Anuncios

Assassinat a Alzira: Exagent de la Policia mata la seua exdona i es suïcida

L’home armat que es va tancar en una casa a Alzira ha matat la seua excompanya i posteriorment s’ha pres la pròpia vida. La Delegació del Govern ha confirmat que els agents de la Policia Nacional han localitzat els cossos de la dona de 58 anys i de l’exmarit de prop de 70 anys durant l’actuació policial que s’ha dut a terme des de matí a la localitat.

El subjecte, que era un policia nacional jubilat o retirat, es va tancar en la vivenda just quan la seua exdona hi va arribar. Segons testimonis familiars, la dona havia anat a la casa amb un fill d’una relació anterior per a recollir pertinences personals.

Anuncios

Tot i que no s’ha detallat el nombre exacte d’ostatges, es sap que l’home va retenir inicialment el fill de la dona, però després li va permetre marxar. Fonts policials han assenyalat que es van escoltar entre tres i quatre dispars. La unitat d’homicidis de la brigada provincial de la policia judicial de València s’encarrega de la indagació per a la completa dilucidació dels esdeveniments.

Pilar Bernabé, delegada del govern espanyol a la Comunitat Valenciana, ha informat que l’home no ha col·laborat amb els negociadors durant la jornada. També ha assenyalat que no hi havia registres d’amenaces o incidents anteriors entre la parella ni alertes en el sistema Viogen.

La delegada no ha pogut confirmar si l’home s’ha suïcidat després de l’assassinat, però ha indicat que els trets “s’han sentit al començament” i que tot apunta a un homicidi.

El govern autonòmic havia previst un minut de silenci este dijous a les 10 del matí davant del Palau de la Generalitat per condemnar el crim. No obstant això, este ha estat ajornat fins que se certifique que es tracta d’un cas de violència de gènere. A través de les xarxes socials, la Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge ha manifestat la seua “ferma condemna” de l’acte i ha reiterat el seu compromís en la lluita contra la violència de gènere.

Si es confirma que és un cas de violència masclista, el nombre de víctimes d’este tipus d’actes pujaria a quaranta este any, i a 1.224 des que es va començar a portar el registre en 2003.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.

Jovenes amb malaltia renal: la diàlisi que marca la seua vida personal i laboral

Raúl i Nacho conviuen amb una malaltia renal des dels 20 anys i organitzen estudis, treball i oci al voltant de la diàlisi, mentres esperen un nou trasplantament.

Detinguts dos hòmens per robatoris de cadenes d’or mitjançant estirada a Carlet

La Guàrdia Civil ha detingut a Carlet a dos hòmens de 27 i 32 anys acusats de robar cadenes d'or mitjançant estirada i ha recuperat diverses peces sostretes.

Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant

Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.

Dissabte de ruixats forts i possible graníssol a la província d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte molt nuvolós, amb ruixats localment forts i tempestes, sense descartar graníssol menut en punts d'Alacant, i temperatures mínimes en ascens.

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.
Anuncios