Andy i Lucas actuaran el 25 de juliol a Vivers amb la seua gira de comiat

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

Andy i Lucas actuaran dijous que ve 25 de juliol als Jardins del Real-Vivers de València amb el seu gira de comiat, ‘Nuestros últimos acordes’, per a celebrar els seus 20 anys en la indústria musical.

Després de dues dècades repletes d’èxits i emocions, els gaditans han decidit baixar el teló de la seua trajectòria sobre els escenaris, amb dos milions de discos venuts, doble disc de diamant, vint discos de platí, quaranta discos d’or i deu milions d’assistents a més de 800 concerts.

Des dels seus humils començaments als barris de Cadis, Andy Morales i Lucas González han captivat al públic amb la seua música autèntica i emotiva, convertint-se en referents indiscutibles de la música espanyola, destaca l’organització de la gira.

El comiat d’Andy i Lucas promet ser un tribut al seu llegat musical, ple d’energia, emoció i els èxits que han marcat una època. Els fans tindran l’oportunitat de reviure els moments més memorables de la carrera del duo, així com gaudir de noves sorpreses que tenen preparades per a l’ocasió única.

Les dates i detalls addicionals sobre la gira s’anunciaran pròximament a través de les xarxes socials i els canals oficials dels artistes.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.