9.8 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Caixa Ontinyent renova el web, la imatge corporativa i la Direcció de l’Hotel Kazar

Hotel Kazar Caixa Ontinyent

L’Hotel Kazar, gestionat per Vicente Gandia, de Caixa Ontinyent | Caixa Ontinyent

 

Sis mesos després d’assumir la seua gestió, Caixa Ontinyent ha presentat el nou lloc web de l’Hotel Kazar, un canvi que va acompanyat d’una transformació de la seua imatge corporativa i d’una nova Direcció a càrrec de personal de l’entitat.

 

Caixa Ontinyent , que es va fer càrrec de l’hotel per a assegurar la seua continuïtat i preservar un edifici tan emblemàtic per a la ciutat, treballa amb l’objectiu d’adaptar els seus servicis als nous temps. Així, s’ha potenciat la utilització del servici d’habitacions, s’han tancat acords amb associacions i grups empresarials, i s’està potenciant el servici de saló banquets i el de restauració.

 

A més, l’Hotel Kazar compta des de hui amb un nou lloc web que permet conéixer amb detall els servicis oferits, a més de la possibilitat de realitzar contractacions online, al mateix temps que ha renovat la seua imatge corporativa per a adaptar-la al nou estil de gestió.

 

La Direcció de l’Hotel ha sigut assumida per un empleat de Caixa Ontinyent, Vicente Gandia, qui compta amb el suport professional de tota l’organització de Caixa Ontinyent, que s’ha implicat a fons en el projecte.

 

El president de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat que «es tracta d’un servici essencial per a la ciutat d’Ontinyent situat, a més, en un edifici emblemàtic. Teníem l’obligació moral d’assumir este projecte per a continuar contribuint, com hem fet al llarg de la nostra història, al creixement socioeconòmic d’Ontinyent». Afegint que «estem satisfets d’estos primers sis mesos de gestió i som conscients que ens queda un llarg camí per recórrer per a conseguir els objectius que ens hem proposat».

 

Per part seua, el director de l’Hotel Kazar, Vicent Gandia, ha explicat que «estem treballant amb molta il·lusió en el projecte per a que vaja evolucionant d’acord amb les exigències de la nova realitat que travessem. Un treball que estem segurs que es vorà afavorit perquè comptem, a més, amb molts aspectes al nostre favor: un edifici singular amb un encant especial, situat en ple centre d’Ontinyent, i amb grans possibilitats tant en hostalatge com en restauració».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.