Burgers gratuïtes per celebrar el Dia Mundial de l’Hamburguesa

Huggers, el nou restaurant d’hamburgueses a Castelló, ha decidit celebrar amb magnificència el Dia Mundial de l’Hamburguesa regalant burgers gratis a tot aquell que s’acoste al seu local el pròxim dimarts 28 de maig de 19 a 21h.

L’hamburgueseria d’estil americà i experta a aixafar les hamburgueses, pretén convertir-se en un punt de reunió dimarts que ve per a tots els apassionats de les hamburgueses. Sens dubte, una oportunitat única per honrar un dels aliments més icònics de la gastronomia mundial.

Des de la seua inauguració, la marca ha conquerit un gran nombre de paladars tant de Castelló com d’altres ciutats d’Espanya que s’han acostat al restaurant per tastar les receptes i així ubicar-lo al gran mapa hamburgueser del nostre país.

Huggers, que es va inspirar en les abraçades per crear la seua marca, treballa diàriament amb els millors productes frescos de temporada, pa artesanal, carn picada diàriament i ingredients d’importació nacional que aporten a la proposta gastronòmica un plus d’autenticitat i qualitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.