Caixa Ontinyent estrena una APP més segura i amb més funcionalitats

 

Caixa Ontinyent ha llançat la seua nova APP, una aplicació que permet incorporar noves funcionalitats per a millorar el servei als seus clients i que, al mateix temps, compta amb una millor seguretat i un suport tecnològic d’avantguarda.

 

Entre les novetats més significatives es troba l’accés biomètric, tant a través de reconeixement facial com d’empremta digital, així com noves possibilitats en la gestió de pagaments i de realització de transferències immediates, aquelles que permeten l’enviament de diners d’un compte corrent a un altre en un màxim de 10 segons, a qualsevol hora i qualsevol dia de la setmana.

 

La nova APP, disponible per a iOS i Android, permet a més un nou sistema de notificacions amb el client per a millorar la informació a l’instant i, per tant, facilitar la gestió de la seua economia.

 

Digitalització

Caixa Ontinyent continua així amb la seua aposta per facilitar i potenciar l’accés de la societat als serveis bancaris digitals. De fet, en els últims mesos s’han posat en marxa diversos projectes: una nova banca electrònica, un nou portal de valors, una renovació dels seus caixers electrònics amb una ampliació de la seua operatòria, a més d’una renovació tecnològica interna que li permeten situar-se en l’avantguarda de la nova realitat digital.

 

La nova APP compta amb el suport de l’Oficina Digital i de les oficines tradicionals, que cada vegada més s’orienten a l’assessorament del client.

Anuncios

Últimes notícies

El fiscal Anticorrupció rebutja que Sánchez fora el número u de la trama de Ábalos

El fiscal cap d'Anticorrupció sosté davant el Suprem que Pedro Sánchez no era el líder de l'organització criminal que situa entorn de l'exministre José Luis Ábalos i defén que va haver-hi una estructura delictiva nascuda en Transports.

Els sindicats docents reclamen a Pérez Llorca que medie per a frenar la vaga en Educació

Els sindicats del professorat es concentren davant el Palau de la Generalitat per a exigir la mediació de Juanfran Pérez Llorca amb Educació i Hisenda i desbloquejar la vaga general prevista.

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.