Una discussió per cinc euros acaba a Segorbe amb una brutal baralla

 

Aquest dilluns, al voltant de les 21.30 hores, es va produir una brutal baralla en la cèntrica plaça de l’Almudín de la localitat castellonenca de Segorbe, en la qual va resultar ferida una de les persones implicades. Pel que sembla, segons testimonis, la discussió va ser provocada per un deute de cinc euros.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, un grup d’unes cinc persones, pel que sembla companyes de treball, d’origen subsaharià, estaven xarrant en la zona quan es va iniciar una discussió perquè un d’ells li devia diners a l’altre. Les diferències entre tots dos van anar creixent fins que el presumpte autor dels fets va començar a mostrar una actitud molt violenta, tant que va arribar a trencar amb el cap la lluna posterior d’un vehicle estacionat en la plaça.

 

La víctima va rebre nombrosos colps, primer amb les mans, però a mesura que va anar intensificant-se l’enfrontament, el suposat agressor va agafar una cadira amb la qual va impactar al cap de la víctima, la qual cosa li va provocar abundant sagnat, pel qual va haver de ser atés a l’hospital complementari de Segorbe.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar diverses patrulles de la Guàrdia Civil, dues des de la Vall d’Uixó, a més d’agents de la Policia Local, però abans que les autoritats pogueren intervindre, en la plaça només quedava el ferit, la resta del grup, inclòs l’agressor, ja havia fugit.

Últimes notícies

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.