Belén Esteban s’emporta l’aplaudiment per les seues paraules sobre Paz Padilla i les vacunes

Paz Padilla es va emportar un bon al·luvió de crítiques en la vespra de Nit de cap d’any per les seues afirmacions sobre el coronavirus durant una xarrada amb María de la Monte i Anne Igartiburu. La presentadora de ‘Sálvame’ no sols va arribar a dir que les vacunes no servien, sinó que va argumentar sense base científica que les noves variants escapaven a elles.

Ja llavors Belén Esteban, la seua companya de programa, la va ventar des del seu compte d’Instagram, on va compartir el vídeo amb la frase: “Hi ha coses innecessàries i aquesta és una d’elles. Ens hem de vacunar”. Aquest dilluns, ha tornat a referir-se a la polèmica amb un vídeo emés en l’estrena de ‘Sálvame Lemon Tea’, conduït per María Patiño i Terelu Campos.

Per tot això, Belén Esteban ha sigut molt crítica amb Paz Padilla: “Que Paz Padilla diga això em sembla d’una persona irresponsable per l’estirada que té en televisió i pel nombre de seguidors que té en xarxes socials. Per aprendre, s’ha d’aprendre com es diu les variants”.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ viu molt de prop la pandèmia pel fet que el seu marit és conductor d’ambulància, ella és persona de risc i coneix casos d’afins que “s’han contagiat de la covid i gràcies a les vacunes ho han passat com una grip”.

“Em sembla vergonyós i em sembla que cal creure en la ciència. Crec que Paz Padilla està mal informada”, ha manifestat per a concloure Belén Esteban, que posteriorment en ‘Sálvame Naranja’, visiblement molesta amb la seua companya de grup de comunicació, ha fet un al·legat a favor de les vacunes.

En la seua opinió, la humorista està “mal informada”. “Em va cridar però no li vaig agafar el telèfon”, ha agregat.

 

 

El missatge de Belén Esteban ha trobat una ràpida repercussió en xarxes socials

 

Al desembre, Belén Esteban, fèrria defensora de la vacunació, també es va emportar l’aplaudiment de les xarxes després de dirigir-se al cantant negacionista Miguel Bosé des del plató de ‘Sálvame’: “Feix un disc, deixa a la gent, val ja de donar aqueix missatge”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.