13.3 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Troben el cadàver calcinat d’una dona amb problemes psiquiàtrics en un parc de Múrcia

Funeraris introduixen un cos en la furgoneta

El cos l’ha trobat un home que passejava al gos per la zona | EFE/Marcial Guillén

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona, a qui han trobat calcinada en un parc de la localitat murciana de Monteagudo, el matí d’este diumenge, segons ha informat la Delegació del govern espanyol en Múrcia. El marit ha prestat declaració davant la Guàrdia Civil informant que havia estat parlant amb ella en sa casa fins a les quatre de la matinada i que després es van ficar en el llit. De fet, ha assegurat que fins a hui pel matí no ha sigut conscient de què ella no estava en casa.

 

Un home que passejava el gos s’ha trobat el cadàver

Va ser un veí de Monteagudo qui va trobar el cadàver calcinat a primera hora del matí mentres passejava al seu gos i el que ha donat l’alerta a les forces i cossos de seguretat, acudint al lloc diferents agents de la Guàrdia Civil. D’esta manera, s’ha donat coneixement del cas a la unitat contra la violència de gènere, si bé de moment la principal hipòtesi amb que treballen els investigadors és la de què ha sigut un acte voluntari, ja que la dona es trobava en tractament psiquiàtric i no s’han trobat altres signes de violència.

 

Al lloc dels fets es va desplaçar una unitat mèdica d’emergències, que tan sols va poder confirmar la defunció de la dona. El cadàver s’ha traslladat a l’Institut de Medicina Legal de Múrcia per a practicar-li la pertinent autopista que determine la causa de la mort. S’espera que això aclarisca si la dona va morir víctima de les cremades, o si ho va fer abans de ser regada amb gasolina.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.

La jutgessa del cas DANA cita als escortes i al xofer de Mazón com a testimonis

La instructora ha ordenat identificar i citar als escortes i al xofer que van acompanyar a Carlos Mazón el 29 d'octubre, per a aclarir si van sentir crides o comentaris. L'acte veu 'perfectament plausible' que el president fora informat de l'enviament del Es-Alert minuts abans de la seua difusió.

Presó provisional per a un piròman que va intentar cremar a un indigent dos vegades a València

Un home de 43 anys ha sigut detingut per provocar diversos incendis a València i per intentar cremar a un indigent en dos ocasions. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Pérez Llorca sosté que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en la jornada de la DANA

El secretari general del PP valencià ha declarat com a testimoni sobre les seues comunicacions del 29 d'octubre i ha negat que actuara d'intermediari amb el president. S'ha compromés a aportar el detall de missatges i crides.

La declaració de l’amo del Ventorro ha obert dubtes clau sobre el menjar de Mazón i Vilaplana

La declaració del propietari del Ventorro ha deslligat contradiccions sobre el reservat, el portàtil, la vestimenta i l'escorta en el menjar del 29-O. Les parts han demanat aclariments com una foto de l'espai.

Pren possessió el nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana

José Antonio Fernández de Llum ha pres possessió com a nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana en un acte presidit per Mercedes González. La seua trajectòria a València i els reptes de reconstrucció de casernes, ciberdelinqüència i atenció a víctimes han centrat el focus.

Un jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la mort d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica roman en l'UCI.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de sis anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira. Una altra xiqueta, de quatre, roman en l'UCI pediàtrica del Clínic de València.