Carlos Alcaraz es fica per la via ràpida en la tercera ronda de l’Obert d’Austràlia

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Carlos Alcaraz es va classificar este dimecres sense problemes per a la tercera ronda de l’Obert d’Austràlia, primer ‘Gran Slam’ de la temporada i que es disputa sobre pista dura, després d’atropellar al japonès Yoshihito Nishioka en tres sets per 6-0, 6-1, 6-4 i amb una versió letal al servici.

El jugador murcià, tercer cap de sèrie a Melbourne, es va mostrar demolidor en el seu segon partit en el ‘gran’ oceànic, on no va deixar cap besllum de dubte ni de desconcentració com en la seua estrena del dilluns davant del kazakh Alexander Shevchenko. Ara, buscarà els huitens de final davant del portuguès Nuno Borges.

El del Palmar va estalviar a més energia per al futur ja que només va invertir una hora i vint minuts a despatxar al nipó, incapaç de detenir a un rival convertit en ‘canoner’ amb el seu servici, amb el qual sembla que ha donat la tecla en un canvi de tècnica per a millorar les seues prestacions amb esta arma. 14 servicis directes va signar el tennista espanyol, que no va concedir ni una sola bola de trencament a Nishioka, que només va guanyar onze punts a la resta, quatre sobre el primer servici del quatre vegades campió de ‘Gran Slam’.

36 colps guanyadors i 19 errors no forçats van completar l’estadística d’un Alcaraz que va eixir ja molt ‘endollat’ a la pista i en el seu torn passat el migdia d’una jornada alterada per la pluja. Només va permetre al japonès sumar nou punts en una arrencada de nivell on es va portar els nou primers jocs.

Amb 6-0 i 3-0 en el marcador, Nishioka es va portar l’ovació de la graderia gràcies al seu primer joc del partit, però això no va relaxar al murcià, que va accelerar per a tancar ràpidament la segona màniga sense haver aconseguit ni haver-se acostat ni tan sols l’hora de joc.

El tercer i definitiu parcial va ser el més equilibrat. El tennista asiàtic va poder mantenir el seu servici i assaborir l’anar per davant en el marcador. El tercer favorit no va afluixar sabedor de la seua oportunitat de liquidar les coses al més prompte possible i va trencar en el cinquè joc per a aconseguir un avantatge suficient per a certificar la seua passada a la tercera ronda.

Junt amb ell també es va classificar el de Tenerife Roberto Carballés, que per segona vegada en la seua carrera disputarà un partit de tercera ronda d’un ‘Gran Slam’ després d’eliminar a l’australià James Duckworth en tres parcials per 6-4, 6-2, 7-5. L’espanyol, que només va jugar una tercera trobada d’un ‘gran’ en Roland Garros el 2020, cbuscarà els seus primers huitens de final davant del guanyador del Tommy Paul-Kei Nishikori.

A més, tampoc va fallar el serbi Novak Djokovic, deu vegades campió de l’Obert d’Austràlia, encara que es va tornar a deixar un set davant del jove portugués Jaime Faria. El de Belgrad es va imposar per 6-1, 6-7(4), 6-3, 6-2 per a citar-se amb un altre prometedor jugador com el txec Tomas Machac, que va llevar del seu camí al nord-americà Reilly Opelka, el seu ‘botxí’ a Brisbane fa unes setmanes i que va caure en cinc parcials (3-6, 7-6, 6-7, 7-6, 6-4).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.