Desmantellen un punt de venda de droga dins d’un domicili a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 40 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de contra la salut pública, després de desmantellar un punt de venda de droga a l’interior del seu domicili, en el qual pel que sembla el sospitós distribuïa la substancia estupefaent a terceres persones, entre elles algunes menors d’edat.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tindre coneixement sobre la possible existència d’un punt negre de venda de substància estupefaent en el domicili d’un home. Després de realitzar les indagacions, els policies van comprovar que fins a l’habitatge acudien joves que pel que sembla després d’adquirir la droga, abandonaven ràpidament el lloc.

 

Durant l’operatiu policial, els investigadors van observar que alguns dels compradors eren menors d’edat, identificant a un d’ells que va ser entregat als seus pares. Per tals fets, els investigadors van realitzar el registre de la casa, que va permetre de manera voluntària l’habitant.

 

Ja a l’interior del domicili, els agents van localitzar una trentena de plantes de marihuana, a més de més de 600 grams en cabdells; també van intervindre 100 grams de pel que sembla haixix, 2.000 euros en efectiu, tres bàscules de precisió; entre altres efectes usats per al cultiu, il·luminació i ventilació de les plantes. Per tals fets, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L‘arrestat ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Pedro Martínez paga la clàusula i trenca amb el València Basket per a fitxar pel Real Madrid

Pedro Martínez ha fet efectiva la seua clàusula de rescissió i posa fi a la seua segona etapa al València Basket per a firmar pel Real Madrid, després de dos temporades plenes d’èxits recents.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.