Bertín Osborne tanca el seu restaurant ‘La casa de Bertín’

El tancament del local de Bertín Osborne es produeix un any després de la seva inauguració

El tancament del local de Bertín Osborne es produïx un any després de la seua inauguració | Instagram

 

Bertín Osborne no acaba de tindre sort amb els negocis d’hostaleria que obri, ja que finalment tots acaben tancant. El cantant, conegut actualment per la seua faceta de presentador en el programa ‘Mi casa es la tuya’ i per la malaltia que arrossega des de fa anys el seu fill Kike, té una faceta més desconeguda com a empresari d’hostaleria. De fet, ja ha obert diferents locals de restauració, en localitats com Madrid i Valladolid i, l’últim, el va obrir en Saragossa i duia el nom de ‘La casa de Bertín’.

 

Precisament, este últim és el que ha hagut de tancar recentment després d’un any de vida, de la mateixa manera que va passar amb els altres negocis que va intentar encetar. El restaurant ‘La casa de Bertín’ va ser inaugurat en febrer de l’any passat i es tractava d’un local molt ben situat en la zona cèntrica de Saragossa, amb una superfície de 220 metres quadrats i que estava format per una zona de bar tradicional, una altra d’estil andalús amb objectes personals de Bertín i una última destinada als menús diaris.

 

Bertin Osborne ha hagut de tancar el seu restaurant

Bertin Osborne ha hagut de tancar el seu restaurant | INSTAGRAM

 

Segons publica el diari ‘El Heraldo de Aragón’, el restaurant ha hagut de tancar perquè Bertín Osborne s’havia desentés per complet del seu negoci, de tal manera que no s’havia acostat al citat restaurant ni en alguna de les ocasions que havia estat de visita per Saragossa. En el tancament del local també hauria influït el fet que l’empresari que el portava no podia dedicar el temps necessari al restaurant, ja que també regentava altres negocis. Finalment, el restaurant ha hagut de posar el punt final a la seua aventura i fer fora els 9 empleats que formaven part de la plantilla.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.

Les Arts anuncia quatre grans estrenes d’òpera per a la temporada 2026-2027

El Palau de les Arts Reina Sofía incorporarà a la temporada 2026-2027 quatre noves produccions d’òpera a la Sala Principal: ‘Carmen’, ‘Lohengrin’, ‘La clemenza di Tito’ i ‘Simon Boccanegra’. Els muntatges comptaran amb direcció escènica de Ted Huffman, Damiano Michieletto, Rafael R. Villalobos i Àlex Ollé.

Quasi 3.000 consultes en els Punts Violeta dels festivals este estiu

Els Punts Violeta impulsats per la Generalitat en festivals de música de les tres províncies han atés 2.746 consultes, sobretot d’informació i assessorament per a prevenir agressions sexuals. La secretaria autonòmica d’Igualtat destaca el paper dissuasiu i de coordinació d’estos espais segurs en grans esdeveniments.

Setze atesos per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Silla

Setze persones, entre elles dos menors i una major de 70 anys, han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat després d’un incendi esta matinada en una vivenda de Silla. Dos hòmens han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València.