Angola i Israel, els grans triomfadors del trànsit a Valenciaport

Anàlisi del creixement del trànsit a Valenciaport

En el mes de febrer, Valenciaport ha presentat dades sorprenents que reflecteixen un notable augment del trànsit de contenidors. Les xifres mostren que els trànsits amb Angola han crescut un impactant 2.200,88% en l’acumulat de gener i febrer. Aquestes xifres són realment notables si es comparen amb el creixement amb Israel, que ha arribat al 44,41%, mentre que el trànsit amb Algèria ha tingut un increment del 18,71%.

Tot i aquest ràpid creixement amb països com Angola, és important destacar que Xina continua sent el principal soci comercial de Valenciaport, amb un total de 129.724 TEUs intercanviats, el que suposa un creixement del 36,44% en tones transportades, arribant a 1.410.867 tones en aquest període, incrementant així un 29,43%.

Les dades presentades pel Butlletí Estadístic de Valenciaport també confirmen que el sector exportador manté una tendència positiva, amb un augment del 5,39% en el trànsit de càrrega (contenidors plens) que ixen de Valenciaport.

Durant el mes de febrer, els tràfics de TEUs plens han crescut un 9,88%, amb descàrregues que augmenten un 29,93% i trànsits que pugen un 4,15% en total acumulat pels mesos de gener i febrer.

Estadístiques generals de Valenciaport

En total, durant els dos primers mesos de l’any, Valenciaport ha gestionat 12,51 milions de tones, el que representa un increment del 1,35%. Pel que fa als contenidors, s’han anotat 863.894 TEUs, cosa que suposa un creixement del 10,34%.

Segons l’anàlisi dels sectors, han aparegut augments significatius en els minerals no metàl·lics (+28,08%), productes químics (+12,17%), materials de construcció (+9,06%) i agroalimentari (+2,35%). Angels i Israel es presenten com a socis estratègics en aquest panorama de creixement continuat a Valenciaport, observant en stats que s’implementen mesures per altres sectors que van en declivi, com els passatgers (-5,86%) i dels vehicles (-34,35%).

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.