Desmantellen un punt de venda de droga dins d’un domicili a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 40 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de contra la salut pública, després de desmantellar un punt de venda de droga a l’interior del seu domicili, en el qual pel que sembla el sospitós distribuïa la substancia estupefaent a terceres persones, entre elles algunes menors d’edat.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tindre coneixement sobre la possible existència d’un punt negre de venda de substància estupefaent en el domicili d’un home. Després de realitzar les indagacions, els policies van comprovar que fins a l’habitatge acudien joves que pel que sembla després d’adquirir la droga, abandonaven ràpidament el lloc.

 

Durant l’operatiu policial, els investigadors van observar que alguns dels compradors eren menors d’edat, identificant a un d’ells que va ser entregat als seus pares. Per tals fets, els investigadors van realitzar el registre de la casa, que va permetre de manera voluntària l’habitant.

 

Ja a l’interior del domicili, els agents van localitzar una trentena de plantes de marihuana, a més de més de 600 grams en cabdells; també van intervindre 100 grams de pel que sembla haixix, 2.000 euros en efectiu, tres bàscules de precisió; entre altres efectes usats per al cultiu, il·luminació i ventilació de les plantes. Per tals fets, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L‘arrestat ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.