Comencen les obres del nou centre de salut de Torrent

L’ajuntament de Torrent ha anunciat l’inici de les obres del Centre de Salut III de la localitat. El passat 2 de març se signava el contracte per a la construcció d’aquest nou edifici en la zona del Parc Central que suposarà ampliar la capacitat assistencial i descongestionar els centres sanitaris ja existents.

En la roda de premsa l’alcalde de la localitat, Jesús Ros, ha explicat que els tècnics de la generalitat han senyalitzat l’àrea i que ja s’ha començat la construcció de l’edifici que durarà entre deu i dotze mesos.

D’altra banda, l’alcalde també ha anunciat el recondicionament de huit carrers del barri antic de Torrent. Aquestes actuacions s’enfocaran en el paviment i les voreres dels carrers Aldaia, Sant Gaietá, Manises, Sant Félix, Beniparrell, Silla, Xirivella i Sant Blai. Tot i això, Jesús Ros ha volgut remarcar que aquestes actuacions abasten tota la localitat, i que al final del mes d’abril ja estaran desenvolupats, almenys administrativament, el 70% dels 68 projectes que emmarquen el Pla Ficus i que suposen millores en el ferm de 60 vies i d’un total de 90 en la renovació de les voreres. «L’important del Pla Ficus és que actua en tota la ciutat», ha remarcat.

Aquestes millores estan dins del Pla Ficus i compta amb un finançament de 2.300.000 euros procedents de fons europeus dins del pla de recuperació.

Nova zona verda per al Barri Nicolás Andreu

L’ajuntament també ha anunciat el projecte per a la construcció d’una nova zona verda per al barri de Nicolás Andreu. Aquesta obra es farà al costat de la parada de metro de Torrent, i tindrà un pressupost de 417.000 euros procedents de fons europeus. L’alcalde ha remarcat la importància d’aquesta intervenció, ja que «és una de les entrades a la ciutat i, després de la reivindicació dels veïns, hi haurà un projecte destinat a condicionar les zones verdes d’aquest sector». En aquest sentit, ha explicat que »el consistori està a l’espera que l’empresa a la qual es va adjudicar el projecte presente el seu pla d’actuació per al qual té tres mesos».

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.