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha assegurat que entre els seus plans no està deixar la televisió perquè la seua feina li agrada i sempre s’ha dedicat a això, per tant, compaginarà la seua experiència com a empresària amb les seues aparicions a ‘Sálvame‘ i a la resta de formats de la cadena en què acostuma a aparéixer amb assiduïtat com per exemple en els debats de ‘Gran Hermano VIP‘, ‘Supervivientes‘ o ‘Rocío. Explicar la verdad para seguir viva‘.

Últimes notícies

El Valencia Basket vol reaccionar en Eurolliga en la pista d’un París ferit

El Valencia Basket visita este divendres el Paris Basketball després de dues derrotes seguides en Eurolliga, davant un rival en mala ratxa però molt perillós a casa. L’equip taronja arriba reforçat per la victòria contra l’UCAM Murcia i amb tota la plantilla disponible, excepte Yankuba Sima, ja fora del club.

Sadiq torna a entrenar amb el grup i acosta la seua reaparició

El davanter nigerià Sadiq Umar ha completat la primera part de l’entrenament amb el grup a Paterna, el seu primer pas en la recta final de la recuperació de la lesió isquiotibial patida el 30 de setembre davant el Deportivo en Riazor.

Albert demana al Valencia Basket centrar-se en París i oblidar les derrotes

Xavi Albert rebutja que les últimes derrotes en Euroliga afegisquen pressió al Valencia Basket i reclama viure el present abans de visitar el París Basketball. El tècnic també analitza la situació de Nadir Hifi, Mo Gueye i Mario Saint-Supéry.

Així són els 10 projectes de la CHJ per a reduir el risc d’inundacions després de la dana

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha iniciat la participació pública de deu projectes per a reduir el risc d’inundacions en les conques del Poyo, Magre i Pozalet-Saleta, les més colpejades per la dana de 2024. El procés inclou jornades informatives en diversos municipis valencians entre octubre i novembre.

Més de 30.000 euros de la Ruta 091 per a AEBHA a Alacant

La Policia Nacional ha lliurat a AEBHA 30.510 euros recaptats en la cinquena edició de la carrera solidària Ruta 091, una xifra rècord que permetrà mantindre els servicis de l’associació enguany.

Bernabé acusa el PP de voler que es vote ‘a colp de bulo’ el 29-N

Pilar Bernabé, cap de llista del PSPV-PSOE per València al Congrés, critica que el PP encara no haja registrat les seues llistes en la Comunitat Valenciana i alerta que volen que es vote ‘a colp de bulo’ el 29-N.

Compromís alerta de 787 famílies vulnerables amb ordre de desnonament a València en un any

Compromís assegura que 787 famílies amb informe de vulnerabilitat dels serveis socials han tingut una ordre de desnonament a València en un any i critica que l'Ajuntament no oferix alternatives habitacionals. La formació responsabilitza el govern de María José Catalá del tancament de l'Oficina pel Dret a l'Habitatge i de rebutjar mesures per a frenar els preus.

València invertirà prop de mig milió d’euros en tres carrils bici

La Junta de Govern Local ha aprovat l'inici de l'adjudicació dels treballs, que es distribuiran en tres contractes diferenciats.