Apareix el cadàver de la seua filla a la porta de la seua casa després que marxés la nit anterior

Lucía va trobar el cos ensangonat de la seua filla a la seua porta quan la policia la va despertar. «Veig des de la meua finestra l’ambulància, la policia era ací. Escolte a algú parlant al costat de la porta, l’òbric i veig a la meua filla ací«, confessava. El cos ensangonat de la jove de 24 anys va ser descobert tirat enfront de la porta principal de la casa de la seua mare en el comtat de Westchester després que ella se n’hagués anat sobtadament la nit anterior.

La víctima va eixir de casa la seua mare abruptament

Alexandria Castano va eixir de la seua casa abruptament el dilluns a la nit. La policia va rebre un avís al voltant de les 7 a. m. el dimarts i van respondre a la residència en Summit Avenue en Mount Vernon, on van trobar el cos sense vida d’Alexandria Castano, segons News 12 Bronx.

Alguna cosa li va passar a Alexandria

La mare de la jove, Lucía Castaño, va dir al mitjà que la seua filla se’n va anar abruptament la nit anterior mentre preparaven el sopar. Aproximadament mitja hora després, Alexandria li va enviar un missatge de text dient que anava a tornar, però mai va aparéixer i no va tornar a contestar al seu telèfon. ‘Algú va matar a la meua filla!‘», vol deixar clar la mare. La seua germana opina el mateix.

L’Oficina del Mèdic Forense del Comtat de Westchester revelarà la causa de la seua mort gràcies a l’autòpsia, segons el Nova York Post.

Últimes notícies

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.