Benidorm recollirà material mèdic de primers auxilis per a Ucraïna

L’Ajuntament de Benidorm ha habilitat des de hui i fins al divendres quatre punts per a la recollida de material mèdic de primers auxilis per a Ucraïna. L’alcalde, Toni Pérez, ha explicat que “des del Consolat d’Ucraïna a València aquest matí ens han traslladat que en aquests moments precisen de material mèdic i d’aquí ve que se sol·licite a les persones o col·lectius de Benidorm que vulguen col·laborar que se centren en aquest tipus de productes perquè la seua contribució solidària siga la més efectiva possible”.


Entre el material mèdic de primers auxilis sol·licitat pel Consolat que pot aportar la població: apòsits, tiretes, benes i embenatges de diferents tipus i grandàries, pomades per a cremades, mantes tèrmiques, xeringues amb agulles de diferents volums, embenatges d’hidrogel anti-cremades, cintes d’immobilització, material estèril per al tractament de ferides, tisores per a tallar roba i sabates, analgèsics i antipirètics.


“Es tracta –ha indicat- de fer arribar a Ucraïna el material que més es necessite per a atendre la població civil afectada. Més endavant, si aqueixes necessitats canvien, s’informarà immediatament la ciutadania”.


Aquest material pot entregar-se fins a aquest divendres, 4 de març, en horari de 09.00 a 20.00 hores en el Palau d’Esports l’Illa (Partida Salt de l’Aigua), a la Casa del Fester (carrer La Biga 3), i en els centres socials ‘La Torreta’ (avinguda Ciudad Real 6) i ‘José Llorca Linares’ (carrer Goya).


Toni Pérez ha assenyalat que “també s’està coordinant la recollida en els centres educatius –CEIPs, IES i Escoles Infantils Municipals- per la seua proximitat amb la població en col·laboració amb les comunitats educatives”.

L’alcalde ha detallat que l’Ajuntament s’encarregarà de recollir aqueix material dels centres educatius per a coordinar el seu transport al Consolat o el punt que aquest determine juntament amb la resta d’aportacions que realitze la població de Benidorm, siga a títol individual o col·lectiu.


El telèfon del RAC –900 701 322– està a la disposició dels col·lectius o empreses que organitzen recollides de material o que desitgen fer alguna aportació.


Col·laboració Creu Roja


Per a aquelles persones que vulguen col·laborar econòmicament amb la crisi d’Ucraïna, l’Ajuntament ha recordat els comptes habilitats per Creu Roja per a aquest fi:


ES44 0049 0001 5321 1002 2225 (B. Santander)
ES92 0182 2370 4600 1002 2227 (BBVA)
ES28 2100 0600 8502 0196 0066 (CaixaBank)
ES31 0081 5232 2800 0108 4716 (Sabadell)
ES75 0128 0010 9701 0012 1395 (Bankinter)
ES86 0198 0500 8020 2205 3421 (B. Cooperatiu)
ES18 1491 0001 2130 0008 9598 (Tríodes)

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.