Troben el cadàver calcinat d’una dona amb problemes psiquiàtrics en un parc de Múrcia

Funeraris introduixen un cos en la furgoneta

El cos l’ha trobat un home que passejava al gos per la zona | EFE/Marcial Guillén

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona, a qui han trobat calcinada en un parc de la localitat murciana de Monteagudo, el matí d’este diumenge, segons ha informat la Delegació del govern espanyol en Múrcia. El marit ha prestat declaració davant la Guàrdia Civil informant que havia estat parlant amb ella en sa casa fins a les quatre de la matinada i que després es van ficar en el llit. De fet, ha assegurat que fins a hui pel matí no ha sigut conscient de què ella no estava en casa.

 

Un home que passejava el gos s’ha trobat el cadàver

Va ser un veí de Monteagudo qui va trobar el cadàver calcinat a primera hora del matí mentres passejava al seu gos i el que ha donat l’alerta a les forces i cossos de seguretat, acudint al lloc diferents agents de la Guàrdia Civil. D’esta manera, s’ha donat coneixement del cas a la unitat contra la violència de gènere, si bé de moment la principal hipòtesi amb que treballen els investigadors és la de què ha sigut un acte voluntari, ja que la dona es trobava en tractament psiquiàtric i no s’han trobat altres signes de violència.

 

Al lloc dels fets es va desplaçar una unitat mèdica d’emergències, que tan sols va poder confirmar la defunció de la dona. El cadàver s’ha traslladat a l’Institut de Medicina Legal de Múrcia per a practicar-li la pertinent autopista que determine la causa de la mort. S’espera que això aclarisca si la dona va morir víctima de les cremades, o si ho va fer abans de ser regada amb gasolina.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elx mostra a Londres el seu ‘Mediterranean Oasis’ per conquistar el turisme britànic

Elx ha presentat al Instituto Cervantes de Londres la seua oferta turística ‘Mediterranean Oasis’ davant d’un centenar de professionals britànics per reforçar el seu atractiu com a destinació singular del Mediterrani.

Falsos lloguers en línia deixen més de 20.000 euros estafats en diverses ciutats, entre elles València

La Guàrdia Civil ha detingut en Almería i Alcantarilla un home i una dona acusats d’estafar més de 20.000 euros amb falsos lloguers en internet en ciutats com València, dins d’una investigació iniciada a San Vicente del Raspeig.

La jutgessa del cas de la dana exigix totes les telefonades d’Emergències amb ajuntaments de matinada

La jutgessa que investiga la DANA ha demanat a l’AVSRE totes les comunicacions del Centre d’Emergències amb ajuntaments de la província de València el 29 d’octubre de 2024, així com aclarir qui va fer i atendre diverses cridades clau i citar una periodista com a testimoni.

València destina 100.000 euros a ajuda humanitària per a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

LAjuntament de València ha aprovat una línia especial de 100.000 euros per a projectes durgència en Veneçuela després del terratrémol de juny, i reforça alhora ajudes socials en la ciutat.

La nova Llei del sòl agilita els tràmits urbanístics i dona més seguretat jurídica

El Consell ha aprovat l’avantprojecte de la nova Llei del sòl, que reforça la planificació territorial, simplifica tràmits, impulsa l’oferta d’habitatge i dona més seguretat jurídica a ajuntaments, empreses i ciutadania.

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana en mitat juliol superen ja totes les de juliol de 2025

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana entre l’1 i el 16 de juliol de 2026 arriben a 160, per damunt de tot juliol de 2025, quan se’n van comptar 155. La província d’Alacant concentra més de la mitat de les defuncions estimades pel sistema MoMo.

El Levante UD cau amb bona imatge davant el Sheffield United en el segon amistós (1-2)

El Levante UD ha perdut 1-2 contra el Sheffield United en el seu segon amistós de pretemporada, en un partit on ha deixat bones sensacions malgrat la derrota.

L’exposició del Oriol enceta les festes de Moros i Cristians d’Oriola amb Pérez Llorca present

L’exposició pública de l’ensenya del Oriol ha obert enguany les festes de Moros i Cristians d’Oriola, en un acte nocturn presidit per Juanfran Pérez Llorca.