Aprovada la contractació d’emergència per a recuperar els jardins de les pedanies de València afectades

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València, ha acordat este dijous, en la Junta de Govern Local, la contractació d’emergència per a recuperar els jardins de les pedanies del sud de la ciutat afectades per la dana després dels danys patits com a conseqüència de les inundacions provocades per este temporal.

Així ho ha indicat el portaveu de l’executiu municipal, Juan Carlos Caballero, en la roda de premsa posterior a la Junta de Govern Local celebrada en el consistori.

«També hui hem pres un acord també important» per a pal·liar els efectes de la dana, ha assenyalat l’edil. «Totes les setmanes anem donant passos per a reconstruir i recuperar les pedanies de la ciutat de València després de la major catàstrofe que hem viscut en aquest últim segle, la dana que va afectar a la Torre, Castellar-l’Oliveral i Forn d’Alcedo», ha afegit Caballero.

El regidor ha explicat que les actuacions previstes per a recuperar els jardins d’aquest tres nuclis de població després de les inundacions s’han dividit en lots amb un import global proper a 1,2 milions d’euros –IVA inclòs–.

El primer lot serà la reparació dels jardins de les pedanies de Castellar-l’Oliveral i Forn d’Alcedo amb una inversió de 188.545,67 euros. El segon serà per als jardins interiors de la Torre, amb un import de 192.550,35 euros, mentre que el tercer lot és el que comprèn els jardins dels espais urbanitzats de Sociópolis –en La Torre– amb un import de 818.767,92 euros.

Juan Carlos Caballero ha assenyalat que se busca «recuperar els jardins de la ciutat» afectats per la dana «i que els ciutadans i els xiquets d’estes pedanies puguen tornar a tenir una altra vegada» estos espais i els parcs «en condicions després de la devastació que patida el 29 d’octubre».

Últimes notícies

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.

Paiporta tanca l’últim punt d’apilament d’enderrocs de la dana després de retirar 58.400 tones

El tancament de l'últim punt d'apilament a Paiporta posa fi a la segona fase del dispositiu extraordinari de retirada de residus de la dana, amb un fort esforç inversor de la Generalitat.

Pedro Martínez defén la seua imatge i destaca la seua sintonia amb Scariolo abans de la Final Four

Pedro Martínez reivindica que no és un entrenador conflictiu, ressalta la seua amistat i respecte per Sergio Scariolo i apel·la a la confiança interna abans de la Final Four davant el Reial Madrid.

Dolores convoca una manifestació contra el crim masclista que va posar fi a la vida de Marisol i el seu fill

L'Ajuntament de Dolores convoca una manifestació per a este divendres en repulsa per l'assassinat masclista de Marisol i el seu fill Alberto, després d'un minut de silenci enfront de la casa consistorial.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo explica que va fitxar pel Reial Madrid per a demostrar-se que seguix capacitat per a liderar a un equip a grans resultats i afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb ambició i equilibri emocional.

El TSJCV avala la doble denominació Castelló/Castelló i rebutja dos recursos

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha desestimat dos recursos contra el canvi de nom del municipi a la seua forma bilingüe Castelló/Castelló, en considerar que la decisió és jurídicament vàlida i no arbitrària.