17.8 C
València
Dissabte, 3 maig, 2025

Benetússer gestiona la donació de més de 200 electrodomèstics, joguets i material escolar a afectats

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de Benetússer està gestionant la donació de 200 electrodomèstics lliurats per diferents firmes, així com joguets i material escolar tant d’empreses com de particulars que han anat arribant en els últims dies, per a fer-los arribar als centres educatius i a les famílies més afectades per les inundacions.

L’empresa d’electrodomèstics Cecotec ha realitzat ja dos enviaments de material a Benetússer. Entre els productes lliurats es troben cafeteres, neveres, microones i petits electrodomèstics que ja han sigut lliurats a les famílies més afectades i ateses pels Servicis Socials municipals, segons ha indicat el consistori en un comunicat.

L’Ajuntament ha apuntat que s’espera que en els pròxims dies arribe una altra donació d'”una altra marca important de productes per a la llar”.

El passat 27 de novembre, Benetússer va reprendre l’activitat escolar en els centres públics d’Infantil i Primària. Durant les setmanes prèvies i posteriors, la Regidoria d’Educació ha estat gestionant també l’arribada de desenes d’oferiments de col·laboració de material escolar.

A més, dos dels tres centres públics van estrenar cuines després de la gestió municipal de la donació de l’empresa Makro, que va equipar gratuïtament al CEIP Colón i al Vicent Ricart després que les inundacions deixaren inservibles les seues cuines. Ara es treballa a equipar els menjadors escolars amb mobiliari i parament gràcies a altres donacions.

En aproximar-se les dates nadalenques, els oferiments que han anat arribant en les últimes setmanes s’han centrat en decoració nadalenca i joguets per als xiquets. Tota la decoració nadalenca que l’Ajuntament de Benetússer tenia previst col·locar en els carrers i places del municipi va ser arrasat per les inundacions. A través de diversos oferiments, tant de particulars com a d’empreses, Benetússer va a poder disposar d’il·luminació nadalenca.

D’altra banda, al consistori li han arribat diverses donacions de joguets, com la de l’Associació Espanyola de Col·leccionistes de Playmobil AESCLICK, qui ha donat un lot de referències Playmobil valorades en 1.100 euros i que seran sortejades durant la matinal nadalenca que l’Ajuntament ha organitzat en el pavelló municipal d’esports diumenge que ve 26 de desembre.

El comerç local de Benetússer també ha mostrat la seua solidaritat en forma de donacions. En concret, la pastisseria Loan del municipi ha donat 100 panetones per a les persones afectades per la dana, que seran repartits per l’equip de Cruz Roja que està atenent a les famílies.

Últimes notícies

Augmenten les ajudes per a llibreries afectades per la riuada

La Generalitat Valenciana fomenta la reobertura de llibreries amb noves ajudes econòmiques per a superar els efectes de la riuada del 29 d'octubre.

Un nou estudi assenyala que els barrancs d’Horteta i Gallego van jugar un paper clau en la tràgica riuada de València

Un informe de la Universitat de València i altres institucions revisa les causes de la riuada del 29 d'octubre del 2024, rebutjant la idea que les capçaleres del Poyo siguin les úniques responsables, i posant l'accent en el rol dels barrancs d'Horteta i Gallego.

Tempestes i Pluges Impactaran Nou CCAA Aquest Dissabte, Sense Variacions Tèrmiques Significatives

Aquest dissabte, nou comunitats autònomes estaran en avís per pluges i tempestes a causa d'una borrasca atlàntica, segons l'AEMET. Les temperatures no experimentaran canvis importants, mantenint-se càlides en algunes zones de l'est.

Benetússer Amplia el Seu Parc Mòbil de Policia Local per Reforçar la Seguretat Ciutadana

L'Ajuntament de Benetússer ha reposat i ampliat el parc mòbil de la seva Policia Local després de perdre tots els vehicles durant les inundacions del 29 d'octubre. Això inclou nous cotxes híbrids i una duplicació de motos per millorar la resposta policial.

El CCCC Llença la II Edició de ‘Trobades en el Carmen’ amb Seguridad Social en Acústic

El Centre del Carme Cultura Contemporània (CCCC) torna a acollir 'Trobades en el Carmen', amb Seguridad Social oferint una actuació acústica i un diàleg sobre la música i el patrimoni.

El Govern defensa l’interès general davant l’OPA de BBVA sobre Banc Sabadell

La ministra Diana Morant reafirma que el Govern actuarà per protegir els drets dels ciutadans davant l'oferta pública d'adquisició (OPA) del BBVA al Banc Sabadell, que es troba en procés d'aprovació. La comissió que regula els mercats advertix riscos en la banca minorista i mitjans de pagament.

El Vaticà inicia la instal·lació de la cimenera per a l’anunci del nou Papa

El Vaticà ha començat a instal·lar la cimenera que anunciarà el nou Papa des de la Capella Sixtina, mentre es prepara el conclau per al 7 de maig.

Trump elimina els privilegis fiscals de la Universitat de Harvard

El president dels Estats Units, Donald Trump, ha pres la decisió de retirar l'exempció d'impostos a la Universitat de Harvard, enmig de controvèrsies polítiques i protestes acadèmiques contra la seva gestió. Aquesta acció s'afegeix a les sancions imposades anteriorment com la retirada de fons federals en resposta a les crítiques per l'ofensiva a Gaza.