Bragarnik celebra la presència de Leo Messi en el Martínez Valero i l’impuls per a Elx

El propietari de l’Elx, Christian Bragarnik, va assegurar durant l’entrenament de la selecció argentina en l’estadi Martínez Valero que ‘tindre al millor jugador del món a la nostra casa és una cosa molt bufona’, en al·lusió a Leo Messi. ‘Soc argentí i és un orgull poder oferir-los la nostra casa i que tota la gent puga veure això’, va afegir, abans de subratllar amb orgull que ‘el millor està en el nostre vestuari canviant-se’.

Bragarnik va agrair a la AFA que acceptara l’oferiment del club i va explicar que l’elecció del Martínez Valero es va produir per una casualitat, en preparar-se un amistós: ‘Va ser una casualitat, perquè anaven a preparar un amistós, i estan molt contents’. El dirigent va remarcar que l’entitat va posar l’estadi i els seus recursos a disposició perquè la sessió transcorreguera amb normalitat i l’afició poguera gaudir-la.

Impacte a Elx i en el club

L’empresari va defendre que este tipus d’esdeveniments ‘són bons per a Elx‘. Al seu juí, tindre a la selecció espanyola, campiona d’Europa, o a l’argentina, campiona del món, ‘fa que la ciutat continue creixent’. En eixa línia, va apuntar a la projecció de la ciutat, a l’activitat entorn de l’estadi i al reforç de la imatge del club, i va desitjar poder portar ‘molts més esdeveniments’ en el futur.

El dirigent no es va mostrar sorprés per la resposta del públic, amb més de 20.000 aficionats, i la va explicar per l’expectació que genera Messi. Va recordar que ‘a Leo Messi no se li veia ací (a Espanya) des del partit davant el Reial Madrid al Bernabéu’. Va valorar, a més, el component emocional del moment: ‘Que els xiquets puguen comptar demà en el col·legi que han vist entrenar a Leo Messi és una cosa històrica’. ‘No se sap quan pot tornar i és una cosa que no es pot veure tots els dies’, va afegir, destacant també la presència de compatriotes arribats des de diverses províncies espanyoles.

Bragarnik va revelar que el club va decidir obrir les portes una vegada començada la sessió perquè cap aficionat es quedara sense veure a la campiona del món i per a evitar la revenda d’invitacions. La mesura, va dir, va buscar facilitar un accés més ordenat i assegurar que la major part de l’afició poguera entrar.

Finalment, va destacar que el club travessa un dels millors moments de la seua història recent, amb la presència de seleccions com l’espanyola i l’argentina i la pròxima visita del Reial Madrid al Martínez Valero. ‘Ja vaig dir que esta propietat anava a prometre treball i esforç per a posar a l’Elx on ha estat en altres èpoques. No ha sigut fàcil, perquè hi ha hagut viatge d’anada i tornada, però estem en un bon moment’, va concloure.

Últimes notícies

Un llegat de futur

El President de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es dirigix als valencians amb motiu del 9 d'octubre

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.