Belén Esteban s’emporta l’aplaudiment per les seues paraules sobre Paz Padilla i les vacunes

Paz Padilla es va emportar un bon al·luvió de crítiques en la vespra de Nit de cap d’any per les seues afirmacions sobre el coronavirus durant una xarrada amb María de la Monte i Anne Igartiburu. La presentadora de ‘Sálvame’ no sols va arribar a dir que les vacunes no servien, sinó que va argumentar sense base científica que les noves variants escapaven a elles.

Ja llavors Belén Esteban, la seua companya de programa, la va ventar des del seu compte d’Instagram, on va compartir el vídeo amb la frase: “Hi ha coses innecessàries i aquesta és una d’elles. Ens hem de vacunar”. Aquest dilluns, ha tornat a referir-se a la polèmica amb un vídeo emés en l’estrena de ‘Sálvame Lemon Tea’, conduït per María Patiño i Terelu Campos.

Per tot això, Belén Esteban ha sigut molt crítica amb Paz Padilla: “Que Paz Padilla diga això em sembla d’una persona irresponsable per l’estirada que té en televisió i pel nombre de seguidors que té en xarxes socials. Per aprendre, s’ha d’aprendre com es diu les variants”.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ viu molt de prop la pandèmia pel fet que el seu marit és conductor d’ambulància, ella és persona de risc i coneix casos d’afins que “s’han contagiat de la covid i gràcies a les vacunes ho han passat com una grip”.

“Em sembla vergonyós i em sembla que cal creure en la ciència. Crec que Paz Padilla està mal informada”, ha manifestat per a concloure Belén Esteban, que posteriorment en ‘Sálvame Naranja’, visiblement molesta amb la seua companya de grup de comunicació, ha fet un al·legat a favor de les vacunes.

En la seua opinió, la humorista està “mal informada”. “Em va cridar però no li vaig agafar el telèfon”, ha agregat.

 

 

El missatge de Belén Esteban ha trobat una ràpida repercussió en xarxes socials

 

Al desembre, Belén Esteban, fèrria defensora de la vacunació, també es va emportar l’aplaudiment de les xarxes després de dirigir-se al cantant negacionista Miguel Bosé des del plató de ‘Sálvame’: “Feix un disc, deixa a la gent, val ja de donar aqueix missatge”.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.