Una discussió per cinc euros acaba a Segorbe amb una brutal baralla

 

Aquest dilluns, al voltant de les 21.30 hores, es va produir una brutal baralla en la cèntrica plaça de l’Almudín de la localitat castellonenca de Segorbe, en la qual va resultar ferida una de les persones implicades. Pel que sembla, segons testimonis, la discussió va ser provocada per un deute de cinc euros.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, un grup d’unes cinc persones, pel que sembla companyes de treball, d’origen subsaharià, estaven xarrant en la zona quan es va iniciar una discussió perquè un d’ells li devia diners a l’altre. Les diferències entre tots dos van anar creixent fins que el presumpte autor dels fets va començar a mostrar una actitud molt violenta, tant que va arribar a trencar amb el cap la lluna posterior d’un vehicle estacionat en la plaça.

 

La víctima va rebre nombrosos colps, primer amb les mans, però a mesura que va anar intensificant-se l’enfrontament, el suposat agressor va agafar una cadira amb la qual va impactar al cap de la víctima, la qual cosa li va provocar abundant sagnat, pel qual va haver de ser atés a l’hospital complementari de Segorbe.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar diverses patrulles de la Guàrdia Civil, dues des de la Vall d’Uixó, a més d’agents de la Policia Local, però abans que les autoritats pogueren intervindre, en la plaça només quedava el ferit, la resta del grup, inclòs l’agressor, ja havia fugit.

Últimes notícies

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.