Antonio David Flores serà investigat per alçament de béns

Antonio s'enfronta a un inesperat revés judicial

Antonio David s’enfronta a un inesperat revés judicial | València Diari

 

Antonio David Flores segueix amb els seus periples amb la justícia. Fa uns mesos, es donava per finalitzada la pugna judicial que mantenia amb la seua exdona Rocío Carrasco, quan aquesta el va demandar per presumptes maltractaments, dels quals Antonio David va ser exonerat, i per tant va eixir amb una ‘victòria’ judicial que li ha durat poc. Aquesta vegada, la justícia no està al seu favor i l’investigarà per un presumpte delicte d’alçament de béns.

 

La justícia tomba el recurs d’apel·lació d’Antonio David Flores

L’Audiència Provincial de Madrid ha decidit finalment, tot i el recurs d’apel·lació que havia presentat Antonio David Flores, jutjar-lo per presumptament, haver ocultat els seus ingressos l’any 2012 amb l’objectiu de declarar-se insolvent, per a així no fer-se càrrec dels diners que li reclamava la justícia.

 

D’aquesta manera, hauria aconseguit burlar a la justícia en el seu moment, tot i que ara haurà de traure comptes amb els tribunals, ja que l’Audiència Provincial considera procedent la seua investigació: «Existeixen indicis suficients del delicte d’alçament de béns investigat, conclusió a què s’arriba després d’analitzar l’abundant documentació incorporada al procediment i la declaració del querellat».

 

Així és com el Jutjat ha tombat el recurs que l’exguàrdia civil havia presentat al·legant que tot era resultat d’un intent de venjança personal per part de la seua exdona, Rocío Carrasco, amb l’única finalitat de «linxar-lo públicament» pel simple fet de què els fills comuns de la parella havien decidit anar a viure amb son pare i no amb sa mare.

 

Antonio David va afirmar que tot es tractava d'una venjança personal

Antonio David va afirmar que tot era una venjança personal | Valencia Diari

 

Els tribunals no han vist indicis de la suposada venjança personal citada per l’exguàrdia civil, així que el jutge ha decidit desestimar el recurs d’Antonio David Flores, cosa que suposa la primera alegria per a Rocío Carrasco en tots aquests anys de lluita en els tribunals, on majoritàriament, ha eixit perdent.

 

L’últim revés judicial per a Rocío Carrasco va ser quan el jutge que portava el seu cas per suposats maltractaments psicològics continuats per part de la seua parella Antonio David, va decidir arxivar la causa. Després d’aquesta decisió judicial, Rocío ha presentat diversos recursos que han sigut desestimats.

Últimes notícies

L’Audiència ratifica la condició d’investigat de l’exregidor Jorge Bellver en el cas Azud

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València manté la situació d’investigat de l’exregidor del PP Jorge Bellver en el cas Azud, que analitza el presumpte pagament de comissions a càrrecs públics entre 1999 i 2013. El tribunal desestima el recurs d’apel·lació de la defensa i confirma les últimes resolucions del Jutjat d’Instrucció número 13 de València.

Jesús Lancis pren el relleu al Rectorat de la UJI després de formalitzar la transició amb Eva Alcón

Jesús Lancis ha assumit el Rectorat de la Universitat Jaume I després de formalitzar el traspàs institucional amb la rectora eixint, Eva Alcón, culminant així el procés obert amb les eleccions del 14 de maig i la publicació del seu nomenament en el DOGV.

Compromís demana en Les Corts reprovar Pérez Llorca i Ortí pel conflicte docent

Compromís ha registrat en Les Corts una proposta per a reprovar el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i la consellera d'Educació, Carmen Ortí, per la seua gestió de la vaga indefinida del professorat i per la seua manca de diàleg amb la comunitat educativa. La iniciativa reclama també la dimissió d'Ortí i que Pérez Llorca convoque eleccions.

Baldoví anirà a l’acte de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua proposta de confluència

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, confirma que assistirà el 19 de juny a València a l’acte conjunt de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua visió sobre possibles confluències electorals.

El Villarreal estrena una primera equipació groga amb més presència del blau

El Villarreal ha presentat la nova primera equipació per a la pròxima temporada, que manté el groc habitual però incorpora més detalls en blau i un nou disseny inspirat en el moviment de l’aigua.

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.