Andy i Lucas actuaran el 25 de juliol a Vivers amb la seua gira de comiat

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

Andy i Lucas actuaran dijous que ve 25 de juliol als Jardins del Real-Vivers de València amb el seu gira de comiat, ‘Nuestros últimos acordes’, per a celebrar els seus 20 anys en la indústria musical.

Després de dues dècades repletes d’èxits i emocions, els gaditans han decidit baixar el teló de la seua trajectòria sobre els escenaris, amb dos milions de discos venuts, doble disc de diamant, vint discos de platí, quaranta discos d’or i deu milions d’assistents a més de 800 concerts.

Des dels seus humils començaments als barris de Cadis, Andy Morales i Lucas González han captivat al públic amb la seua música autèntica i emotiva, convertint-se en referents indiscutibles de la música espanyola, destaca l’organització de la gira.

El comiat d’Andy i Lucas promet ser un tribut al seu llegat musical, ple d’energia, emoció i els èxits que han marcat una època. Els fans tindran l’oportunitat de reviure els moments més memorables de la carrera del duo, així com gaudir de noves sorpreses que tenen preparades per a l’ocasió única.

Les dates i detalls addicionals sobre la gira s’anunciaran pròximament a través de les xarxes socials i els canals oficials dels artistes.

Últimes notícies

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.

La Generalitat afronta la fase final de Salvem els Fotos per a rescatar 800.000 imatges danyades per la dana

La Generalitat reforça la fase final de Salvem els Fotos, projecte de la Universitat de València que busca recuperar 800.000 fotografies i 6.552 objectes danyats per la dana mitjançant un protocol pioner.

Quatre persones investigades per robar 25.000 euros a una dona fent-se passar pel seu banc

La Guàrdia Civil investiga a quatre persones de la província de Cadis per una estafa telemàtica a una dona de València a la qual li van sostraure més de 25.000 euros després de fer-se passar per personal de seguretat del seu banc.

Ricardo Llorca critica l’endarreriment del minimalisme a Espanya i presenta el seu Ofici de Caminantes

El compositor Ricardo Llorca presentarà a Madrid la gravació del seu oratori Ofici de Caminantes, inspirat en el camí de Sant Jaume, i lamenta el menyspreu al minimalisme a Espanya, que considera estancat des de fa dècades.

Desmantellat un punt de venda de droga enfront d’un col·legi a Torrent amb un detingut

La Policia Nacional ha desmantellat a Torrent un punt de venda de marihuana i haixix situat enfront d'un centre escolar i ha detingut a l'habitant del domicili com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.