Troben el cadàver calcinat d’una dona amb problemes psiquiàtrics en un parc de Múrcia

Funeraris introduixen un cos en la furgoneta

El cos l’ha trobat un home que passejava al gos per la zona | EFE/Marcial Guillén

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona, a qui han trobat calcinada en un parc de la localitat murciana de Monteagudo, el matí d’este diumenge, segons ha informat la Delegació del govern espanyol en Múrcia. El marit ha prestat declaració davant la Guàrdia Civil informant que havia estat parlant amb ella en sa casa fins a les quatre de la matinada i que després es van ficar en el llit. De fet, ha assegurat que fins a hui pel matí no ha sigut conscient de què ella no estava en casa.

 

Un home que passejava el gos s’ha trobat el cadàver

Va ser un veí de Monteagudo qui va trobar el cadàver calcinat a primera hora del matí mentres passejava al seu gos i el que ha donat l’alerta a les forces i cossos de seguretat, acudint al lloc diferents agents de la Guàrdia Civil. D’esta manera, s’ha donat coneixement del cas a la unitat contra la violència de gènere, si bé de moment la principal hipòtesi amb que treballen els investigadors és la de què ha sigut un acte voluntari, ja que la dona es trobava en tractament psiquiàtric i no s’han trobat altres signes de violència.

 

Al lloc dels fets es va desplaçar una unitat mèdica d’emergències, que tan sols va poder confirmar la defunció de la dona. El cadàver s’ha traslladat a l’Institut de Medicina Legal de Múrcia per a practicar-li la pertinent autopista que determine la causa de la mort. S’espera que això aclarisca si la dona va morir víctima de les cremades, o si ho va fer abans de ser regada amb gasolina.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València encapçala el risc climàtic de dengue a Espanya, segons l’informe Lancet Countdown

Un informe europeu situa a la província de València com la zona d'Espanya amb major idoneïtat climàtica per a la transmissió del dengue, en un context d'augment de morts per calor, incendis, al·lèrgies i expansió de malalties transmeses per mosquits.

La presidenta del Port de València es nega a dimitir malgrat la investigació d’Anticorrupció

La presidenta de l'Autoritat Portuària de València, Mar Chao, rebutja deixar el càrrec malgrat estar sent investigada per la Fiscalia Anticorrupció per presumptes delictes en processos de col·locació de personal.

L’Oviedo s’aferra a la permanència davant un Vila-real llançat cap a la Champions

L'Oviedo, cuer però en ratxa, rep a un Vila-real quasi classificat per a la Lliga de Campions en un dol clau que pot marcar la lluita per la permanència.

Els municipis nuclears reclamen que la pròrroga de les centrals es decidisca amb criteris tècnics

L'associació de municipis nuclears reclama que la continuïtat de les centrals, com Almaraz, es decidisca per criteris tècnics i defén el seu paper en la demanda energètica actual.

A presó un matrimoni acusat d’estafar 200.000 euros amb una trama immobiliària a Oropesa

Un matrimoni d'Orpesa entra a la presó provisional acusat de liderar una trama d'estafes immobiliàries amb la qual hauria defraudat més de 200.000 euros a unes 30 víctimes en diverses províncies.

Barcala veu lògiques les citacions per les vivendes públiques i el PSOE afirma que la Justícia assenyala al seu entorn

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, considera lògiques les citacions judicials pel cas de les vivendes públiques dels Naus, mentres el PSPV-PSOE sosté que la investigació apunta a càrrecs del seu entorn més pròxim.

La Diputació d’Alacant nega haver oferit a Facpyme la gestió dels bons comercie

La Diputació d'Alacant sosté que no va promoure a Facpyme com a gestora dels bons comercie i que van ser els ajuntaments els qui van decidir de manera autònoma com tramitar les ajudes.

València Basket s’agarra al factor pista davant el milionari Panathinaikos

València Basket afronta els quarts de final de l'Eurolliga amb avantatge de pista i una fase regular més sòlida davant un Panathinaikos que lidera els pressupostos de la competició i ha sigut sancionat per excedir el límit econòmic.