Arkano porta a Rambleta la seua ‘Utopia’ per a improvisar sobre l’avanç imparable de la IA

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

La Rambleta de València acollirà dissabte que ve 14 el preestreno del nou xou del raper Arkano, ‘Utopia’, un espectacle de música, comèdia i improvisació on s’explora la relació entre els humans i la tecnologia.

Després de més de 16 anys sobre els escenaris, Arkano arriba «per primera vegada» a València amb el preestreno del seu nou espectacle, en el qual reflexiona sobre la societat i l'»avanç imparable» de la intel·ligència artificial (IA).

Durant l’espectacle es juga amb una eina de IA en directe, fet que farà que la situació «s’isca de control», detalla el centre cultural.

Amb el teatre ‘segrestat’ per la IA i amb ajuda del públic, Arkano haurà de superar una sèrie de proves amb les seues habilitats i haurà de demostrar que els humans poden vèncer a la intel·ligència artificial. Si no ho aconseguixen, un «fatal» desenllaç els espera.

Arkano i la IA tractaran de dirimir la «gran qüestió»: Pugues la IA arribar a substituir a l’ésser humà?

Este espectacle està programat a Barcelona, Valladolid, Santander, Burgos, Bilbao, Sevilla, València, Alacant, Alcalá la Real, Màlaga i Zaragoza.

Arkano és conegut per la seua exitosa trajectòria en el món del ‘freestyle’ i pel seu pas per programes televisius com MasterChef, Supervivents o La Veu Kids.

Últimes notícies

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.

Les víctimes de la DANA preparen noves accions legals després de la personació de Mazón

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que divendres detallaran noves iniciatives judicials després d’haver-se personat Carlos Mazón en la causa de Catarroja i de fer-se públics els missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià el dia de la catàstrofe.

La compravenda d’habitatges baixa un 11,5 % en la Comunitat en l’inici de 2026

La compravenda d’habitatges en la Comunitat Valenciana ha baixat un 11,5 % en el primer trimestre de 2026, fins a 24.744 operacions, en línia amb la caiguda del mercat espanyol.

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.