12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Caixa Ontinyent estrena una APP més segura i amb més funcionalitats

 

Caixa Ontinyent ha llançat la seua nova APP, una aplicació que permet incorporar noves funcionalitats per a millorar el servei als seus clients i que, al mateix temps, compta amb una millor seguretat i un suport tecnològic d’avantguarda.

 

Entre les novetats més significatives es troba l’accés biomètric, tant a través de reconeixement facial com d’empremta digital, així com noves possibilitats en la gestió de pagaments i de realització de transferències immediates, aquelles que permeten l’enviament de diners d’un compte corrent a un altre en un màxim de 10 segons, a qualsevol hora i qualsevol dia de la setmana.

 

La nova APP, disponible per a iOS i Android, permet a més un nou sistema de notificacions amb el client per a millorar la informació a l’instant i, per tant, facilitar la gestió de la seua economia.

 

Digitalització

Caixa Ontinyent continua així amb la seua aposta per facilitar i potenciar l’accés de la societat als serveis bancaris digitals. De fet, en els últims mesos s’han posat en marxa diversos projectes: una nova banca electrònica, un nou portal de valors, una renovació dels seus caixers electrònics amb una ampliació de la seua operatòria, a més d’una renovació tecnològica interna que li permeten situar-se en l’avantguarda de la nova realitat digital.

 

La nova APP compta amb el suport de l’Oficina Digital i de les oficines tradicionals, que cada vegada més s’orienten a l’assessorament del client.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.