14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Burgers gratuïtes per celebrar el Dia Mundial de l’Hamburguesa

Huggers, el nou restaurant d’hamburgueses a Castelló, ha decidit celebrar amb magnificència el Dia Mundial de l’Hamburguesa regalant burgers gratis a tot aquell que s’acoste al seu local el pròxim dimarts 28 de maig de 19 a 21h.

L’hamburgueseria d’estil americà i experta a aixafar les hamburgueses, pretén convertir-se en un punt de reunió dimarts que ve per a tots els apassionats de les hamburgueses. Sens dubte, una oportunitat única per honrar un dels aliments més icònics de la gastronomia mundial.

Des de la seua inauguració, la marca ha conquerit un gran nombre de paladars tant de Castelló com d’altres ciutats d’Espanya que s’han acostat al restaurant per tastar les receptes i així ubicar-lo al gran mapa hamburgueser del nostre país.

Huggers, que es va inspirar en les abraçades per crear la seua marca, treballa diàriament amb els millors productes frescos de temporada, pa artesanal, carn picada diàriament i ingredients d’importació nacional que aporten a la proposta gastronòmica un plus d’autenticitat i qualitat.

Últimes notícies

Les exportacions valencianes pugen un 1,6% fins a novembre de 2025 i sumen 34.305 milions

En els onze primers mesos de 2025 les exportacions valencianes van créixer un 1,6%, fins a 34.305 milions. Va haver-hi un dèficit comercial mínim de 800.000 euros pel major augment de les importacions.

L’Hospital Doctor Balmis es consolida en trasplantaments amb 220 intervencions en 2025

L'Hospital Doctor Balmis d'Alacant ha sumat 220 trasplantaments en 2025 i s'ha afermat com a referent, amb forta col·laboració provincial i avanços tècnics.

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.