L’arbre de ganxet de Vilamarxant entra al llibre Guinness com el més gran del món

Vilamarxant té l’arbre de ganxet més gran del món. Així ho han certificat este divendres un equip del Guinness World Records que ha viatjat fins a la localitat del Camp del Túria per mesurar este arbre elaborat per més d’un centenar de veïns i veïnes.

Els 23,5 metres que mesura esta estructura li han permés aconseguir la placa que acredita el rècord de ser l’arbre fet a ganxet tradicional més gran del planeta. Una notícia que han celebrat visiblement emocionats els veïns i les veïnes i l’alcalde de la localitat, Héctor Troyano.

Vilamarxant rècord arbre ganxet | Ajuntament Vilamarxant

Durant més d’un any, les persones que componen el Grup Cadeneta han treballat per fer possible la creació de l’arbre monumental, que s’ha convertit en el reclam turístic més gran de la localitat durant les festes nadalenques. Tots els beneficis aniran destinats a l’Associació Contra el Càncer Local.

Vilamarxant rècord arbre ganxet | Ajuntament Vilamarxant

Este arbre de color verd i en tons representatius de la terra valenciana que reflecteix la solidaritat i la implicació del veïnat, així com l’esforç de totes les dones i els homes del Grup Cadeneta, que ha participat en la seua elaboració des de fa més d’un any amb la tècnica del ganxet tan tradicional i que passa de generació en generació.

Vilamarxant rècord arbre ganxet | Ajuntament Vilamarxant
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.