Ascendixen a 93 els desapareguts a València per la DANA

Un total de 199 víctimes mortals han sigut autopsiades, de les quals 145 estan plenament identificades

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

Les oficines ‘ante mortem’ habilitades per la Policia Nacional i la Guàrdia Civil, en col·laboració amb metges forenses, comptabilitzen 93 casos actius per denúncies de desaparició a les 20 hores d’este dimecres, quatre més que ahir dimarts, quan eren 89.

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) ha actualitzat les xifres i ha recalcat que les dades de desaparicions actives i el nombre total de víctimes mortals “són diferents, per la qual cosa no han de ser sumats en cap cas”.

En este sentit, ha apuntat que els expedients actius de desaparició “poden augmentar o descendir en funció de les noves identificacions dels morts existents, l’increment de denúncies de desaparició o la localització de persones amb vida”.

Els expedients ante mortem de persones desaparegudes que estan actius corresponen exclusivament a denúncies on els familiars han aportat diferents dades i facilitat mostres biològiques junt amb les denúncies en les oficines ante mortem que permeten la identificació posterior dels seus sers estimats.

El dipòsit de cadàvers de la Ciutat de la Justícia de València ha rebut des que es va produir la DANA, i fins a les 20 hores, un total de 199 víctimes mortals, totes elles amb autòpsia ja realitzada. Del total d’estes persones, 145 estan plenament identificades (127 per empremptes i altres 18 per ADN); mentre que 54 persones seguixen sense identificar, segons l’última actualització de xifres pel Centre d’Integració de Dades (CID).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.