Una discussió per cinc euros acaba a Segorbe amb una brutal baralla

 

Aquest dilluns, al voltant de les 21.30 hores, es va produir una brutal baralla en la cèntrica plaça de l’Almudín de la localitat castellonenca de Segorbe, en la qual va resultar ferida una de les persones implicades. Pel que sembla, segons testimonis, la discussió va ser provocada per un deute de cinc euros.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, un grup d’unes cinc persones, pel que sembla companyes de treball, d’origen subsaharià, estaven xarrant en la zona quan es va iniciar una discussió perquè un d’ells li devia diners a l’altre. Les diferències entre tots dos van anar creixent fins que el presumpte autor dels fets va començar a mostrar una actitud molt violenta, tant que va arribar a trencar amb el cap la lluna posterior d’un vehicle estacionat en la plaça.

 

La víctima va rebre nombrosos colps, primer amb les mans, però a mesura que va anar intensificant-se l’enfrontament, el suposat agressor va agafar una cadira amb la qual va impactar al cap de la víctima, la qual cosa li va provocar abundant sagnat, pel qual va haver de ser atés a l’hospital complementari de Segorbe.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar diverses patrulles de la Guàrdia Civil, dues des de la Vall d’Uixó, a més d’agents de la Policia Local, però abans que les autoritats pogueren intervindre, en la plaça només quedava el ferit, la resta del grup, inclòs l’agressor, ja havia fugit.

Últimes notícies

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.