Benidorm recollirà material mèdic de primers auxilis per a Ucraïna

L’Ajuntament de Benidorm ha habilitat des de hui i fins al divendres quatre punts per a la recollida de material mèdic de primers auxilis per a Ucraïna. L’alcalde, Toni Pérez, ha explicat que “des del Consolat d’Ucraïna a València aquest matí ens han traslladat que en aquests moments precisen de material mèdic i d’aquí ve que se sol·licite a les persones o col·lectius de Benidorm que vulguen col·laborar que se centren en aquest tipus de productes perquè la seua contribució solidària siga la més efectiva possible”.


Entre el material mèdic de primers auxilis sol·licitat pel Consolat que pot aportar la població: apòsits, tiretes, benes i embenatges de diferents tipus i grandàries, pomades per a cremades, mantes tèrmiques, xeringues amb agulles de diferents volums, embenatges d’hidrogel anti-cremades, cintes d’immobilització, material estèril per al tractament de ferides, tisores per a tallar roba i sabates, analgèsics i antipirètics.


“Es tracta –ha indicat- de fer arribar a Ucraïna el material que més es necessite per a atendre la població civil afectada. Més endavant, si aqueixes necessitats canvien, s’informarà immediatament la ciutadania”.


Aquest material pot entregar-se fins a aquest divendres, 4 de març, en horari de 09.00 a 20.00 hores en el Palau d’Esports l’Illa (Partida Salt de l’Aigua), a la Casa del Fester (carrer La Biga 3), i en els centres socials ‘La Torreta’ (avinguda Ciudad Real 6) i ‘José Llorca Linares’ (carrer Goya).


Toni Pérez ha assenyalat que “també s’està coordinant la recollida en els centres educatius –CEIPs, IES i Escoles Infantils Municipals- per la seua proximitat amb la població en col·laboració amb les comunitats educatives”.

L’alcalde ha detallat que l’Ajuntament s’encarregarà de recollir aqueix material dels centres educatius per a coordinar el seu transport al Consolat o el punt que aquest determine juntament amb la resta d’aportacions que realitze la població de Benidorm, siga a títol individual o col·lectiu.


El telèfon del RAC –900 701 322– està a la disposició dels col·lectius o empreses que organitzen recollides de material o que desitgen fer alguna aportació.


Col·laboració Creu Roja


Per a aquelles persones que vulguen col·laborar econòmicament amb la crisi d’Ucraïna, l’Ajuntament ha recordat els comptes habilitats per Creu Roja per a aquest fi:


ES44 0049 0001 5321 1002 2225 (B. Santander)
ES92 0182 2370 4600 1002 2227 (BBVA)
ES28 2100 0600 8502 0196 0066 (CaixaBank)
ES31 0081 5232 2800 0108 4716 (Sabadell)
ES75 0128 0010 9701 0012 1395 (Bankinter)
ES86 0198 0500 8020 2205 3421 (B. Cooperatiu)
ES18 1491 0001 2130 0008 9598 (Tríodes)

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.