Catalá, ‘molt prudent’ sobre que el Nou Mestalla puga ser seu del Mundial: ‘Les obres han d’estar molt més avançades’

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

L’alcaldessa de València, María José Catalá, s’ha mostrat «molt prudent» sobre la possibilitat que el Nou Mestalla puga ser seu del Mundial del 2030, ja que considera que «les obres han d’estar molt més avançades» per a pronunciar-se sobre este tema.

Així s’ha manifestat este divendres la primera edil de València, en ser preguntada pels mitjans de comunicació per la possibilitat que el ‘cap i casal’ siga seu del Mundial de futbol del 2030, després que este dijous el president de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Rafael Louzán, sostinguera que «València ha de ser seu».

«Tinc plena confiança que va a succeir. No ens podem permetre que Espanya no tinga una seu com el Nou Mestalla. Va a ser l’estadi més modern que va a tenir el Mundial de 2030 a Espanya. Soc molt optimista, perquè sé que alguna de les onze seus estaria en disposició de cedir la seua seu perquè fóra València», va revelar Louzán, encara que sense dir el nom d’esta seu.

Sobre este tema, Catalá s’ha mostrat «molt prudent i molt cauta», ja que al seu juí les obres del nou estadi valencianista «han d’estar molt més avançades per a pronunciar-se sobre esta possibilitat». «Esperarem el moment oportú», ha agregat.

«El que cal fer és seguir treballant i, quan les coses estiguen un poc més clares, ja valorarem oportunament esta possibilitat», ha resolt l’alcaldessa de València.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.