Comencen les obres del nou centre de salut de Torrent

L’ajuntament de Torrent ha anunciat l’inici de les obres del Centre de Salut III de la localitat. El passat 2 de març se signava el contracte per a la construcció d’aquest nou edifici en la zona del Parc Central que suposarà ampliar la capacitat assistencial i descongestionar els centres sanitaris ja existents.

En la roda de premsa l’alcalde de la localitat, Jesús Ros, ha explicat que els tècnics de la generalitat han senyalitzat l’àrea i que ja s’ha començat la construcció de l’edifici que durarà entre deu i dotze mesos.

D’altra banda, l’alcalde també ha anunciat el recondicionament de huit carrers del barri antic de Torrent. Aquestes actuacions s’enfocaran en el paviment i les voreres dels carrers Aldaia, Sant Gaietá, Manises, Sant Félix, Beniparrell, Silla, Xirivella i Sant Blai. Tot i això, Jesús Ros ha volgut remarcar que aquestes actuacions abasten tota la localitat, i que al final del mes d’abril ja estaran desenvolupats, almenys administrativament, el 70% dels 68 projectes que emmarquen el Pla Ficus i que suposen millores en el ferm de 60 vies i d’un total de 90 en la renovació de les voreres. “L’important del Pla Ficus és que actua en tota la ciutat”, ha remarcat.

Aquestes millores estan dins del Pla Ficus i compta amb un finançament de 2.300.000 euros procedents de fons europeus dins del pla de recuperació.

Nova zona verda per al Barri Nicolás Andreu

L’ajuntament també ha anunciat el projecte per a la construcció d’una nova zona verda per al barri de Nicolás Andreu. Aquesta obra es farà al costat de la parada de metro de Torrent, i tindrà un pressupost de 417.000 euros procedents de fons europeus. L’alcalde ha remarcat la importància d’aquesta intervenció, ja que “és una de les entrades a la ciutat i, després de la reivindicació dels veïns, hi haurà un projecte destinat a condicionar les zones verdes d’aquest sector”. En aquest sentit, ha explicat que ”el consistori està a l’espera que l’empresa a la qual es va adjudicar el projecte presente el seu pla d’actuació per al qual té tres mesos”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.