17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Sanitat registra 1.704 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Aquest dimecres, Sanitat ha informat que un total de 3.307.150 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.705.871 persones. Per províncies: 321.006 a Castelló, 972.412 a Alacant i 1.412.453 a València. 

 

A més, s’han notificat 1.704 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 470.138 persones. Per províncies, 171 a Castelló (48.629 en total); 768 a Alacant (168.283 en total); i 765 a València (253.224 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.859 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 445.181 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 46.179 a Castelló, 158.912 a Alacant i 240.031 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 682 persones ingressades, 111 d’elles en l’UCI: 79 a la província de Castelló, 16 en UCI; 187 a la província d’Alacant, 27 d’elles en l’UCI; i 416 a la província de València, 68 d’elles en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat nou defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.511: 814 a la província de Castelló, 2.859 en la d’Alacant i 3.838 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 28.907 casos actius, la qual cosa suposa un 6% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, només un té 10 o més casos associats i és d’origen social:

•    Fuente la Reina: 12 casos. Origen social

Últimes notícies

Chus Bueno, nou director general de l’Eurolliga

Chus Bueno ha sigut nomenat director general de l'Eurolliga en substitució de Paulius Motiejunas. Assumirà l''estratègia global' amb focus en negoci, joc i afició.

Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València

El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.

Llopis apunta al rècord d’Espanya de 60 m barres a València sense pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord de 60 m barres en ment, però sense pressió. Se sent còmode en pista coberta després de mesos de continuïtat i lamenta la paralització de la pista de Gandia.

Sanitat rep 3.227 sol·licituds per a 902 places de difícil cobertura en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha rebut 3.227 peticions per a 902 places de difícil cobertura en diversos departaments de salut. El procés prioritza l'experiència i preveu una segona fase per a triar destí.

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB, condicionat per la dana. A Espanya, el dèficit es va reduir malgrat eixe impacte.

La Generalitat ha firmat el projecte del parc metropolità Alfafar-La Torre, el doble que Vivers

La Generalitat ha firmat el projecte bàsic del parc metropolità del Sector 8 Alfafar-La Torre, confrontant amb Sedaví i Benetússer. L'actuació, doble que Vivers, s'integra en el sistema de parcs inundables per a reduir el risc de riuades.

Compromís titlla d’indignant que la Generalitat destine més de 10 milions a la SailGP

Compromís va censurar que el Consell del PP planege invertir més de 10 milions d'euros públics en tres edicions de la SailGP. Va acusar el govern autonòmic de prioritzar un esdeveniment nàutic enfront de servicis essencials i la reconstrucció després de la DANA.

Bernabé insta l’alcalde d’Alacant a assumir responsabilitats pel mal ús del poder

Pilar Bernabé ha demanat a Luis Barcala assumir responsabilitats pel mal ús del poder després de l'adjudicació de vivendes públiques a familiars. La dirigent ha citat la dimissió de María Pérez-Hickman i ha retret a Carlos Mazón emparar-se en l'aforament en la causa de la DANA.