16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Burgers gratuïtes per celebrar el Dia Mundial de l’Hamburguesa

Huggers, el nou restaurant d’hamburgueses a Castelló, ha decidit celebrar amb magnificència el Dia Mundial de l’Hamburguesa regalant burgers gratis a tot aquell que s’acoste al seu local el pròxim dimarts 28 de maig de 19 a 21h.

L’hamburgueseria d’estil americà i experta a aixafar les hamburgueses, pretén convertir-se en un punt de reunió dimarts que ve per a tots els apassionats de les hamburgueses. Sens dubte, una oportunitat única per honrar un dels aliments més icònics de la gastronomia mundial.

Des de la seua inauguració, la marca ha conquerit un gran nombre de paladars tant de Castelló com d’altres ciutats d’Espanya que s’han acostat al restaurant per tastar les receptes i així ubicar-lo al gran mapa hamburgueser del nostre país.

Huggers, que es va inspirar en les abraçades per crear la seua marca, treballa diàriament amb els millors productes frescos de temporada, pa artesanal, carn picada diàriament i ingredients d’importació nacional que aporten a la proposta gastronòmica un plus d’autenticitat i qualitat.

Últimes notícies

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.

Ratxes de 74 km/h en El Altet i sis servicis pel vent a la província de València

El vent del nord-oest ha deixat este diumenge ratxes de fins a 74 km/h en El Altet i només sis intervencions a la província de València, segons Emergències. Aemet manté avisos grocs en diverses zones fins a la nit

Guruzeta firma un doblet i posa en avantatge a l’Athletic davant un Llevant amb deu (2-0)

L'Athletic marxa amb 2-0 després d'una primera part marcada per l'expulsió d'Alan Maturro en el minut 17. Guruzeta va anotar de cap i va definir una altra vegada a passada d'Iñaki Williams.

El Castelló dormirà líder de Segona per primera vegada en 33 anys

El 0-4 a Valladolid ha deixat al Castelló com a líder provisional de Segona amb 45 punts. El lloc queda pendent del partit del Racing davant el Mirandés el dilluns en El Sardiner.

S’entrega i queda detingut el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc a Catarroja

El presumpte autor s'ha entregat a la Guàrdia Civil en el lloc dels fets i ha quedat detingut. La víctima, de 46 anys, ha sigut trobada en les escales d'un edifici i el SAMU ha certificat la defunció.

Mor un home de 46 anys per arma de foc a Catarroja

Un home de 46 anys ha mort a Catarroja per una ferida d'arma de foc. Emergències va rebre dos avisos amb 39 minuts de diferència i la Guàrdia Civil investiga.

90-87: el Asisa Joventut s’emporta un duríssim dol davant el València Basket

El conjunt verdinegro va véncer 90-87 a un València Basket combatiu i va posar fi a la seua mala ratxa en la Lliga Endesa gràcies a la punteria de Hunt i Rubio.