Benidorm recollirà material mèdic de primers auxilis per a Ucraïna

L’Ajuntament de Benidorm ha habilitat des de hui i fins al divendres quatre punts per a la recollida de material mèdic de primers auxilis per a Ucraïna. L’alcalde, Toni Pérez, ha explicat que “des del Consolat d’Ucraïna a València aquest matí ens han traslladat que en aquests moments precisen de material mèdic i d’aquí ve que se sol·licite a les persones o col·lectius de Benidorm que vulguen col·laborar que se centren en aquest tipus de productes perquè la seua contribució solidària siga la més efectiva possible”.


Entre el material mèdic de primers auxilis sol·licitat pel Consolat que pot aportar la població: apòsits, tiretes, benes i embenatges de diferents tipus i grandàries, pomades per a cremades, mantes tèrmiques, xeringues amb agulles de diferents volums, embenatges d’hidrogel anti-cremades, cintes d’immobilització, material estèril per al tractament de ferides, tisores per a tallar roba i sabates, analgèsics i antipirètics.


“Es tracta –ha indicat- de fer arribar a Ucraïna el material que més es necessite per a atendre la població civil afectada. Més endavant, si aqueixes necessitats canvien, s’informarà immediatament la ciutadania”.


Aquest material pot entregar-se fins a aquest divendres, 4 de març, en horari de 09.00 a 20.00 hores en el Palau d’Esports l’Illa (Partida Salt de l’Aigua), a la Casa del Fester (carrer La Biga 3), i en els centres socials ‘La Torreta’ (avinguda Ciudad Real 6) i ‘José Llorca Linares’ (carrer Goya).


Toni Pérez ha assenyalat que “també s’està coordinant la recollida en els centres educatius –CEIPs, IES i Escoles Infantils Municipals- per la seua proximitat amb la població en col·laboració amb les comunitats educatives”.

L’alcalde ha detallat que l’Ajuntament s’encarregarà de recollir aqueix material dels centres educatius per a coordinar el seu transport al Consolat o el punt que aquest determine juntament amb la resta d’aportacions que realitze la població de Benidorm, siga a títol individual o col·lectiu.


El telèfon del RAC –900 701 322– està a la disposició dels col·lectius o empreses que organitzen recollides de material o que desitgen fer alguna aportació.


Col·laboració Creu Roja


Per a aquelles persones que vulguen col·laborar econòmicament amb la crisi d’Ucraïna, l’Ajuntament ha recordat els comptes habilitats per Creu Roja per a aquest fi:


ES44 0049 0001 5321 1002 2225 (B. Santander)
ES92 0182 2370 4600 1002 2227 (BBVA)
ES28 2100 0600 8502 0196 0066 (CaixaBank)
ES31 0081 5232 2800 0108 4716 (Sabadell)
ES75 0128 0010 9701 0012 1395 (Bankinter)
ES86 0198 0500 8020 2205 3421 (B. Cooperatiu)
ES18 1491 0001 2130 0008 9598 (Tríodes)

Últimes notícies

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.