Caixa Ontinyent renova el web, la imatge corporativa i la Direcció de l’Hotel Kazar

Hotel Kazar Caixa Ontinyent

L’Hotel Kazar, gestionat per Vicente Gandia, de Caixa Ontinyent | Caixa Ontinyent

 

Sis mesos després d’assumir la seua gestió, Caixa Ontinyent ha presentat el nou lloc web de l’Hotel Kazar, un canvi que va acompanyat d’una transformació de la seua imatge corporativa i d’una nova Direcció a càrrec de personal de l’entitat.

 

Caixa Ontinyent , que es va fer càrrec de l’hotel per a assegurar la seua continuïtat i preservar un edifici tan emblemàtic per a la ciutat, treballa amb l’objectiu d’adaptar els seus servicis als nous temps. Així, s’ha potenciat la utilització del servici d’habitacions, s’han tancat acords amb associacions i grups empresarials, i s’està potenciant el servici de saló banquets i el de restauració.

 

A més, l’Hotel Kazar compta des de hui amb un nou lloc web que permet conéixer amb detall els servicis oferits, a més de la possibilitat de realitzar contractacions online, al mateix temps que ha renovat la seua imatge corporativa per a adaptar-la al nou estil de gestió.

 

La Direcció de l’Hotel ha sigut assumida per un empleat de Caixa Ontinyent, Vicente Gandia, qui compta amb el suport professional de tota l’organització de Caixa Ontinyent, que s’ha implicat a fons en el projecte.

 

El president de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat que «es tracta d’un servici essencial per a la ciutat d’Ontinyent situat, a més, en un edifici emblemàtic. Teníem l’obligació moral d’assumir este projecte per a continuar contribuint, com hem fet al llarg de la nostra història, al creixement socioeconòmic d’Ontinyent». Afegint que «estem satisfets d’estos primers sis mesos de gestió i som conscients que ens queda un llarg camí per recórrer per a conseguir els objectius que ens hem proposat».

 

Per part seua, el director de l’Hotel Kazar, Vicent Gandia, ha explicat que «estem treballant amb molta il·lusió en el projecte per a que vaja evolucionant d’acord amb les exigències de la nova realitat que travessem. Un treball que estem segurs que es vorà afavorit perquè comptem, a més, amb molts aspectes al nostre favor: un edifici singular amb un encant especial, situat en ple centre d’Ontinyent, i amb grans possibilitats tant en hostalatge com en restauració».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.