Ascendixen a 93 els desapareguts a València per la DANA

Un total de 199 víctimes mortals han sigut autopsiades, de les quals 145 estan plenament identificades

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

Les oficines ‘ante mortem’ habilitades per la Policia Nacional i la Guàrdia Civil, en col·laboració amb metges forenses, comptabilitzen 93 casos actius per denúncies de desaparició a les 20 hores d’este dimecres, quatre més que ahir dimarts, quan eren 89.

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) ha actualitzat les xifres i ha recalcat que les dades de desaparicions actives i el nombre total de víctimes mortals “són diferents, per la qual cosa no han de ser sumats en cap cas”.

En este sentit, ha apuntat que els expedients actius de desaparició “poden augmentar o descendir en funció de les noves identificacions dels morts existents, l’increment de denúncies de desaparició o la localització de persones amb vida”.

Els expedients ante mortem de persones desaparegudes que estan actius corresponen exclusivament a denúncies on els familiars han aportat diferents dades i facilitat mostres biològiques junt amb les denúncies en les oficines ante mortem que permeten la identificació posterior dels seus sers estimats.

El dipòsit de cadàvers de la Ciutat de la Justícia de València ha rebut des que es va produir la DANA, i fins a les 20 hores, un total de 199 víctimes mortals, totes elles amb autòpsia ja realitzada. Del total d’estes persones, 145 estan plenament identificades (127 per empremptes i altres 18 per ADN); mentre que 54 persones seguixen sense identificar, segons l’última actualització de xifres pel Centre d’Integració de Dades (CID).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.