Troben el cadàver calcinat d’una dona amb problemes psiquiàtrics en un parc de Múrcia

Funeraris introduixen un cos en la furgoneta

El cos l’ha trobat un home que passejava al gos per la zona | EFE/Marcial Guillén

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona, a qui han trobat calcinada en un parc de la localitat murciana de Monteagudo, el matí d’este diumenge, segons ha informat la Delegació del govern espanyol en Múrcia. El marit ha prestat declaració davant la Guàrdia Civil informant que havia estat parlant amb ella en sa casa fins a les quatre de la matinada i que després es van ficar en el llit. De fet, ha assegurat que fins a hui pel matí no ha sigut conscient de què ella no estava en casa.

 

Un home que passejava el gos s’ha trobat el cadàver

Va ser un veí de Monteagudo qui va trobar el cadàver calcinat a primera hora del matí mentres passejava al seu gos i el que ha donat l’alerta a les forces i cossos de seguretat, acudint al lloc diferents agents de la Guàrdia Civil. D’esta manera, s’ha donat coneixement del cas a la unitat contra la violència de gènere, si bé de moment la principal hipòtesi amb que treballen els investigadors és la de què ha sigut un acte voluntari, ja que la dona es trobava en tractament psiquiàtric i no s’han trobat altres signes de violència.

 

Al lloc dels fets es va desplaçar una unitat mèdica d’emergències, que tan sols va poder confirmar la defunció de la dona. El cadàver s’ha traslladat a l’Institut de Medicina Legal de Múrcia per a practicar-li la pertinent autopista que determine la causa de la mort. S’espera que això aclarisca si la dona va morir víctima de les cremades, o si ho va fer abans de ser regada amb gasolina.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.