Borriana condemna un acte de vandalisme contra la bandera LGTBI del Mercat Municipal

 

L’Ajuntament de Borriana ha condemnat l’acte de vandalisme contra una bandera arc iris que ha sigut arrancada i que figurava en la façana de l’edifici del Mercat Municipal amb motiu de les activitats de commemoració de l’Orgull LGTBI 2021 en el municipi.

Des de l’executiu municipal condemnen “activament qualsevol acte d’intolerància cap als elements que representen un símbol per a la comunitat LGTBI+” i recorden que estes agressions són considerades “delictes d’odi“.

L’equip de govern també ha agraït l’avís realitzat pel veïnat sobre els fets, i ha lamentat este tipus d’atacs “intolerables i inadmissibles dins de la nostra societat diversa”, perquè “són homòfobs i d’odi cap al col·lectiu LGTBI+”.

El govern local ha posat en coneixement de la Policia Local els fets, atés que existeix un compromís actiu de les administracions públiques en l’erradicació d’este tipus d’agressions.

Per al consistori, este tipus d’actes “ens demostren que encara queda molt per fer i encara hi ha molt de camí per recórrer, i l’educació és la via per a la normalització”. Segons han indicat, avui mateix tornaran a col·locar la bandera arc iris en el lloc on estava.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.