Anuncios

Els centres penitenciaris de la Comunitat Valenciana podran realitzar activitats artístiques

El Ple del Consell ha autoritzat la subscripció d’un conveni entre la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i el Ministeri de l’Interior per a la realització d’activitats artístiques de reinserció en els centres penitenciaris de la Comunitat Valenciana per un període de 4 anys.

L’acord estableix el marc de col·laboració entre la Secretaria General d’Institucions Penitenciàries i l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana (ISEACV) per al desenvolupament de diferents activitats de tractament, programades en centres de la Comunitat Valenciana en l’àmbit de la dansa i l’expressió corporal amb la finalitat d’aconseguir la reeducació i reinserció social dels seus participants.

El compromís d’ISEACV per facilitar als seus alumnes i titulats el perfeccionament professional, la col·laboració amb altres administracions i la difusió dels ensenyaments artístics superiors, ha portat a subscriure aquest conveni mitjançant el qual l’alumnat dels Conservatoris Superiors de Dansa de València i Alacant es comprometen a col·laborar amb els centres penitenciaris de la Comunitat en el disseny i coordinació d’activitats artístiques.

La subscripció del conveni no genera despesa ni suposa obligacions econòmiques per a la Generalitat. La Secretària General d’Institucions Penitenciàries posarà a la disposició dels Conservatoris la infraestructura i equipament físic necessari per al desenvolupament de les activitats, així com el personal necessari per a la coordinació, seguiment i correcte funcionament de les actuacions previstes.

Una Comissió de Seguiment constituïda per dos representants de cadascuna de les parts s’encarregarà de dirigir, coordinar i comprovar la correcta execució del conveni així com de resoldre les incidències i dubtes d’interpretació que puguen eixir.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.

El staycation impulsa l’ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins a fregar el 80% a l’abril

Els hotels de la Comunitat Valenciana tanquen la primera quinzena d'abril amb un 78,6% d'ocupació gràcies al staycation i a l'empenyiment del turisme britànic i internacional.

La cap de Protecció Civil assegura que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Delegació del Govern sosté que va intentar activar l'És-Alert a les 18.29 hores durant la dana, mentres la defensa de la exconsellera Pradas insistix que el text es va plantejar a les 19 hores.

Un gen clau en càncer de mama marca si les cèl·lules metastatizan o queden en repòs

Investigadors han identificat el gen Prrx1 com a regulador del potencial metastásico en càncer de mama, distingint entre cèl·lules capaces de disseminar-se i cèl·lules que romanen en letargia.

Pérez Llorca reivindica l’aposta del Consell pels servicis socials i la vivenda pública a Sant Joan

Juanfran Pérez Llorca subratlla a Sant Joan d'Alacant el compromís del Consell amb projectes socials, educatius, sanitaris, de vivenda pública i d'infraestructures per a millorar la qualitat de vida.

Morrissey presentarà a Barcelona i Madrid el seu nou disc Make-up is a lie al juliol

Morrissey presentarà el seu catorzé disc en solitari, Make-up is a lie, el 25 de juliol a Barcelona i el 29 de juliol a Madrid, dins del seu gira europea.