Burgers gratuïtes per celebrar el Dia Mundial de l’Hamburguesa

Huggers, el nou restaurant d’hamburgueses a Castelló, ha decidit celebrar amb magnificència el Dia Mundial de l’Hamburguesa regalant burgers gratis a tot aquell que s’acoste al seu local el pròxim dimarts 28 de maig de 19 a 21h.

L’hamburgueseria d’estil americà i experta a aixafar les hamburgueses, pretén convertir-se en un punt de reunió dimarts que ve per a tots els apassionats de les hamburgueses. Sens dubte, una oportunitat única per honrar un dels aliments més icònics de la gastronomia mundial.

Des de la seua inauguració, la marca ha conquerit un gran nombre de paladars tant de Castelló com d’altres ciutats d’Espanya que s’han acostat al restaurant per tastar les receptes i així ubicar-lo al gran mapa hamburgueser del nostre país.

Huggers, que es va inspirar en les abraçades per crear la seua marca, treballa diàriament amb els millors productes frescos de temporada, pa artesanal, carn picada diàriament i ingredients d’importació nacional que aporten a la proposta gastronòmica un plus d’autenticitat i qualitat.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.