16.8 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Ferit en un incendi a l’Hospital d’Alzira

 

Aquesta vesprada de dilluns, es va declarar un incendi a la cinquena planta de l’Hospital de la Ribera, a la localitat d’Alzira. Fins al lloc dels fets van mobilitzar cinc dotacions del Consorci Provincial de Bombers de València, un oficial de guàrdia i un cap de parc de guàrdia, segons han informat a través del seu compte de Twitter.

 

Afortunadament, el foc es va aconseguir extingir ràpidament. L’incendi s’hauria originat en una de les habitacions de la quinta planta d’una de les dues torres de l’edifici. Van procedir a traslladar els pacients del centre hospitalari d’una torre a una altra. A conseqüència del sinistre, un home va acabar ferit per cremades

 

 

És el segon incendi que s’origina en un hospital en tan sols 48 hores. El passat diumenge, es va produir un incendi en l’Hospital Sant Joan d’Alacant, on un home va patir cremades en el 33% del cos.

Últimes notícies

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.