15.5 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Ascens de temperatures i cels rasos a la Comunitat Valenciana amb vent fort a Castelló

VALÈNCIA, 24

Aquest dijous, la Comunitat Valenciana es trobarà amb un cel ras i un augment notable de temperatures. Segons la predicció de l’Aemet, s’esperen ratxes de vent molt fortes a la província de Castelló, especialment durant el matí.

El vent bufarà predominantment del nord-oest a l’interior nord de Castelló, amb la possibilitat de ratxes molt fortes en les zones més exposades. No obstant això, s’espera que a la vesprada la intensitat del vent disminuïsca i es convertisca en un vent flu.

En la resta de la Comunitat Valenciana, el vent serà majoritàriament fluix variable, passant a ser del component est durant la segona meitat del dia, que podria portar alguns augments ocasionals d’intensitat en el litoral central.

Aquesta jornada es preveu com una oportunitat per gaudir de l’aire lliure, amb cels clars i temperatures agradables, cosa que pot incitar a la població a participar en activitats a l’exterior.

Últimes notícies

El Ricardo Tormo obri 2026 amb 14 proves i el Gran Premi el 22 de novembre

El Circuit Ricardo Tormo va presentar un calendari provisional amb 14 proves per a 2026. El Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana es disputarà el 22 de novembre i tancarà MotoGP.

Thiago Fernández firma pel Vila-real fins a 2031

El Vila-real va anunciar la incorporació del migcampista Thiago Fernández, que ha firmat per cinc temporades i mitja fins a juny de 2031. Ha arribat lliure després d'acabar el seu vincle amb Vélez i s'integrarà de manera progressiva als ordes de Marcelino.

El Palau de la Música de València tanca 2025 amb 229.472 assistents

L'auditori ha tancat el curs 2025 amb 229.472 assistents i un dels seus millors últims trimestres, amb un augment pròxim al 90% respecte a 2024, malgrat incidències.

Avís especial per pluja i neu en la Comunitat Valenciana per la borrasca Francis

Emergències ha emés un avís especial per la borrasca Francis des del dissabte fins a Reis, amb pluges intenses i neu en cotes molt baixes. Aemet preveu dos fases: temporal de pluges i entrada d'aire molt fred.

Detinguda a la Marina Alta una parella que venia cocaïna en localitats de La Safor

Un home de 32 anys i una dona de 30 han sigut detinguts a la Marina Alta per presumpta distribució de cocaïna en diverses localitats de La Safor. La Policia Nacional va intervindre 640,8 grams de droga, 403,6 de tall i 8.390 euros, a més d'útils i dos vehicles.

El Museu de Belles Arts de València supera les 250.000 visites en 2025

El MuBAV ha aconseguit 250.949 visites en 2025, un 5% més que l'any anterior. L'últim trimestre va ser el més concorregut i el 59% del públic va ser estranger.

La Va unir demana a Agricultura un estudi per la baixada de rendiment de la xufa

La Va unir ha detectat una caiguda sostinguda de la productivitat de la xufa i ha sol·licitat a la Generalitat un estudi integral per a identificar causes i solucions. L'organització alerta de riscos per a la viabilitat del cultiu en la DOP de València.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell turístic amb espanyols

La Policia ha obert una investigació per possible negligència després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en la zona de Komodo amb sis espanyols a bord. Una menor va morir i tres espanyols seguixen desapareguts després de huit dies de busca.