Atropellen a dos joves en una carrera il·legal a Sagunt

Durant la matinada del dissabte nombrosos joves s’han donat cita en el Polígon Parc de Sagunt, per a gaudir de les carreres il·legals de cotxes.

Va ser durant una d’aqueixes demostracions, quan dos joves van decidir creuar per un pas de vianants sent atropellades. Una d’elles va aconseguir saltar, esquivant així l’impacte, lamentablement el seu acompanyant no va poder esquivar el vehicle a temps i va haver de ser traslladada intubada a l’Hospital Clínic de València.

La jove, de 17 anys, té diverses costelles trencades i també presenta fractures en totes dos cames. El conductor del vehicle ha sigut detingut i després de sotmetre’s a les proves d’alcohol i drogues ambdues van resultar negatives. De moment se li imputa un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària a l’espera de veure com evoluciona la jove ferida.

En el moment de l’atropellament el cotxe anava a més de 100 quilòmetres per hora, per la qual cosa va ser incapaç de frenar el vehicle en veure a les joves.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.