Andy i Lucas actuaran el 25 de juliol a Vivers amb la seua gira de comiat

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

Andy i Lucas actuaran dijous que ve 25 de juliol als Jardins del Real-Vivers de València amb el seu gira de comiat, ‘Nuestros últimos acordes’, per a celebrar els seus 20 anys en la indústria musical.

Després de dues dècades repletes d’èxits i emocions, els gaditans han decidit baixar el teló de la seua trajectòria sobre els escenaris, amb dos milions de discos venuts, doble disc de diamant, vint discos de platí, quaranta discos d’or i deu milions d’assistents a més de 800 concerts.

Des dels seus humils començaments als barris de Cadis, Andy Morales i Lucas González han captivat al públic amb la seua música autèntica i emotiva, convertint-se en referents indiscutibles de la música espanyola, destaca l’organització de la gira.

El comiat d’Andy i Lucas promet ser un tribut al seu llegat musical, ple d’energia, emoció i els èxits que han marcat una època. Els fans tindran l’oportunitat de reviure els moments més memorables de la carrera del duo, així com gaudir de noves sorpreses que tenen preparades per a l’ocasió única.

Les dates i detalls addicionals sobre la gira s’anunciaran pròximament a través de les xarxes socials i els canals oficials dels artistes.

Últimes notícies

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.