Arkano porta a Rambleta la seua ‘Utopia’ per a improvisar sobre l’avanç imparable de la IA

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

La Rambleta de València acollirà dissabte que ve 14 el preestreno del nou xou del raper Arkano, ‘Utopia’, un espectacle de música, comèdia i improvisació on s’explora la relació entre els humans i la tecnologia.

Després de més de 16 anys sobre els escenaris, Arkano arriba «per primera vegada» a València amb el preestreno del seu nou espectacle, en el qual reflexiona sobre la societat i l'»avanç imparable» de la intel·ligència artificial (IA).

Durant l’espectacle es juga amb una eina de IA en directe, fet que farà que la situació «s’isca de control», detalla el centre cultural.

Amb el teatre ‘segrestat’ per la IA i amb ajuda del públic, Arkano haurà de superar una sèrie de proves amb les seues habilitats i haurà de demostrar que els humans poden vèncer a la intel·ligència artificial. Si no ho aconseguixen, un «fatal» desenllaç els espera.

Arkano i la IA tractaran de dirimir la «gran qüestió»: Pugues la IA arribar a substituir a l’ésser humà?

Este espectacle està programat a Barcelona, Valladolid, Santander, Burgos, Bilbao, Sevilla, València, Alacant, Alcalá la Real, Màlaga i Zaragoza.

Arkano és conegut per la seua exitosa trajectòria en el món del ‘freestyle’ i pel seu pas per programes televisius com MasterChef, Supervivents o La Veu Kids.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.