Assassinat a Alzira: Exagent de la Policia mata la seua exdona i es suïcida

L’home armat que es va tancar en una casa a Alzira ha matat la seua excompanya i posteriorment s’ha pres la pròpia vida. La Delegació del Govern ha confirmat que els agents de la Policia Nacional han localitzat els cossos de la dona de 58 anys i de l’exmarit de prop de 70 anys durant l’actuació policial que s’ha dut a terme des de matí a la localitat.

El subjecte, que era un policia nacional jubilat o retirat, es va tancar en la vivenda just quan la seua exdona hi va arribar. Segons testimonis familiars, la dona havia anat a la casa amb un fill d’una relació anterior per a recollir pertinences personals.

Tot i que no s’ha detallat el nombre exacte d’ostatges, es sap que l’home va retenir inicialment el fill de la dona, però després li va permetre marxar. Fonts policials han assenyalat que es van escoltar entre tres i quatre dispars. La unitat d’homicidis de la brigada provincial de la policia judicial de València s’encarrega de la indagació per a la completa dilucidació dels esdeveniments.

Pilar Bernabé, delegada del govern espanyol a la Comunitat Valenciana, ha informat que l’home no ha col·laborat amb els negociadors durant la jornada. També ha assenyalat que no hi havia registres d’amenaces o incidents anteriors entre la parella ni alertes en el sistema Viogen.

La delegada no ha pogut confirmar si l’home s’ha suïcidat després de l’assassinat, però ha indicat que els trets “s’han sentit al començament” i que tot apunta a un homicidi.

El govern autonòmic havia previst un minut de silenci este dijous a les 10 del matí davant del Palau de la Generalitat per condemnar el crim. No obstant això, este ha estat ajornat fins que se certifique que es tracta d’un cas de violència de gènere. A través de les xarxes socials, la Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge ha manifestat la seua “ferma condemna” de l’acte i ha reiterat el seu compromís en la lluita contra la violència de gènere.

Si es confirma que és un cas de violència masclista, el nombre de víctimes d’este tipus d’actes pujaria a quaranta este any, i a 1.224 des que es va començar a portar el registre en 2003.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.