Comencen les obres del nou centre de salut de Torrent

L’ajuntament de Torrent ha anunciat l’inici de les obres del Centre de Salut III de la localitat. El passat 2 de març se signava el contracte per a la construcció d’aquest nou edifici en la zona del Parc Central que suposarà ampliar la capacitat assistencial i descongestionar els centres sanitaris ja existents.

En la roda de premsa l’alcalde de la localitat, Jesús Ros, ha explicat que els tècnics de la generalitat han senyalitzat l’àrea i que ja s’ha començat la construcció de l’edifici que durarà entre deu i dotze mesos.

D’altra banda, l’alcalde també ha anunciat el recondicionament de huit carrers del barri antic de Torrent. Aquestes actuacions s’enfocaran en el paviment i les voreres dels carrers Aldaia, Sant Gaietá, Manises, Sant Félix, Beniparrell, Silla, Xirivella i Sant Blai. Tot i això, Jesús Ros ha volgut remarcar que aquestes actuacions abasten tota la localitat, i que al final del mes d’abril ja estaran desenvolupats, almenys administrativament, el 70% dels 68 projectes que emmarquen el Pla Ficus i que suposen millores en el ferm de 60 vies i d’un total de 90 en la renovació de les voreres. «L’important del Pla Ficus és que actua en tota la ciutat», ha remarcat.

Aquestes millores estan dins del Pla Ficus i compta amb un finançament de 2.300.000 euros procedents de fons europeus dins del pla de recuperació.

Nova zona verda per al Barri Nicolás Andreu

L’ajuntament també ha anunciat el projecte per a la construcció d’una nova zona verda per al barri de Nicolás Andreu. Aquesta obra es farà al costat de la parada de metro de Torrent, i tindrà un pressupost de 417.000 euros procedents de fons europeus. L’alcalde ha remarcat la importància d’aquesta intervenció, ja que «és una de les entrades a la ciutat i, després de la reivindicació dels veïns, hi haurà un projecte destinat a condicionar les zones verdes d’aquest sector». En aquest sentit, ha explicat que »el consistori està a l’espera que l’empresa a la qual es va adjudicar el projecte presente el seu pla d’actuació per al qual té tres mesos».

Últimes notícies

El PSPV acusa el PP de frenar el blindatge del finançament de la dependència

El PSPV ha criticat que el PP haja votat en contra en el Congrés de la reforma que fixa per llei que l’Estat financie el 50% del sistema de dependència, malgrat reivindicar més fons per a la Comunitat Valenciana.

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.