Andy i Lucas actuaran el 25 de juliol a Vivers amb la seua gira de comiat

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

Andy i Lucas actuaran dijous que ve 25 de juliol als Jardins del Real-Vivers de València amb el seu gira de comiat, ‘Nuestros últimos acordes’, per a celebrar els seus 20 anys en la indústria musical.

Després de dues dècades repletes d’èxits i emocions, els gaditans han decidit baixar el teló de la seua trajectòria sobre els escenaris, amb dos milions de discos venuts, doble disc de diamant, vint discos de platí, quaranta discos d’or i deu milions d’assistents a més de 800 concerts.

Des dels seus humils començaments als barris de Cadis, Andy Morales i Lucas González han captivat al públic amb la seua música autèntica i emotiva, convertint-se en referents indiscutibles de la música espanyola, destaca l’organització de la gira.

El comiat d’Andy i Lucas promet ser un tribut al seu llegat musical, ple d’energia, emoció i els èxits que han marcat una època. Els fans tindran l’oportunitat de reviure els moments més memorables de la carrera del duo, així com gaudir de noves sorpreses que tenen preparades per a l’ocasió única.

Les dates i detalls addicionals sobre la gira s’anunciaran pròximament a través de les xarxes socials i els canals oficials dels artistes.

Últimes notícies

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.