Caixa Ontinyent renova el web, la imatge corporativa i la Direcció de l’Hotel Kazar

Hotel Kazar Caixa Ontinyent

L’Hotel Kazar, gestionat per Vicente Gandia, de Caixa Ontinyent | Caixa Ontinyent

 

Sis mesos després d’assumir la seua gestió, Caixa Ontinyent ha presentat el nou lloc web de l’Hotel Kazar, un canvi que va acompanyat d’una transformació de la seua imatge corporativa i d’una nova Direcció a càrrec de personal de l’entitat.

 

Caixa Ontinyent , que es va fer càrrec de l’hotel per a assegurar la seua continuïtat i preservar un edifici tan emblemàtic per a la ciutat, treballa amb l’objectiu d’adaptar els seus servicis als nous temps. Així, s’ha potenciat la utilització del servici d’habitacions, s’han tancat acords amb associacions i grups empresarials, i s’està potenciant el servici de saló banquets i el de restauració.

 

A més, l’Hotel Kazar compta des de hui amb un nou lloc web que permet conéixer amb detall els servicis oferits, a més de la possibilitat de realitzar contractacions online, al mateix temps que ha renovat la seua imatge corporativa per a adaptar-la al nou estil de gestió.

 

La Direcció de l’Hotel ha sigut assumida per un empleat de Caixa Ontinyent, Vicente Gandia, qui compta amb el suport professional de tota l’organització de Caixa Ontinyent, que s’ha implicat a fons en el projecte.

 

El president de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat que «es tracta d’un servici essencial per a la ciutat d’Ontinyent situat, a més, en un edifici emblemàtic. Teníem l’obligació moral d’assumir este projecte per a continuar contribuint, com hem fet al llarg de la nostra història, al creixement socioeconòmic d’Ontinyent». Afegint que «estem satisfets d’estos primers sis mesos de gestió i som conscients que ens queda un llarg camí per recórrer per a conseguir els objectius que ens hem proposat».

 

Per part seua, el director de l’Hotel Kazar, Vicent Gandia, ha explicat que «estem treballant amb molta il·lusió en el projecte per a que vaja evolucionant d’acord amb les exigències de la nova realitat que travessem. Un treball que estem segurs que es vorà afavorit perquè comptem, a més, amb molts aspectes al nostre favor: un edifici singular amb un encant especial, situat en ple centre d’Ontinyent, i amb grans possibilitats tant en hostalatge com en restauració».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.