Antonio David Flores i Marta Riesco trenquen definitivament

Antonio David Flores i Marta Riesco han decidit trencar definitivament. Això és el que publica  aquest  dimecres la revista ‘Semana’, que assegura que l’exguàrdia civil i la periodista no mantenen cap contacte.
La parella, que sempre segons la mateixa informació, portava dos anys de relació, estaria travessant en aquests un dur tràngol que ha desembocat en la ruptura.

 

 

Segons la revista, els motius podrien ser varis. D’una banda, ell no perdona aqueixa complicitat amb els enemics que té en el plató de ‘Sálvame’, programa en el qual treballava i amb el qual manté un estira-i-arronsa continu. D’altra banda, ella li retrau covardia a l’hora de trencar amb Olga Moreno.

A més, es comenta les accions que tots dos han dut a terme des que va eixir a la llum el seu romanç, unes estratègies oposades amb cadascun pel seu costat. Antonio David se centrava en la seua família mentre Marta protegia la seua carrera. D’altra banda, la marxa arrere amb el divorci i el suport a Olga per part de l’excol·laborador, haurien cabrejat a la reportera.

Segons la revista, és una decisió, la de trencar la relació, que no té retorn, encara que no ha sigut confirmada per cap dels seus protagonistes. Ja fa uns dies es va informar sobre els motius de la seua possible crisi que ara sembla més real que mai.

Marta Riesco continua de baixa laboral després que aquesta acudira a la clínica López Ibor, especialitzada en salut mental. Fa uns dies, la seua mare revelava el vertader estat de salut de la periodista.

Per part seua, l’última vegada que es va veure públicament a Antonio David va ser fa uns dies quan va acompanyar a la seua filla, Rocío Flores, a la revisió de la seua operació de pit.

 

La reacció de Joaquín Prat a la ruptura

 

Joaquín Prat comenta, sorprés davant l’anunci del temps de relació de la qual podria haver sigut la parella de l’any: “El cridaner no és que hagen trencat, la qual cosa sí que m’ha deixat molt sorprès és això dels dos anys de relació“.

Antonio Rossi assegura que “canvia tota la pel·lícula“. A més, el presentador es remunta a quan la reportera i l’ex Guàrdia Civil van començar la seua relació: “Olga s’estava partint la cara pel seu marit i la seua família”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.