Bertín Osborne tanca el seu restaurant ‘La casa de Bertín’

El tancament del local de Bertín Osborne es produeix un any després de la seva inauguració

El tancament del local de Bertín Osborne es produïx un any després de la seua inauguració | Instagram

 

Bertín Osborne no acaba de tindre sort amb els negocis d’hostaleria que obri, ja que finalment tots acaben tancant. El cantant, conegut actualment per la seua faceta de presentador en el programa ‘Mi casa es la tuya’ i per la malaltia que arrossega des de fa anys el seu fill Kike, té una faceta més desconeguda com a empresari d’hostaleria. De fet, ja ha obert diferents locals de restauració, en localitats com Madrid i Valladolid i, l’últim, el va obrir en Saragossa i duia el nom de ‘La casa de Bertín’.

 

Precisament, este últim és el que ha hagut de tancar recentment després d’un any de vida, de la mateixa manera que va passar amb els altres negocis que va intentar encetar. El restaurant ‘La casa de Bertín’ va ser inaugurat en febrer de l’any passat i es tractava d’un local molt ben situat en la zona cèntrica de Saragossa, amb una superfície de 220 metres quadrats i que estava format per una zona de bar tradicional, una altra d’estil andalús amb objectes personals de Bertín i una última destinada als menús diaris.

 

Bertin Osborne ha hagut de tancar el seu restaurant

Bertin Osborne ha hagut de tancar el seu restaurant | INSTAGRAM

 

Segons publica el diari ‘El Heraldo de Aragón’, el restaurant ha hagut de tancar perquè Bertín Osborne s’havia desentés per complet del seu negoci, de tal manera que no s’havia acostat al citat restaurant ni en alguna de les ocasions que havia estat de visita per Saragossa. En el tancament del local també hauria influït el fet que l’empresari que el portava no podia dedicar el temps necessari al restaurant, ja que també regentava altres negocis. Finalment, el restaurant ha hagut de posar el punt final a la seua aventura i fer fora els 9 empleats que formaven part de la plantilla.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.