Troben el cadàver calcinat d’una dona amb problemes psiquiàtrics en un parc de Múrcia

Funeraris introduixen un cos en la furgoneta

El cos l’ha trobat un home que passejava al gos per la zona | EFE/Marcial Guillén

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona, a qui han trobat calcinada en un parc de la localitat murciana de Monteagudo, el matí d’este diumenge, segons ha informat la Delegació del govern espanyol en Múrcia. El marit ha prestat declaració davant la Guàrdia Civil informant que havia estat parlant amb ella en sa casa fins a les quatre de la matinada i que després es van ficar en el llit. De fet, ha assegurat que fins a hui pel matí no ha sigut conscient de què ella no estava en casa.

 

Un home que passejava el gos s’ha trobat el cadàver

Va ser un veí de Monteagudo qui va trobar el cadàver calcinat a primera hora del matí mentres passejava al seu gos i el que ha donat l’alerta a les forces i cossos de seguretat, acudint al lloc diferents agents de la Guàrdia Civil. D’esta manera, s’ha donat coneixement del cas a la unitat contra la violència de gènere, si bé de moment la principal hipòtesi amb que treballen els investigadors és la de què ha sigut un acte voluntari, ja que la dona es trobava en tractament psiquiàtric i no s’han trobat altres signes de violència.

 

Al lloc dels fets es va desplaçar una unitat mèdica d’emergències, que tan sols va poder confirmar la defunció de la dona. El cadàver s’ha traslladat a l’Institut de Medicina Legal de Múrcia per a practicar-li la pertinent autopista que determine la causa de la mort. S’espera que això aclarisca si la dona va morir víctima de les cremades, o si ho va fer abans de ser regada amb gasolina.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.