Una discussió per cinc euros acaba a Segorbe amb una brutal baralla

 

Aquest dilluns, al voltant de les 21.30 hores, es va produir una brutal baralla en la cèntrica plaça de l’Almudín de la localitat castellonenca de Segorbe, en la qual va resultar ferida una de les persones implicades. Pel que sembla, segons testimonis, la discussió va ser provocada per un deute de cinc euros.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, un grup d’unes cinc persones, pel que sembla companyes de treball, d’origen subsaharià, estaven xarrant en la zona quan es va iniciar una discussió perquè un d’ells li devia diners a l’altre. Les diferències entre tots dos van anar creixent fins que el presumpte autor dels fets va començar a mostrar una actitud molt violenta, tant que va arribar a trencar amb el cap la lluna posterior d’un vehicle estacionat en la plaça.

 

La víctima va rebre nombrosos colps, primer amb les mans, però a mesura que va anar intensificant-se l’enfrontament, el suposat agressor va agafar una cadira amb la qual va impactar al cap de la víctima, la qual cosa li va provocar abundant sagnat, pel qual va haver de ser atés a l’hospital complementari de Segorbe.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar diverses patrulles de la Guàrdia Civil, dues des de la Vall d’Uixó, a més d’agents de la Policia Local, però abans que les autoritats pogueren intervindre, en la plaça només quedava el ferit, la resta del grup, inclòs l’agressor, ja havia fugit.

Últimes notícies

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.

Espanya restablix durant 30 dies els controls a viatgers procedents d’Itàlia

El BOE ha publicat l’orde d’Interior que reactiva durant trenta dies els controls fronterers a viatgers procedents d’Itàlia per la pressió migratòria en la ruta del Mediterrani central.

Així es preparen quatre punts clau per a vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost

Galícia, Guadalajara, Aragó i Balears ultimen dispositius especials de seguretat, mobilitat i divulgació per a observar l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost. València també serà un dels punts privilegiats de la franja de totalitat.