Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després dhaver trobat el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva, en la comarca de la Costera.

Segons han indicat fonts policials, el cos ha sigut localitzat al voltant de les 13.00 hores de dilluns per una patrulla de la Comissaria de Xàtiva que estava realitzant labors de prevenció de furts en la zona comercial.

Els agents han observat en laparcament exterior del centre comercial un vehicle amb un home assegut en la part posterior. Tenia el cap recolzat sobre una de les finestres laterals, que estaven completament tancades i sense cap obertura visible.

Davant esta situació, i tenint en compte les altes temperatures del migdia i la falta de ventilació dins del cotxe, la Policia Nacional ha sol·licitat de seguida la intervenció dels servicis sanitaris durgència.

Quan lequip mèdic ha arribat al lloc, ha intentat reanimar lhome. Malgrat estes maniobres, els sanitaris no han pogut revertir la situació i han confirmat la seua mort en el mateix aparcament.

Lhome, de nacionalitat romanesa i 52 anys, es trobava junt a les seues pertinences personals, entre les quals hi havia el telèfon mòbil i la cartera. Estes circumstàncies han sigut destacades per les fonts policials perquè, en un primer moment, no shan detectat indicis clars de robatori ni de violència.

A més, els investigadors han comprovat que el vehicle on estava el cadàver no era de la seua titularitat. Segons les mateixes fonts, el cotxe pertanyia a una altra persona, que lhavia deixat estacionat en este aparcament comercial perquè es trobava averiat.

Esta persona havia informat que el vehicle no arrancava i que, a més, no li funcionava el sistema de tancament. Per este motiu el turisme s’havia quedat aparcat en la zona exterior del centre comercial mentres es resolia la incidència mecànica.

Lhome ha sigut trobat en la part posterior del cotxe, junt a les seues coses, en un espai tancat i sense ventilació. Estes condicions, unides a calor intensa de les hores centrals del dia, formen part dels factors que els agents estan analitzant per a entendre què ha pogut passar.

Investigació oberta per a determinar la causa de la mort

De moment, els indicis recollits per la Policia Nacional no han revelat signes evidents de violència sobre el cos de la víctima. Per això, els agents han posat el focus en l’anàlisi mèdica per a aclarir la causa exacta de la mort.

Actualment, els investigadors estan a lexpectativa dels resultats de lautòpsia, que ha de determinar les causes concretes del decés. El resultat delexamen forense serà clau per a saber si la mort està relacionada amb una possible patologia prèvia, amb la calor o amb qualsevol altra circumstància.

Mentres, la Policia continua recopilant dades sobre els últims moviments de lhome i sobre la relació que podia tindre amb el vehicle on ha sigut localitzat. També s’analitzen possibles gravacions de seguretat del centre comercial per a reconstruir el temps que el cotxe ha pogut estar estacionat amb la víctima en el seu interior.

Fonts policials han assenyalat que, fins que no es disposa de lautorització judicial i dels informes mèdics complets, el cas es manté obert com a investigació, sense descartar cap hipòtesi, encara que en estos moments no hi haja signes que apunten a una mort violenta.

Últimes notícies

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.