11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Borriana condemna un acte de vandalisme contra la bandera LGTBI del Mercat Municipal

 

L’Ajuntament de Borriana ha condemnat l’acte de vandalisme contra una bandera arc iris que ha sigut arrancada i que figurava en la façana de l’edifici del Mercat Municipal amb motiu de les activitats de commemoració de l’Orgull LGTBI 2021 en el municipi.

Des de l’executiu municipal condemnen “activament qualsevol acte d’intolerància cap als elements que representen un símbol per a la comunitat LGTBI+” i recorden que estes agressions són considerades “delictes d’odi“.

L’equip de govern també ha agraït l’avís realitzat pel veïnat sobre els fets, i ha lamentat este tipus d’atacs “intolerables i inadmissibles dins de la nostra societat diversa”, perquè “són homòfobs i d’odi cap al col·lectiu LGTBI+”.

El govern local ha posat en coneixement de la Policia Local els fets, atés que existeix un compromís actiu de les administracions públiques en l’erradicació d’este tipus d’agressions.

Per al consistori, este tipus d’actes “ens demostren que encara queda molt per fer i encara hi ha molt de camí per recórrer, i l’educació és la via per a la normalització”. Segons han indicat, avui mateix tornaran a col·locar la bandera arc iris en el lloc on estava.

Últimes notícies

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.