Comença el període d’admissió en les EOI de la Comunitat Valenciana per al curs 2024-2025

En una única sol·licitud telemàtica es podrà triar un màxim de tres idiomes i fins a cinquanta combinacions horàries

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

El procés d’admissió per a les Escoles Oficials d’Idiomes (EOI) de la Comunitat Valenciana a través d’Adminova ha començat a les 12.00 hores del dilluns i s’allargarà fins a les 23.59 hores del 2 de juliol en fase ordinària.

L’admissió s’obrirà de nou en convocatòria extraordinària des de les 12.00 hores del 13 de setembre fins a les 23.59 hores del 17 del mateix mes, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

En una única sol·licitud telemàtica es podrà triar un màxim de tres idiomes i fins a cinquanta combinacions horàries, amb la possibilitat de seleccionar diverses escoles i modalitats.

Els resultats de l’adjudicació de vacants en convocatòria ordinària es podran consultar en la web el 10 de juliol, mentre que el període de formalització de matrícula de l’11 al 30 de juliol. Per la seua banda, en la convocatòria extraordinària de setembre els resultats de l’adjudicació estaran disponibles en la web el 20 de setembre i a partir del moment podran formalitzar la matrícula.

La xarxa d’EOI, present en 68 municipis amb 74 ubicacions diferents entre seus principals i seccions, permet aprendre 17 idiomes: alemany, anglès, àrab, basc, francès, grec, italià, japonès, portuguès, romanès, rus, xinès, neerlandès, finès, polonès, valencià i espanyol com a llengua estrangera. A més de la modalitat presencial, alguns idiomes s’oferixen en les modalitats semipresencial i a distància.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV manté la seua decisió de no investigar a Carlos Mazón per la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja per unanimitat els recursos de súplica i confirma que no investigarà al expresident Carlos Mazón per la seua actuació durant la dana de 2024.

El TSJCV manté l’arxiu i no investigarà a Mazón per la seua actuació en la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana desestima per unanimitat els recursos de les acusacions i confirma que no obrirà investigació penal contra Carlos Mazón per la gestió de l'avís És-Alert durant la dana de 2024.

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.

L’excap de Bombers de València defén que l’UME va actuar des de l’inici de la dana

L'excap de Bombers de València sosté en el Congrés que l'UME va estar disponible des de l'inici de la dana d'octubre de 2024 i que la jornada va ser excepcional, amb milers d'avisos i una situació que qualifica d'exageradament brutal.

Kameron Taylor confia en el València Basket davant el talent del Panathinaikos

Kameron Taylor reconeix l'enorme talent del Panathinaikos, però assegura que el València Basket arriba amb molta confiança i vol aprofitar el factor pista en els quarts de final de l'Eurolliga.

Garamendi reclama que l’1 de maig siga un dia de descans i record als autònoms

Antonio Garamendi demana que l'1 de maig es visca com una jornada de descans i celebració del treball, amb un reconeixement especial als autònoms, als qui veu com els que més patixen.

La nova selectivitat de 2026 consolida un model més pràctic i homogeni a Espanya

La selectivitat de 2026 manté canvis graduals cap a un model mes practique i homogeneo en quasi totes les comunitats autonomas, amb mes pes competencial i ajustos en correccion i calendari.