Arkano porta a Rambleta la seua ‘Utopia’ per a improvisar sobre l’avanç imparable de la IA

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

La Rambleta de València acollirà dissabte que ve 14 el preestreno del nou xou del raper Arkano, ‘Utopia’, un espectacle de música, comèdia i improvisació on s’explora la relació entre els humans i la tecnologia.

Després de més de 16 anys sobre els escenaris, Arkano arriba «per primera vegada» a València amb el preestreno del seu nou espectacle, en el qual reflexiona sobre la societat i l'»avanç imparable» de la intel·ligència artificial (IA).

Durant l’espectacle es juga amb una eina de IA en directe, fet que farà que la situació «s’isca de control», detalla el centre cultural.

Amb el teatre ‘segrestat’ per la IA i amb ajuda del públic, Arkano haurà de superar una sèrie de proves amb les seues habilitats i haurà de demostrar que els humans poden vèncer a la intel·ligència artificial. Si no ho aconseguixen, un «fatal» desenllaç els espera.

Arkano i la IA tractaran de dirimir la «gran qüestió»: Pugues la IA arribar a substituir a l’ésser humà?

Este espectacle està programat a Barcelona, Valladolid, Santander, Burgos, Bilbao, Sevilla, València, Alacant, Alcalá la Real, Màlaga i Zaragoza.

Arkano és conegut per la seua exitosa trajectòria en el món del ‘freestyle’ i pel seu pas per programes televisius com MasterChef, Supervivents o La Veu Kids.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.