Caixa Ontinyent estrena una APP més segura i amb més funcionalitats

 

Caixa Ontinyent ha llançat la seua nova APP, una aplicació que permet incorporar noves funcionalitats per a millorar el servei als seus clients i que, al mateix temps, compta amb una millor seguretat i un suport tecnològic d’avantguarda.

 

Entre les novetats més significatives es troba l’accés biomètric, tant a través de reconeixement facial com d’empremta digital, així com noves possibilitats en la gestió de pagaments i de realització de transferències immediates, aquelles que permeten l’enviament de diners d’un compte corrent a un altre en un màxim de 10 segons, a qualsevol hora i qualsevol dia de la setmana.

 

La nova APP, disponible per a iOS i Android, permet a més un nou sistema de notificacions amb el client per a millorar la informació a l’instant i, per tant, facilitar la gestió de la seua economia.

 

Digitalització

Caixa Ontinyent continua així amb la seua aposta per facilitar i potenciar l’accés de la societat als serveis bancaris digitals. De fet, en els últims mesos s’han posat en marxa diversos projectes: una nova banca electrònica, un nou portal de valors, una renovació dels seus caixers electrònics amb una ampliació de la seua operatòria, a més d’una renovació tecnològica interna que li permeten situar-se en l’avantguarda de la nova realitat digital.

 

La nova APP compta amb el suport de l’Oficina Digital i de les oficines tradicionals, que cada vegada més s’orienten a l’assessorament del client.

Últimes notícies

Dissabte de calor intens: fins a 39 °C i nits tropicals en mitja Espanya

Un potent anticicló ha disparat les temperatures este dissabte, amb fins a 39 graus en algunes capitals i nits tropicals en zones del sud i del litoral mediterrani. Deu comunitats estan en avís groc per calor o tempestes fortes, encara que el risc per a la població general és baix.

Pastor carrega contra Morant per defensar Zapatero després de la seua imputació

El portaveu del PP en Les Corts, Nando Pastor, acusa Diana Morant de ser una de les poques dirigents socialistes que continuen defensant José Luis Rodríguez Zapatero després de la seua imputació per presumptes delictes de contraban i frau fiscal.

Més de 270 conductors acaben davant el jutge en un mes a la Comunitat per delictes de trànsit

En maig, 277 conductors han sigut posats a disposició judicial a la Comunitat Valenciana, sobretot per alcohol al volant i per conduir sense permís o llicència.

Martín Anselmi agafa el timó de l’Elx per a la pròxima temporada

L’argentí Martín Anselmi ha signat per una temporada amb l’Elx, amb opció a un curs extra si complix objectius, després de l’eixida d’Eder Sarabia.

Detingut a Elx per robar a un veí peces de Lego de col·leccionista valorades en 10.000 euros

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 31 anys acusat de robar en una vivenda de Torrellano nombroses peces de Lego i daltres marques, valorades en més de 10.000 euros, que posteriorment venia en botigues de segona mà.

Alvaro Cárdenas es consolida com a cervell del Valencia Basket en uns playoff inesperats

El base granadí Álvaro Cárdenas, que havia arribat al Valencia Basket només per ajudar en els entrenaments, s’ha convertit en una peça clau en els playoff de la Lliga Endesa i ja s’ha guanyat el Roig Arena amb la seua actitud i rendiment.

L’Asisa Joventut es juga la vida davant un València Basket que busca la final per la via ràpida

L’Asisa Joventut necessita guanyar este diumenge al Pavelló Olímpic per evitar l’eliminació contra un València Basket que arribarà amb 2-0 i l’opció de tancar la sèrie i passar a la final de la Lliga Endesa.

Diversos vehicles cremats en l’incendi d’un garatge esta matinada a Xixona

Un incendi en un garatge amb 51 vehicles aparcats a Xixona ha cremat diversos cotxes esta matinada. No s’han registrat ferits i els bombers han donat per finalitzada la intervenció cap a les 7.30 hores.