Antonio David Flores i Marta Riesco trenquen definitivament

Antonio David Flores i Marta Riesco han decidit trencar definitivament. Això és el que publica  aquest  dimecres la revista ‘Semana’, que assegura que l’exguàrdia civil i la periodista no mantenen cap contacte.
La parella, que sempre segons la mateixa informació, portava dos anys de relació, estaria travessant en aquests un dur tràngol que ha desembocat en la ruptura.

 

 

Segons la revista, els motius podrien ser varis. D’una banda, ell no perdona aqueixa complicitat amb els enemics que té en el plató de ‘Sálvame’, programa en el qual treballava i amb el qual manté un estira-i-arronsa continu. D’altra banda, ella li retrau covardia a l’hora de trencar amb Olga Moreno.

A més, es comenta les accions que tots dos han dut a terme des que va eixir a la llum el seu romanç, unes estratègies oposades amb cadascun pel seu costat. Antonio David se centrava en la seua família mentre Marta protegia la seua carrera. D’altra banda, la marxa arrere amb el divorci i el suport a Olga per part de l’excol·laborador, haurien cabrejat a la reportera.

Segons la revista, és una decisió, la de trencar la relació, que no té retorn, encara que no ha sigut confirmada per cap dels seus protagonistes. Ja fa uns dies es va informar sobre els motius de la seua possible crisi que ara sembla més real que mai.

Marta Riesco continua de baixa laboral després que aquesta acudira a la clínica López Ibor, especialitzada en salut mental. Fa uns dies, la seua mare revelava el vertader estat de salut de la periodista.

Per part seua, l’última vegada que es va veure públicament a Antonio David va ser fa uns dies quan va acompanyar a la seua filla, Rocío Flores, a la revisió de la seua operació de pit.

 

La reacció de Joaquín Prat a la ruptura

 

Joaquín Prat comenta, sorprés davant l’anunci del temps de relació de la qual podria haver sigut la parella de l’any: «El cridaner no és que hagen trencat, la qual cosa sí que m’ha deixat molt sorprès és això dels dos anys de relació«.

Antonio Rossi assegura que «canvia tota la pel·lícula«. A més, el presentador es remunta a quan la reportera i l’ex Guàrdia Civil van començar la seua relació: «Olga s’estava partint la cara pel seu marit i la seua família».

Últimes notícies

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.