13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Caixa Ontinyent renova el web, la imatge corporativa i la Direcció de l’Hotel Kazar

Hotel Kazar Caixa Ontinyent

L’Hotel Kazar, gestionat per Vicente Gandia, de Caixa Ontinyent | Caixa Ontinyent

 

Sis mesos després d’assumir la seua gestió, Caixa Ontinyent ha presentat el nou lloc web de l’Hotel Kazar, un canvi que va acompanyat d’una transformació de la seua imatge corporativa i d’una nova Direcció a càrrec de personal de l’entitat.

 

Caixa Ontinyent , que es va fer càrrec de l’hotel per a assegurar la seua continuïtat i preservar un edifici tan emblemàtic per a la ciutat, treballa amb l’objectiu d’adaptar els seus servicis als nous temps. Així, s’ha potenciat la utilització del servici d’habitacions, s’han tancat acords amb associacions i grups empresarials, i s’està potenciant el servici de saló banquets i el de restauració.

 

A més, l’Hotel Kazar compta des de hui amb un nou lloc web que permet conéixer amb detall els servicis oferits, a més de la possibilitat de realitzar contractacions online, al mateix temps que ha renovat la seua imatge corporativa per a adaptar-la al nou estil de gestió.

 

La Direcció de l’Hotel ha sigut assumida per un empleat de Caixa Ontinyent, Vicente Gandia, qui compta amb el suport professional de tota l’organització de Caixa Ontinyent, que s’ha implicat a fons en el projecte.

 

El president de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat que «es tracta d’un servici essencial per a la ciutat d’Ontinyent situat, a més, en un edifici emblemàtic. Teníem l’obligació moral d’assumir este projecte per a continuar contribuint, com hem fet al llarg de la nostra història, al creixement socioeconòmic d’Ontinyent». Afegint que «estem satisfets d’estos primers sis mesos de gestió i som conscients que ens queda un llarg camí per recórrer per a conseguir els objectius que ens hem proposat».

 

Per part seua, el director de l’Hotel Kazar, Vicent Gandia, ha explicat que «estem treballant amb molta il·lusió en el projecte per a que vaja evolucionant d’acord amb les exigències de la nova realitat que travessem. Un treball que estem segurs que es vorà afavorit perquè comptem, a més, amb molts aspectes al nostre favor: un edifici singular amb un encant especial, situat en ple centre d’Ontinyent, i amb grans possibilitats tant en hostalatge com en restauració».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.