Carlota Corredera: No aconseguiran silenciar-me

Carlota Corredera està travessant una de les etapes més complicades de la seua vida. I és que el seu defensa a ultrança de Rocío Carrasco l’ha convertit en objecte de crítiques per part de l’audiència.

No obstant això, la presentadora no s’ha deixat véncer en cap moment. «Ha estat un any molt complicat perquè presentar el documental de Rocío i posicionar-me amb ella perquè evidentment ha eixit molta gent de les cavernes«, reconeixia.

«Però jo estic molt forta. Jo sóc una persona molt forta i jo tinc un compromís molt clar i anem, això és el que em dóna energia».

Malgrat això, Corredera reconeixia que tota la situació li estava passant factura. «Que hi ha un desgast és obvi, l’he compartit i no m’importa compartir-lo«.

«És dur estar en primera fila i donar la cara, però ho tinc clar i no faré ni un pas enrere«, assegurava.

A més, per a tots aquells que l’han titllat de ‘dictadora‘ i ‘generala‘ que no permet que ningú opine diferent d’ella, la presentadora ho deixava molt clar: «A mi m’agrada molt manar, però per descomptat no em considere en absolut dictadora, no?«, assenyalava.

«Jo el que sí, per descomptat, el meu compromís és amb els drets humans«, remarcava. «Com a periodista tenim la responsabilitat de quan diem coses en el programa, els missatges que arriben siguen missatges per a mi molt clars i contundents i per a mi això és l’important».

Carlota Corredera respon als seus detractors

Recentment, Carlota acudia a una cita molt especial, els ‘Premios Chicote‘, on ha estat guardonada.

Allí ha coincidit amb altres rostres coneguts com a María Jiménez, Eugenia Martínez de Irujo, Marta Sánchez, Sandra Barneda, Nagore Robles o Belén Esteban.

«Estic molt agraïda i molt contenta perquè a la meua filla li farà molta il·lusió tenir-ho. Este premi és per al meu marit Carlos», s’ha pronunciat després de rebre el premi.

A més, la gallega també s’ha desfet en afalacs cap al seu marit i pare de la seua filla: «Ell és este company que qualsevol dona heterosexual voldria tenir al seu costat. És un home meravellós, és un gran company«.

«La meua fortalesa, la meua seguretat, la meua tot… El que jo mostre i aparente té molt a veure que quan arribe a casa, hi ha una persona que em comprén i sempre m’abrigalla. Per a mi l’èxit personal és el més important», són les boniques paraules que li ha dedicat.

Davant les circumstàncies viscudes en estos últims mesos, on molts han arribat a culpar-la de la baixada d’audiència de ‘Sálvame‘, Carlota assegura haver sofert un gran desgast emocional.

Recomana que tots vagen a teràpia

Tant, que fins i tot ha necessitat assistir a teràpia. «Vaig començar a anar fa un any perquè sentia que tenia un desgast emocional molt fort. Recomane a tothom que tots vegen a teràpia«, compartia amb la seua audiència.

Missatge per als seus detractors

I Corredera també ha volgut manar-li un missatge molt directe als seus detractors. «El que he detectat és que el que interessa és silenciar-me, però no ho aconseguiran. Tinc el suport dels meus caps«, afirma categòric.

«Vosaltres us imagineu que algú perd el seu lloc de treball per ser feminista?«, s’ha preguntat després dels atacs rebuts.

Una persona molt forta

«S’està donant pàbul a coses que són insostenibles i tot per defensar els drets de les dones«, ha remarcat. Malgrat això, Carlota ha demostrat ser una persona molt forta.

I és que ella no es penedeix de res, molt menys d’haver donat validesa i credibilitat en tot moment al relat de Carrasco.

L’audiència ha condemnat

Alguna cosa que l’audiència ha condemnat, ja que molts assenyalen que des de ‘Sálvame’ han jutjat injustament a Antonio David, vulnerant la seua presumpció d’innocència.

Últimes notícies

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.

Buchanan patix una lesió muscular al bíceps femoral dret i és baixa per al Villarreal

Tajon Buchanan ha patit una lesió muscular al bíceps femoral de la cama dreta i és baixa indefinida per al Villarreal, que no ha fixat termini de recuperació.