Bragarnik torna a Elx per a assumir directament la planificació esportiva de l’Elx

Ejemplo de shortcode con estilo
El propietari de l’Elx, Christian Bragarnik, ja és a Elx per a dirigir la planificació esportiva d’una plantilla encara sense fitxatges nous i amb el futur del capità Josan Ferrández per resoldre.

El propietari de l’Elx, l’empresari argentí Christian Bragarnik, ja es troba a Elx per a assumir de manera directa la planificació esportiva de l’equip per a la pròxima temporada, després d’haver passat les últimes setmanes als Estats Units presenciant el Mundial.

Durant esta estada als Estats Units, Bragarnik i el director general del club, Pedro Schinocca, han sigut testimonis de diversos partits de la selecció argentina. Des del club s’assenyala, però, que tots dos han continuat pendents en tot moment de les operacions que l’Elx té obertes al mercat.

A hores d’ara, l’Elx encara no ha anunciat cap incorporació nova per a la plantilla. L’únic moviment confirmat ha sigut l’execució de l’opció de compra sobre tres jugadors que ja van militar en l’equip la passada campanya com a cedits: Gonzalo Villar, Buba Sangare i Víctor Chust.

Un altre dels assumptes que Bragarnik ha d’afrontar junt amb l’entrenador, Martín Anselmi, i el cos tècnic és la situació del capità Josan Ferrández. La seua continuïtat continua sense concretar-se, tot i que el club ja va mostrar la seua predisposició a ampliar el seu compromís, que va expirar el passat 30 de juny.

Mercat de fitxatges llarg

Tant Pedro Schinocca com Martín Anselmi ja havien pronosticat en la presentació de l’entrenador que el mercat de fitxatges seria ‘llarg’ per a l’Elx. Segons van assenyalar, els principals moviments en la plantilla no es produiran fins pocs dies abans del tancament del mercat d’estiu, per la qual cosa s’espera una activitat intensa en les últimes dates del període de contractacions.

Últimes notícies

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.

El port d’Alacant dispara el trànsit de mercaderies quasi un 23% fins a agost

El port d’Alacant ha incrementat el trànsit de mercaderies un 22,8% fins a agost, amb 2,24 milions de tones i una xifra de negoci de 10,96 milions d’euros, molt per damunt de la mitjana estatal.

PortCastelló dissenya noves excursions per a creuers de luxe en la província

La Fundació PortCastelló ha organitzat un viatge de familiarització amb Noatum Cruise Services per a detectar noves experiències turístiques a la província dirigides a passatgers de creuers boutique i de luxe. Gastronomia, patrimoni, natura i tradició centren una proposta orientada a un turisme de major valor afegit.

Anticorrupció denuncia el subdelegat del Govern per la seua promoció a l’Ajuntament de Canet

La Fiscalia Anticorrupció ha denunciat el subdelegat del Govern en València, José Rodríguez Jurado, per possibles irregularitats en el seu ascens com a funcionari a l’Ajuntament de Canet d'En Berenguer. L’alcaldessa de València, María José Catalá, exigeix explicacions a la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Mor atropellada una dona de 30 anys a l’avinguda Mestre Rodrigo de València

Una dona de 30 anys ha mort este dijous atropellada a l’avinguda Mestre Rodrigo de València després de baixar del seu vehicle estacionat.

Arxiven la denúncia de l’alcalde d’Elx per la difusió de l’adreça de casa seua

L’Agència Espanyola de Protecció de Dades ha arxivat la denúncia de l’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, per la suposada revelació de l’adreça de la seua vivenda en una roda de premsa del grup municipal socialista, decisió que ha encés de nou el conflicte polític a la ciutat.

El Levante busca trencar la seua pitjor ratxa recent en un camp maleït

El Levante visita este divendres Riazor per enfrontar-se a un Deportivo en forma de LaLiga EA Sports, ambdós equips sumits en dinàmiques sense victòries i amb urgències per reaccionar. Luís Castro alerta del potencial gallec i admet els problemes del seu equip fora de casa i les baixes per lesió.