Arkano porta a Rambleta la seua ‘Utopia’ per a improvisar sobre l’avanç imparable de la IA

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

La Rambleta de València acollirà dissabte que ve 14 el preestreno del nou xou del raper Arkano, ‘Utopia’, un espectacle de música, comèdia i improvisació on s’explora la relació entre els humans i la tecnologia.

Després de més de 16 anys sobre els escenaris, Arkano arriba «per primera vegada» a València amb el preestreno del seu nou espectacle, en el qual reflexiona sobre la societat i l'»avanç imparable» de la intel·ligència artificial (IA).

Durant l’espectacle es juga amb una eina de IA en directe, fet que farà que la situació «s’isca de control», detalla el centre cultural.

Amb el teatre ‘segrestat’ per la IA i amb ajuda del públic, Arkano haurà de superar una sèrie de proves amb les seues habilitats i haurà de demostrar que els humans poden vèncer a la intel·ligència artificial. Si no ho aconseguixen, un «fatal» desenllaç els espera.

Arkano i la IA tractaran de dirimir la «gran qüestió»: Pugues la IA arribar a substituir a l’ésser humà?

Este espectacle està programat a Barcelona, Valladolid, Santander, Burgos, Bilbao, Sevilla, València, Alacant, Alcalá la Real, Màlaga i Zaragoza.

Arkano és conegut per la seua exitosa trajectòria en el món del ‘freestyle’ i pel seu pas per programes televisius com MasterChef, Supervivents o La Veu Kids.

Últimes notícies

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.