Aprovada la contractació d’emergència per a recuperar els jardins de les pedanies de València afectades

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València, ha acordat este dijous, en la Junta de Govern Local, la contractació d’emergència per a recuperar els jardins de les pedanies del sud de la ciutat afectades per la dana després dels danys patits com a conseqüència de les inundacions provocades per este temporal.

Així ho ha indicat el portaveu de l’executiu municipal, Juan Carlos Caballero, en la roda de premsa posterior a la Junta de Govern Local celebrada en el consistori.

“També hui hem pres un acord també important” per a pal·liar els efectes de la dana, ha assenyalat l’edil. “Totes les setmanes anem donant passos per a reconstruir i recuperar les pedanies de la ciutat de València després de la major catàstrofe que hem viscut en aquest últim segle, la dana que va afectar a la Torre, Castellar-l’Oliveral i Forn d’Alcedo”, ha afegit Caballero.

El regidor ha explicat que les actuacions previstes per a recuperar els jardins d’aquest tres nuclis de població després de les inundacions s’han dividit en lots amb un import global proper a 1,2 milions d’euros –IVA inclòs–.

El primer lot serà la reparació dels jardins de les pedanies de Castellar-l’Oliveral i Forn d’Alcedo amb una inversió de 188.545,67 euros. El segon serà per als jardins interiors de la Torre, amb un import de 192.550,35 euros, mentre que el tercer lot és el que comprèn els jardins dels espais urbanitzats de Sociópolis –en La Torre– amb un import de 818.767,92 euros.

Juan Carlos Caballero ha assenyalat que se busca “recuperar els jardins de la ciutat” afectats per la dana “i que els ciutadans i els xiquets d’estes pedanies puguen tornar a tenir una altra vegada” estos espais i els parcs “en condicions després de la devastació que patida el 29 d’octubre”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.