2.1 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Ascens de temperatures i cels rasos a la Comunitat Valenciana amb vent fort a Castelló

VALÈNCIA, 24

Aquest dijous, la Comunitat Valenciana es trobarà amb un cel ras i un augment notable de temperatures. Segons la predicció de l’Aemet, s’esperen ratxes de vent molt fortes a la província de Castelló, especialment durant el matí.

El vent bufarà predominantment del nord-oest a l’interior nord de Castelló, amb la possibilitat de ratxes molt fortes en les zones més exposades. No obstant això, s’espera que a la vesprada la intensitat del vent disminuïsca i es convertisca en un vent flu.

En la resta de la Comunitat Valenciana, el vent serà majoritàriament fluix variable, passant a ser del component est durant la segona meitat del dia, que podria portar alguns augments ocasionals d’intensitat en el litoral central.

Aquesta jornada es preveu com una oportunitat per gaudir de l’aire lliure, amb cels clars i temperatures agradables, cosa que pot incitar a la població a participar en activitats a l’exterior.

Últimes notícies

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós

Gelades i pujada de màximes amb vent molt fort a l’interior de Castelló

El dimecres es preveu cel poc nuvolós, gelades locals i ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló. Les màximes pugen i el dijous repuntaran també les mínimes.

Avaria en la catenària d’Ángel Guimerá provoca retards i supressions en quatre línies de Metrovalencia

Una avaria en la catenària d'Ángel Guimerá obliga a operar en via única i causa retards generalitzats i supressions en les línies 3, 5, 7 i 9. La fallada es va detectar a l'inici del servici.

Indonèsia reprén la busca de l’últim espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Els equips de busca van salpar este dimecres des de Labuan Baix per a trobar a l'últim xiquet espanyol desaparegut després del naufragi del 26 de desembre en Komodo. L'operació complix 13 dies i les autoritats decidiran si l'amplien de nou.

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.