Bertín Osborne tanca el seu restaurant ‘La casa de Bertín’

El tancament del local de Bertín Osborne es produeix un any després de la seva inauguració

El tancament del local de Bertín Osborne es produïx un any després de la seua inauguració | Instagram

 

Bertín Osborne no acaba de tindre sort amb els negocis d’hostaleria que obri, ja que finalment tots acaben tancant. El cantant, conegut actualment per la seua faceta de presentador en el programa ‘Mi casa es la tuya’ i per la malaltia que arrossega des de fa anys el seu fill Kike, té una faceta més desconeguda com a empresari d’hostaleria. De fet, ja ha obert diferents locals de restauració, en localitats com Madrid i Valladolid i, l’últim, el va obrir en Saragossa i duia el nom de ‘La casa de Bertín’.

 

Precisament, este últim és el que ha hagut de tancar recentment després d’un any de vida, de la mateixa manera que va passar amb els altres negocis que va intentar encetar. El restaurant ‘La casa de Bertín’ va ser inaugurat en febrer de l’any passat i es tractava d’un local molt ben situat en la zona cèntrica de Saragossa, amb una superfície de 220 metres quadrats i que estava format per una zona de bar tradicional, una altra d’estil andalús amb objectes personals de Bertín i una última destinada als menús diaris.

 

Bertin Osborne ha hagut de tancar el seu restaurant

Bertin Osborne ha hagut de tancar el seu restaurant | INSTAGRAM

 

Segons publica el diari ‘El Heraldo de Aragón’, el restaurant ha hagut de tancar perquè Bertín Osborne s’havia desentés per complet del seu negoci, de tal manera que no s’havia acostat al citat restaurant ni en alguna de les ocasions que havia estat de visita per Saragossa. En el tancament del local també hauria influït el fet que l’empresari que el portava no podia dedicar el temps necessari al restaurant, ja que també regentava altres negocis. Finalment, el restaurant ha hagut de posar el punt final a la seua aventura i fer fora els 9 empleats que formaven part de la plantilla.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.