Desmantellen un punt de venda de droga dins d’un domicili a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 40 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de contra la salut pública, després de desmantellar un punt de venda de droga a l’interior del seu domicili, en el qual pel que sembla el sospitós distribuïa la substancia estupefaent a terceres persones, entre elles algunes menors d’edat.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tindre coneixement sobre la possible existència d’un punt negre de venda de substància estupefaent en el domicili d’un home. Després de realitzar les indagacions, els policies van comprovar que fins a l’habitatge acudien joves que pel que sembla després d’adquirir la droga, abandonaven ràpidament el lloc.

 

Durant l’operatiu policial, els investigadors van observar que alguns dels compradors eren menors d’edat, identificant a un d’ells que va ser entregat als seus pares. Per tals fets, els investigadors van realitzar el registre de la casa, que va permetre de manera voluntària l’habitant.

 

Ja a l’interior del domicili, els agents van localitzar una trentena de plantes de marihuana, a més de més de 600 grams en cabdells; també van intervindre 100 grams de pel que sembla haixix, 2.000 euros en efectiu, tres bàscules de precisió; entre altres efectes usats per al cultiu, il·luminació i ventilació de les plantes. Per tals fets, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L‘arrestat ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.

València demana concretar les mesures per a portar C-1 i C-2 de Rodalia a l’Estació del Nord

València s'ha mostrat disposada a estudiar que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l'Estació del Nord, però ha exigit mesures concretes i un informe del CNP. El Consistori ha recordat els 105 atesos de l'any passat i ha demanat reunions tècniques encara no celebrades.

Tellado acusa a Sánchez de centrar-se en les misèries del seu Govern i no donar mesures davant la guerra

El secretari general del PP ha retret al Govern la seua tardança davant el conflicte a Orient Mitjà i ha detallat un paquet fiscal i energètic per a contindre preus.

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.

Bernabé proposa que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l’Estació del Nord de València

Pilar Bernabé ha oferit que Renfe habilite l'arribada de les línies C-1 i C-2 a València Nord si l'Ajuntament el recolza tècnicament. Defén un operatiu ja provat amb eixides per Bailèn i Alacant i una reducció d'afluència en hores crítiques.

L’aeroport d’Alacant bat rècord al febrer amb 1,2 milions de passatgers i 8.002 vols

La terminal d'Alacant-Elx Miguel Hernández va registrar una mica més de 1,2 milions de viatgers al febrer (+5,3% interanual) i una xifra històrica de 8.002 operacions. L'internacional va créixer un 7,3% i va compensar la caiguda del 7,5% del trànsit nacional

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.