15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Ascens de temperatures i cels rasos a la Comunitat Valenciana amb vent fort a Castelló

VALÈNCIA, 24

Aquest dijous, la Comunitat Valenciana es trobarà amb un cel ras i un augment notable de temperatures. Segons la predicció de l’Aemet, s’esperen ratxes de vent molt fortes a la província de Castelló, especialment durant el matí.

El vent bufarà predominantment del nord-oest a l’interior nord de Castelló, amb la possibilitat de ratxes molt fortes en les zones més exposades. No obstant això, s’espera que a la vesprada la intensitat del vent disminuïsca i es convertisca en un vent flu.

En la resta de la Comunitat Valenciana, el vent serà majoritàriament fluix variable, passant a ser del component est durant la segona meitat del dia, que podria portar alguns augments ocasionals d’intensitat en el litoral central.

Aquesta jornada es preveu com una oportunitat per gaudir de l’aire lliure, amb cels clars i temperatures agradables, cosa que pot incitar a la població a participar en activitats a l’exterior.

Últimes notícies

Tres detinguts per distribuir anabolitzants en gimnasos de la província d’Alacant

Tres hòmens de 28 a 33 anys han sigut arrestats a Elda i El Campello per vendre anabolitzants en gimnasos i mitjançant paqueteria. La Policia va intervindre 739 caixes i 4.545 euros.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar en la caserna de Sueca i va confessar el crim no passarà hui davant el jutge per l'autòpsia pendent. La Guàrdia Civil manté obertes totes les hipòtesis.

Benavent nega ser treballador zombi i torna a la banqueta pel cas Imelsa

El exgerente de Imelsa rebutja ser un treballador zombi i afirma que ell treballava. Se senta de nou en la banqueta amb tres empresaris i el exgerente d'una fundació, mentres la Fiscalia sol·licita 6 anys i mig de presó amb atenuant de confessió.

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.