Borriana condemna un acte de vandalisme contra la bandera LGTBI del Mercat Municipal

 

L’Ajuntament de Borriana ha condemnat l’acte de vandalisme contra una bandera arc iris que ha sigut arrancada i que figurava en la façana de l’edifici del Mercat Municipal amb motiu de les activitats de commemoració de l’Orgull LGTBI 2021 en el municipi.

Des de l’executiu municipal condemnen «activament qualsevol acte d’intolerància cap als elements que representen un símbol per a la comunitat LGTBI+” i recorden que estes agressions són considerades “delictes d’odi«.

L’equip de govern també ha agraït l’avís realitzat pel veïnat sobre els fets, i ha lamentat este tipus d’atacs “intolerables i inadmissibles dins de la nostra societat diversa», perquè “són homòfobs i d’odi cap al col·lectiu LGTBI+”.

El govern local ha posat en coneixement de la Policia Local els fets, atés que existeix un compromís actiu de les administracions públiques en l’erradicació d’este tipus d’agressions.

Per al consistori, este tipus d’actes “ens demostren que encara queda molt per fer i encara hi ha molt de camí per recórrer, i l’educació és la via per a la normalització”. Segons han indicat, avui mateix tornaran a col·locar la bandera arc iris en el lloc on estava.

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.