12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Carme Forcadell va acudir al Tribunal Suprem amb un abric de luxe

Carme Forcadell, a su llegada al Tribunal Supremo

Carme Forcadell amb l’abric | València Diari

 De l’estilisme de Carme Forcadell, les vegades ha acudit a declarar davant el Tribunal Suprem estos últims dies després de ser acusada per delictes de sedició, rebel·lió i malversació, han destacat les mateixes peces: els seus abrics. L’últim, el que va visitar ahir dijous 9 de novembre, reflectix el seu nivell de vida i demostra que amb el seu sou mensual fix de 7.794,77 euros, Forcadell no ha escatimat a l’hora de triar les millors peces de vestir.

  

  

I és que segons el portal ‘Vanitatits’, l’expresidenta del Parlament de Catalunya va acudir davant el jutge este passat dijous amb un abric de pell que podria arribar a valdre més de 1.500 euros. És un característic abric llarg de cuir—suposadament napa—amb un folre i solapes i caputxa de pèl de mouton o de bé.

 

 

Este abric, malgrat les seues característiques i cars materials, es pot trobar en diversos establiments i diverses signatures de moda els venen, fins i tot amb descomptes. Per exemple, en El Corte Inglés presenta en la seua secció de Peletería diversos abrics molt semblants al de Forcadell. Un molt semblant del dissenyador Georges Rech es ven actualment per 1.225 euros—és la Setmana d’Or i presenta un descompte del 50%— a diferència del seu preu original de 2.450 euros.

El abrigo de la firma Ventcouvert, en Zalando por 1.850 euros

Este és l’abric de Forcadell | zalando

 

En la plataforma ‘online’ de compra Zalando hi ha un abric de la signatura Ventcouvert molt similar en tons grisencs que es ven per 1.850 euros. Tots estos són preus bastant elevats que tanmateix són habituals en este tipus d’abrics. Un comerç de peletería ha explicat al mitjà citat que presenten este preu perquè «són peces de qualitat, de materials cars. Alguns fins i tot són reversibles i sobretot molt exclusius».

  

  

En Inditex també oferixen un abric llarg de pell com el de Carme Forcadell, encara que en la tenda «deluxe» del grup. En Uterqüe—una de les tendes favorites de la reina Letizia—venen un abric per un preu més baix que els altres exemples, per 1.200 euros, reversible que oferix la possibilitat de vestir dos abrics diferents segons l’ocasió.

El abrigo de piel reversible de Uterqüe de 1.200 euros

L’abric de pell de 1.200 euros | uterqüe

 

 

Últimes notícies

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons