12.9 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Ferit en un incendi a l’Hospital d’Alzira

 

Aquesta vesprada de dilluns, es va declarar un incendi a la cinquena planta de l’Hospital de la Ribera, a la localitat d’Alzira. Fins al lloc dels fets van mobilitzar cinc dotacions del Consorci Provincial de Bombers de València, un oficial de guàrdia i un cap de parc de guàrdia, segons han informat a través del seu compte de Twitter.

 

Afortunadament, el foc es va aconseguir extingir ràpidament. L’incendi s’hauria originat en una de les habitacions de la quinta planta d’una de les dues torres de l’edifici. Van procedir a traslladar els pacients del centre hospitalari d’una torre a una altra. A conseqüència del sinistre, un home va acabar ferit per cremades

 

 

És el segon incendi que s’origina en un hospital en tan sols 48 hores. El passat diumenge, es va produir un incendi en l’Hospital Sant Joan d’Alacant, on un home va patir cremades en el 33% del cos.

Últimes notícies

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.

CSIF denuncia saturació en Urgències de Llíria i Arnau per falta d’espai i esperes de més de 4 hores

CSIF ha alertat de la saturació en les Urgències dels hospitals de Llíria i Arnau de Vilanova per falta d'espai, amb esperes de més de quatre hores. El sindicat demana reforços de personal i ampliació d'instal·lacions.

La jutgessa de la DANA se centra en la retirada de bombers i ordena identificar als equips

La instructora ha ordenat identificar als bombers que van vigilar llits el 29-O i ha anomenat de nou a un tècnic de Es-Alert. També recapta informació de CHJ i conselleries per a afinar la cronologia i la cadena de decisions.

La Policia d’Indonèsia investiga per negligència al capità del vaixell de valencians que va naufragar en Komodo

La investigació se centra en el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat amb sis valencians a bord. Tres van morir, dos van ser rescatats i un xiquet seguix desaparegut.

Indonèsia accelera el límit per a trobar al xiquet valencià desaparegut després del naufragi en Komodo

L'operatiu en Komodo entra en la seua jornada final per a localitzar a Quique, de 10 anys, després de catorze dies sense resultats. La Policia investiga possible negligència.