Sanitat registra 1.704 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Aquest dimecres, Sanitat ha informat que un total de 3.307.150 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.705.871 persones. Per províncies: 321.006 a Castelló, 972.412 a Alacant i 1.412.453 a València. 

 

A més, s’han notificat 1.704 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 470.138 persones. Per províncies, 171 a Castelló (48.629 en total); 768 a Alacant (168.283 en total); i 765 a València (253.224 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.859 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 445.181 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 46.179 a Castelló, 158.912 a Alacant i 240.031 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 682 persones ingressades, 111 d’elles en l’UCI: 79 a la província de Castelló, 16 en UCI; 187 a la província d’Alacant, 27 d’elles en l’UCI; i 416 a la província de València, 68 d’elles en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat nou defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.511: 814 a la província de Castelló, 2.859 en la d’Alacant i 3.838 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 28.907 casos actius, la qual cosa suposa un 6% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, només un té 10 o més casos associats i és d’origen social:

•    Fuente la Reina: 12 casos. Origen social

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.