Belén Esteban s’emporta l’aplaudiment per les seues paraules sobre Paz Padilla i les vacunes

Paz Padilla es va emportar un bon al·luvió de crítiques en la vespra de Nit de cap d’any per les seues afirmacions sobre el coronavirus durant una xarrada amb María de la Monte i Anne Igartiburu. La presentadora de ‘Sálvame’ no sols va arribar a dir que les vacunes no servien, sinó que va argumentar sense base científica que les noves variants escapaven a elles.

Ja llavors Belén Esteban, la seua companya de programa, la va ventar des del seu compte d’Instagram, on va compartir el vídeo amb la frase: “Hi ha coses innecessàries i aquesta és una d’elles. Ens hem de vacunar”. Aquest dilluns, ha tornat a referir-se a la polèmica amb un vídeo emés en l’estrena de ‘Sálvame Lemon Tea’, conduït per María Patiño i Terelu Campos.

Per tot això, Belén Esteban ha sigut molt crítica amb Paz Padilla: “Que Paz Padilla diga això em sembla d’una persona irresponsable per l’estirada que té en televisió i pel nombre de seguidors que té en xarxes socials. Per aprendre, s’ha d’aprendre com es diu les variants”.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ viu molt de prop la pandèmia pel fet que el seu marit és conductor d’ambulància, ella és persona de risc i coneix casos d’afins que “s’han contagiat de la covid i gràcies a les vacunes ho han passat com una grip”.

“Em sembla vergonyós i em sembla que cal creure en la ciència. Crec que Paz Padilla està mal informada”, ha manifestat per a concloure Belén Esteban, que posteriorment en ‘Sálvame Naranja’, visiblement molesta amb la seua companya de grup de comunicació, ha fet un al·legat a favor de les vacunes.

En la seua opinió, la humorista està “mal informada”. “Em va cridar però no li vaig agafar el telèfon”, ha agregat.

 

 

El missatge de Belén Esteban ha trobat una ràpida repercussió en xarxes socials

 

Al desembre, Belén Esteban, fèrria defensora de la vacunació, també es va emportar l’aplaudiment de les xarxes després de dirigir-se al cantant negacionista Miguel Bosé des del plató de ‘Sálvame’: “Feix un disc, deixa a la gent, val ja de donar aqueix missatge”.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.