Caixa Ontinyent estrena una APP més segura i amb més funcionalitats

 

Caixa Ontinyent ha llançat la seua nova APP, una aplicació que permet incorporar noves funcionalitats per a millorar el servei als seus clients i que, al mateix temps, compta amb una millor seguretat i un suport tecnològic d’avantguarda.

 

Entre les novetats més significatives es troba l’accés biomètric, tant a través de reconeixement facial com d’empremta digital, així com noves possibilitats en la gestió de pagaments i de realització de transferències immediates, aquelles que permeten l’enviament de diners d’un compte corrent a un altre en un màxim de 10 segons, a qualsevol hora i qualsevol dia de la setmana.

 

La nova APP, disponible per a iOS i Android, permet a més un nou sistema de notificacions amb el client per a millorar la informació a l’instant i, per tant, facilitar la gestió de la seua economia.

 

Digitalització

Caixa Ontinyent continua així amb la seua aposta per facilitar i potenciar l’accés de la societat als serveis bancaris digitals. De fet, en els últims mesos s’han posat en marxa diversos projectes: una nova banca electrònica, un nou portal de valors, una renovació dels seus caixers electrònics amb una ampliació de la seua operatòria, a més d’una renovació tecnològica interna que li permeten situar-se en l’avantguarda de la nova realitat digital.

 

La nova APP compta amb el suport de l’Oficina Digital i de les oficines tradicionals, que cada vegada més s’orienten a l’assessorament del client.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.