14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Bertín Osborne tanca el seu restaurant ‘La casa de Bertín’

El tancament del local de Bertín Osborne es produeix un any després de la seva inauguració

El tancament del local de Bertín Osborne es produïx un any després de la seua inauguració | Instagram

 

Bertín Osborne no acaba de tindre sort amb els negocis d’hostaleria que obri, ja que finalment tots acaben tancant. El cantant, conegut actualment per la seua faceta de presentador en el programa ‘Mi casa es la tuya’ i per la malaltia que arrossega des de fa anys el seu fill Kike, té una faceta més desconeguda com a empresari d’hostaleria. De fet, ja ha obert diferents locals de restauració, en localitats com Madrid i Valladolid i, l’últim, el va obrir en Saragossa i duia el nom de ‘La casa de Bertín’.

 

Precisament, este últim és el que ha hagut de tancar recentment després d’un any de vida, de la mateixa manera que va passar amb els altres negocis que va intentar encetar. El restaurant ‘La casa de Bertín’ va ser inaugurat en febrer de l’any passat i es tractava d’un local molt ben situat en la zona cèntrica de Saragossa, amb una superfície de 220 metres quadrats i que estava format per una zona de bar tradicional, una altra d’estil andalús amb objectes personals de Bertín i una última destinada als menús diaris.

 

Bertin Osborne ha hagut de tancar el seu restaurant

Bertin Osborne ha hagut de tancar el seu restaurant | INSTAGRAM

 

Segons publica el diari ‘El Heraldo de Aragón’, el restaurant ha hagut de tancar perquè Bertín Osborne s’havia desentés per complet del seu negoci, de tal manera que no s’havia acostat al citat restaurant ni en alguna de les ocasions que havia estat de visita per Saragossa. En el tancament del local també hauria influït el fet que l’empresari que el portava no podia dedicar el temps necessari al restaurant, ja que també regentava altres negocis. Finalment, el restaurant ha hagut de posar el punt final a la seua aventura i fer fora els 9 empleats que formaven part de la plantilla.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.

Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.