Belén Esteban s’emporta l’aplaudiment per les seues paraules sobre Paz Padilla i les vacunes

Paz Padilla es va emportar un bon al·luvió de crítiques en la vespra de Nit de cap d’any per les seues afirmacions sobre el coronavirus durant una xarrada amb María de la Monte i Anne Igartiburu. La presentadora de ‘Sálvame’ no sols va arribar a dir que les vacunes no servien, sinó que va argumentar sense base científica que les noves variants escapaven a elles.

Ja llavors Belén Esteban, la seua companya de programa, la va ventar des del seu compte d’Instagram, on va compartir el vídeo amb la frase: “Hi ha coses innecessàries i aquesta és una d’elles. Ens hem de vacunar”. Aquest dilluns, ha tornat a referir-se a la polèmica amb un vídeo emés en l’estrena de ‘Sálvame Lemon Tea’, conduït per María Patiño i Terelu Campos.

Per tot això, Belén Esteban ha sigut molt crítica amb Paz Padilla: “Que Paz Padilla diga això em sembla d’una persona irresponsable per l’estirada que té en televisió i pel nombre de seguidors que té en xarxes socials. Per aprendre, s’ha d’aprendre com es diu les variants”.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ viu molt de prop la pandèmia pel fet que el seu marit és conductor d’ambulància, ella és persona de risc i coneix casos d’afins que “s’han contagiat de la covid i gràcies a les vacunes ho han passat com una grip”.

“Em sembla vergonyós i em sembla que cal creure en la ciència. Crec que Paz Padilla està mal informada”, ha manifestat per a concloure Belén Esteban, que posteriorment en ‘Sálvame Naranja’, visiblement molesta amb la seua companya de grup de comunicació, ha fet un al·legat a favor de les vacunes.

En la seua opinió, la humorista està “mal informada”. “Em va cridar però no li vaig agafar el telèfon”, ha agregat.

 

 

El missatge de Belén Esteban ha trobat una ràpida repercussió en xarxes socials

 

Al desembre, Belén Esteban, fèrria defensora de la vacunació, també es va emportar l’aplaudiment de les xarxes després de dirigir-se al cantant negacionista Miguel Bosé des del plató de ‘Sálvame’: “Feix un disc, deixa a la gent, val ja de donar aqueix missatge”.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.