Caixa Ontinyent estrena una APP més segura i amb més funcionalitats

 

Caixa Ontinyent ha llançat la seua nova APP, una aplicació que permet incorporar noves funcionalitats per a millorar el servei als seus clients i que, al mateix temps, compta amb una millor seguretat i un suport tecnològic d’avantguarda.

 

Entre les novetats més significatives es troba l’accés biomètric, tant a través de reconeixement facial com d’empremta digital, així com noves possibilitats en la gestió de pagaments i de realització de transferències immediates, aquelles que permeten l’enviament de diners d’un compte corrent a un altre en un màxim de 10 segons, a qualsevol hora i qualsevol dia de la setmana.

 

La nova APP, disponible per a iOS i Android, permet a més un nou sistema de notificacions amb el client per a millorar la informació a l’instant i, per tant, facilitar la gestió de la seua economia.

 

Digitalització

Caixa Ontinyent continua així amb la seua aposta per facilitar i potenciar l’accés de la societat als serveis bancaris digitals. De fet, en els últims mesos s’han posat en marxa diversos projectes: una nova banca electrònica, un nou portal de valors, una renovació dels seus caixers electrònics amb una ampliació de la seua operatòria, a més d’una renovació tecnològica interna que li permeten situar-se en l’avantguarda de la nova realitat digital.

 

La nova APP compta amb el suport de l’Oficina Digital i de les oficines tradicionals, que cada vegada més s’orienten a l’assessorament del client.

Últimes notícies

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.