Arkano porta a Rambleta la seua ‘Utopia’ per a improvisar sobre l’avanç imparable de la IA

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

La Rambleta de València acollirà dissabte que ve 14 el preestreno del nou xou del raper Arkano, ‘Utopia’, un espectacle de música, comèdia i improvisació on s’explora la relació entre els humans i la tecnologia.

Després de més de 16 anys sobre els escenaris, Arkano arriba «per primera vegada» a València amb el preestreno del seu nou espectacle, en el qual reflexiona sobre la societat i l'»avanç imparable» de la intel·ligència artificial (IA).

Durant l’espectacle es juga amb una eina de IA en directe, fet que farà que la situació «s’isca de control», detalla el centre cultural.

Amb el teatre ‘segrestat’ per la IA i amb ajuda del públic, Arkano haurà de superar una sèrie de proves amb les seues habilitats i haurà de demostrar que els humans poden vèncer a la intel·ligència artificial. Si no ho aconseguixen, un «fatal» desenllaç els espera.

Arkano i la IA tractaran de dirimir la «gran qüestió»: Pugues la IA arribar a substituir a l’ésser humà?

Este espectacle està programat a Barcelona, Valladolid, Santander, Burgos, Bilbao, Sevilla, València, Alacant, Alcalá la Real, Màlaga i Zaragoza.

Arkano és conegut per la seua exitosa trajectòria en el món del ‘freestyle’ i pel seu pas per programes televisius com MasterChef, Supervivents o La Veu Kids.

Últimes notícies

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.