8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Burgers gratuïtes per celebrar el Dia Mundial de l’Hamburguesa

Huggers, el nou restaurant d’hamburgueses a Castelló, ha decidit celebrar amb magnificència el Dia Mundial de l’Hamburguesa regalant burgers gratis a tot aquell que s’acoste al seu local el pròxim dimarts 28 de maig de 19 a 21h.

L’hamburgueseria d’estil americà i experta a aixafar les hamburgueses, pretén convertir-se en un punt de reunió dimarts que ve per a tots els apassionats de les hamburgueses. Sens dubte, una oportunitat única per honrar un dels aliments més icònics de la gastronomia mundial.

Des de la seua inauguració, la marca ha conquerit un gran nombre de paladars tant de Castelló com d’altres ciutats d’Espanya que s’han acostat al restaurant per tastar les receptes i així ubicar-lo al gran mapa hamburgueser del nostre país.

Huggers, que es va inspirar en les abraçades per crear la seua marca, treballa diàriament amb els millors productes frescos de temporada, pa artesanal, carn picada diàriament i ingredients d’importació nacional que aporten a la proposta gastronòmica un plus d’autenticitat i qualitat.

Últimes notícies

Schareina conquista l’etapa marató i s’ensenyorix del lideratge del Dakar

Tosha Schareina es va imposar en els 417 km cronometrats amb 4h31:56, va encadenar la seua segona victòria i lidera el Dakar empatat a temps amb Ricky Brabec. Honda va copar el podi amb Howes tercer en una jornada de navegació exigent.

Bernabé acusa a Feijóo d’obrir la veda de mentir en la DANA i li insta a donar la cara

Pilar Bernabé ha responsabilitzat a Alberto Núñez Feijóo d'activar la ‘maquinària de la mentida’ durant la DANA. Li ha demanat que declare en persona i demane perdó.

Les mínimes han baixat de 0 en nombrosos punts i han arribat a -7,1 °C a Ademuz

Les temperatures mínimes d'este dimecres han descendit de 0 °C en bona part de l'interior de la Comunitat. Ademuz ha marcat -7,1 °C, el registre més baix de la jornada.

Alacant atén 87 persones sense llar en dos nits amb el dispositiu per fred

El dispositiu especial activat per l'Ajuntament ha donat recer a 87 persones durant les nits del 5 i 6 de gener en el CAUS. La mesura seguirà en principi fins al dijous i pot prolongar-se si persistixen les baixes temperatures.

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.