Andy i Lucas actuaran el 25 de juliol a Vivers amb la seua gira de comiat

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

Andy i Lucas actuaran dijous que ve 25 de juliol als Jardins del Real-Vivers de València amb el seu gira de comiat, ‘Nuestros últimos acordes’, per a celebrar els seus 20 anys en la indústria musical.

Després de dues dècades repletes d’èxits i emocions, els gaditans han decidit baixar el teló de la seua trajectòria sobre els escenaris, amb dos milions de discos venuts, doble disc de diamant, vint discos de platí, quaranta discos d’or i deu milions d’assistents a més de 800 concerts.

Des dels seus humils començaments als barris de Cadis, Andy Morales i Lucas González han captivat al públic amb la seua música autèntica i emotiva, convertint-se en referents indiscutibles de la música espanyola, destaca l’organització de la gira.

El comiat d’Andy i Lucas promet ser un tribut al seu llegat musical, ple d’energia, emoció i els èxits que han marcat una època. Els fans tindran l’oportunitat de reviure els moments més memorables de la carrera del duo, així com gaudir de noves sorpreses que tenen preparades per a l’ocasió única.

Les dates i detalls addicionals sobre la gira s’anunciaran pròximament a través de les xarxes socials i els canals oficials dels artistes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat ordena retirar un lot de colònia per a bebés per una fallada en l’etiquetatge

Sanitat ha ordenat la retirada d'un lot de la colònia de bebés Suavinex Baby Cologne Memories per no advertir en l'etiqueta la presència de tres al·lergògens per damunt del límit legal.

El València afronta un altre final de Lliga pendent de certificar la permanència

El València arriba a les últimes quatre jornades de LaLiga encara sense la permanència assegurada, com ja va ocórrer en les temporades 2022-23 i 2024-25, quan només va sumar cinc i quatre punts en eixe tram.

Un de cada 20 alumnes mostra risc de dependència problemàtica de la IA en els seus estudis

Un estudi amb 1.905 adolescents detecta que el 4,7% de l'alumnat corre risc de desenrotllar una relació problemàtica amb la intel·ligència artificial generativa en l'àmbit educatiu.

Espanya afronta una setmana de temps inestable amb pluges, tempestes, neu i ambient més fresc

La primera setmana de maig arriba marcada per un ambient típicament primaveral, amb forts contrastos de pluja, tempestes, neu en muntanya i temperatures més fresques de l'habitual, sobretot en el nord i l'est peninsular.

El Vila-real i Marcelino posen fi a la seua segona etapa per discrepàncies en el projecte

Marcelino García Toral no seguirà en la banqueta del Vila-real la pròxima temporada després de no prosperar la renovació per discrepàncies en el projecte esportiu, malgrat haver encadenat dos classificacions històriques per a la Lliga de Campions.

Mercadona comença a construir a Palma el seu primer magatzem exclusiu per a venda en línia a Mallorca

Mercadona ha iniciat a Palma la construcció d'un magatzem exclusiu per a venda en línia, amb una inversió de 19,5 milions i més de 200 ocupacions previstes quan estiga operatiu en 2027.

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.