Atropellen a dos joves en una carrera il·legal a Sagunt

Durant la matinada del dissabte nombrosos joves s’han donat cita en el Polígon Parc de Sagunt, per a gaudir de les carreres il·legals de cotxes.

Va ser durant una d’aqueixes demostracions, quan dos joves van decidir creuar per un pas de vianants sent atropellades. Una d’elles va aconseguir saltar, esquivant així l’impacte, lamentablement el seu acompanyant no va poder esquivar el vehicle a temps i va haver de ser traslladada intubada a l’Hospital Clínic de València.

La jove, de 17 anys, té diverses costelles trencades i també presenta fractures en totes dos cames. El conductor del vehicle ha sigut detingut i després de sotmetre’s a les proves d’alcohol i drogues ambdues van resultar negatives. De moment se li imputa un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària a l’espera de veure com evoluciona la jove ferida.

En el moment de l’atropellament el cotxe anava a més de 100 quilòmetres per hora, per la qual cosa va ser incapaç de frenar el vehicle en veure a les joves.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.