26 carreteres tallades i en altres 98 és necessari l’ús de cadenes a causa del temporal ‘Filomena’

 

Actualització 08/01/2021 a les 21.00 hores.  La borrasca ‘*Filomena’ ha obligat a tallar per la neu caiguda un total de 26 carreteres en el territori valencià, mentres que en altres 98 vies és necessari l’ús de cadenes, segons les dades de la Conselleria d’Obres Públiques i Mobilitat.

 

Així, estan tancades la CV-12 entre La Torreta i Morella; la CV-120; la CV-121, entre Mirambell i Bonrdón per Olocau del Rey; la CV-124, entre Forcall i Ares del Maestrat; la CV-125, entre Molí dels Capellans i Portell de Morella; la CV-14, entre Morella i Zorita; la CV-15; la CV-165; la CV-166, en el tram entre Benassal i la CV-15; la CV-173, entre la Pobla del Ballestar i Mosquerola; la CV-195 i la CV-200 entre Segorbe i Ain, en el tram entre esta última i Almedíjar.

 

També estan tallades a la circulació la CV-241, entre Sacañet i Canals; la CV-245, en Altura; la CV-334 en l’accés al Garbí; CV-391, entre Requena i El Remei per Vilar de los Olmos o la CV-426, entre Fuente Señorita i Collado Umán.

 

A demés, es necessari l’ús de cadenes en 98 vies, altres 31 carreteres estan condicionades i nou tenen incidències, entre elles l’A-3, l’A-23, l’A-31, A-33, A-35 i A-7.

 

D’altra banda, l’Autoritat Portuària de València ha ordenat este divendres a la nit el tancament del port de Gandia al trànsit marítim. La mesura, que ha entrat en vigor a les 20.55 hores, s’ha adoptat a causa de les adverses condicions meteorològiques i oceanogràfiques que provoca la borrasca Filomena.

 

Actualització 08/01/2021 a les 14.35 hores.  El temporal de neu que està afectant bona part del territori valencià ha provocat el tall de 13 carreteres i fa necessari l’ús de cadenes en altres 54, segons les dades de la Conselleria d’Obres Públiques i Mobilitat. A demés, en altres 30 carreteres la neu condiciona la circulació i en 8 es registren incidències.

 

Estan tallades la CV-196 a Cortes de Arenoso, la CV-391 a Requena, la CV-426 entre Font Senyoreta i Collado Umán, la CV-589 a Moixent, la CV-651 entre Moixent i Aielo, la CV-657 entre Fontanars i Beneixama, la CV-665 a Ontinyent, la CV-770 a la Vila, la CV-780 de Benifallim a Xixona i la CV-785 des del Barranc de la Batalla al Port de Tudons. També la CV-794 entre Bocairent i Alcoi, la CV-802 entre Onil i la CV-803 entre Onil i Banyeres.

 

En la xarxa principal, és necessari l’ús de les cadenes en l’A-31 a Villena i en la majoria de vies de l’interior de Castelló (Els Ports, l’Alt Maestrat, Alt Palància i La Plana Alta).

 

7 carreteres tallades i més de 60 amb incidències a causa del temporal ‘Filomena’

El temporal d’hivern que afecta el territori valencià deixa este divendres al matí 7 carreteres tallades i en 30 es necessiten cadenes per a circular, a les que cal sumar 24 carreteres en les que la circulació està condicionada i 11 en les que hi ha incidències.

 

Segons la Conselleria d’Obres Públiques, estan tancades a causa de la neu la CV-391 entre Requena i El Remei, la CV-589 de Moixent a Navalón, la CV-651 de Moixent a Aielo de Malferit, la CV-665 a Ontinyent, la CV-794 entre Bocairent i Alcoi per la Serra de Mariola, la CV-426 de Font Senyoreta a Collado Umán, i la CV-803 a Onil.

 

Entre les carreteres en les que es necessiten cadenes per a circular figuren l’A-23 al llarg de quinze quilòmetres, des de Viver (Castelló) cap a Terol, i l‘A-31 a Villena (Alacant), i la CV-12 entre La Torreta i Morella, la CV-124 entre Forcall i Ares del Maestrat, o la CV-388 en l’accés oest a Siete Aguas.

Últimes notícies

Moleiro confia en el Villarreal per a reaccionar en la Champions contra el Nàpols

Alberto Moleiro ha assegurat que el Villarreal arriba amb confiança i idees clares al duel de Champions contra el Nàpols a Vila-real, marcat pel desig de refer-se de l’última temporada. El migcampista ha avisat que en esta competició no hi ha marge per a la relaxació des del primer partit.

El Vila-real apel·la a la ment i a l’autoestima per al duel clau amb el Nàpols

Iñigo Pérez i Alberto Moleiro han reivindicat la importància de la fortalesa mental, la il·lusió i el bon moment físic per a rebre el Nàpols en un duel de Champions que el Vila-real vol aprofitar per a dissipar dubtes. Tots dos han apel·lat a l’experiència recent i a l’aprenentatge europeu per afrontar el partit amb més ambició.

El PP acusa el PSPV de usar la sanitat privada per atacar el Consell

El PP acusa el PSPV de ignorar els avanços en sanitat a la Comunitat Valenciana i d’usar la sanitat privada per desacreditar el Consell. Els populars defenen que les derivacions a centres privats són una ferramenta legal i ja regulada pel Botànic.

Fira València es consolida com a gran motor del turisme de negocis

Fira València ha reforçat el seu lideratge en el turisme MICE a la Comunitat Valenciana després de l’èxit de 'València Inspira Diseño', que ha reunit més de 54.000 visites professionals i ha generat una injecció econòmica estimada en més de 12 milions d’euros.

Bernabé destaca el paper de la Guàrdia Civil com a clau per a la democràcia

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha remarcat en València el paper de la Guàrdia Civil com a garantia de convivència, seguretat i funcionament democràtic, i ha posat en valor el sacrifici dels agents en la dana de 2024 i en la lluita contra la violència masclista i el crim organitzat.

Pilar Bernabé encapçalarà la llista del PSOE al Congrés per València

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha sigut designada cap de llista del PSOE al Congrés per la província de València en les eleccions generals del 29 de novembre i compatibilitzarà aquest paper amb la seua candidatura a l’alcaldia de la capital.

El Valencia Basket es prepara per a una nit especial amb el retorn de Jean Montero

Xavi Albert admet que la visita d'Olympiacos serà especial pel retorn de Jean Montero al Roig Arena, però demana centrar-se en la potent ofensiva grega i en el rebot ofensiu, clau segons el tècnic.

El Valencia Basket vol mantindre el ple de triomfs en l’Eurolliga davant l’Olympiacos de Montero

El Valencia Basket rep este dimarts l’Olympiacos al Roig Arena amb l’objectiu d’aconseguir la cinquena victòria seguida en Eurolliga i en el primer gran retorn de Jean Montero, ídol recent de l’afició taronja.