Caixa Ontinyent renova el web, la imatge corporativa i la Direcció de l’Hotel Kazar

Hotel Kazar Caixa Ontinyent

L’Hotel Kazar, gestionat per Vicente Gandia, de Caixa Ontinyent | Caixa Ontinyent

 

Sis mesos després d’assumir la seua gestió, Caixa Ontinyent ha presentat el nou lloc web de l’Hotel Kazar, un canvi que va acompanyat d’una transformació de la seua imatge corporativa i d’una nova Direcció a càrrec de personal de l’entitat.

 

Caixa Ontinyent , que es va fer càrrec de l’hotel per a assegurar la seua continuïtat i preservar un edifici tan emblemàtic per a la ciutat, treballa amb l’objectiu d’adaptar els seus servicis als nous temps. Així, s’ha potenciat la utilització del servici d’habitacions, s’han tancat acords amb associacions i grups empresarials, i s’està potenciant el servici de saló banquets i el de restauració.

 

A més, l’Hotel Kazar compta des de hui amb un nou lloc web que permet conéixer amb detall els servicis oferits, a més de la possibilitat de realitzar contractacions online, al mateix temps que ha renovat la seua imatge corporativa per a adaptar-la al nou estil de gestió.

 

La Direcció de l’Hotel ha sigut assumida per un empleat de Caixa Ontinyent, Vicente Gandia, qui compta amb el suport professional de tota l’organització de Caixa Ontinyent, que s’ha implicat a fons en el projecte.

 

El president de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat que «es tracta d’un servici essencial per a la ciutat d’Ontinyent situat, a més, en un edifici emblemàtic. Teníem l’obligació moral d’assumir este projecte per a continuar contribuint, com hem fet al llarg de la nostra història, al creixement socioeconòmic d’Ontinyent». Afegint que «estem satisfets d’estos primers sis mesos de gestió i som conscients que ens queda un llarg camí per recórrer per a conseguir els objectius que ens hem proposat».

 

Per part seua, el director de l’Hotel Kazar, Vicent Gandia, ha explicat que «estem treballant amb molta il·lusió en el projecte per a que vaja evolucionant d’acord amb les exigències de la nova realitat que travessem. Un treball que estem segurs que es vorà afavorit perquè comptem, a més, amb molts aspectes al nostre favor: un edifici singular amb un encant especial, situat en ple centre d’Ontinyent, i amb grans possibilitats tant en hostalatge com en restauració».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onze treballadors de Beniparrell, investigats per furtar més de 7.000 quilos de coure

La Guàrdia Civil ha investigat onze empleats d una empresa de manteniment elèctric de Beniparrell per sostraure i vendre més de 7.000 quilos de coure, valorats en 19.308 euros, en diversos municipis de la província de València.

L’onada de calor deixa avisos per temperatures extremes en huit autonomies

L’Aemet ha activat avisos per altes temperatures en huit comunitats autònomes, inclosa la Comunitat Valenciana, on també es preveuen tempestes fortes.

Rototom obri el reggae a la generació Z amb nous ritmes i més compromís social

El Rototom Sunsplash celebrarà del 16 al 22 d’agost la seua 31a edició a Benicàssim amb un cartell pensat per connectar amb la generació Z, més fusió de ritmes urbans i una potent agenda d’activisme social.

Aemet activa l’avís groc per tempestes i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc per pluges, tempestes i possible granís a l’interior nord de Castelló, i per temperatures de fins a 38 graus en punts d’Alacant i València.

La regularització d’immigrants deixa un de cada huit nous afiliats a la Comunitat

La regularització extraordinària d’immigrants ha incorporat 262.475 persones a la Seguretat Social fins al 30 de juliol, de les quals el 12,1 % treballen a la Comunitat Valenciana, que és la quarta autonomia amb més nous afiliats.

El paro puja en 7.021 persones en juliol a la Comunitat Valenciana i arriba als 288.672 aturats

El paro ha augmentat en juliol en 7.021 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,49 % més que en juny, fins als 288.672 desocupats, encara que en termes anuals hi ha 5.296 aturats menys.

Ruixats forts a l’interior nord de la Comunitat Valenciana esta vesprada

Aemet ha anunciat probabilitat de ruixats localment forts amb tronada esta vesprada a l’interior del terç nord de la Comunitat Valenciana, amb temperatures màximes lleugerament més altes a València i oratge estable a la mar.

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.
FILMOTECA D'ESTIU