Belén Esteban s’emporta l’aplaudiment per les seues paraules sobre Paz Padilla i les vacunes

Paz Padilla es va emportar un bon al·luvió de crítiques en la vespra de Nit de cap d’any per les seues afirmacions sobre el coronavirus durant una xarrada amb María de la Monte i Anne Igartiburu. La presentadora de ‘Sálvame’ no sols va arribar a dir que les vacunes no servien, sinó que va argumentar sense base científica que les noves variants escapaven a elles.

Ja llavors Belén Esteban, la seua companya de programa, la va ventar des del seu compte d’Instagram, on va compartir el vídeo amb la frase: “Hi ha coses innecessàries i aquesta és una d’elles. Ens hem de vacunar”. Aquest dilluns, ha tornat a referir-se a la polèmica amb un vídeo emés en l’estrena de ‘Sálvame Lemon Tea’, conduït per María Patiño i Terelu Campos.

Per tot això, Belén Esteban ha sigut molt crítica amb Paz Padilla: “Que Paz Padilla diga això em sembla d’una persona irresponsable per l’estirada que té en televisió i pel nombre de seguidors que té en xarxes socials. Per aprendre, s’ha d’aprendre com es diu les variants”.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ viu molt de prop la pandèmia pel fet que el seu marit és conductor d’ambulància, ella és persona de risc i coneix casos d’afins que “s’han contagiat de la covid i gràcies a les vacunes ho han passat com una grip”.

“Em sembla vergonyós i em sembla que cal creure en la ciència. Crec que Paz Padilla està mal informada”, ha manifestat per a concloure Belén Esteban, que posteriorment en ‘Sálvame Naranja’, visiblement molesta amb la seua companya de grup de comunicació, ha fet un al·legat a favor de les vacunes.

En la seua opinió, la humorista està “mal informada”. “Em va cridar però no li vaig agafar el telèfon”, ha agregat.

 

 

El missatge de Belén Esteban ha trobat una ràpida repercussió en xarxes socials

 

Al desembre, Belén Esteban, fèrria defensora de la vacunació, també es va emportar l’aplaudiment de les xarxes després de dirigir-se al cantant negacionista Miguel Bosé des del plató de ‘Sálvame’: “Feix un disc, deixa a la gent, val ja de donar aqueix missatge”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.