Comença el període d’admissió en les EOI de la Comunitat Valenciana per al curs 2024-2025

En una única sol·licitud telemàtica es podrà triar un màxim de tres idiomes i fins a cinquanta combinacions horàries

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

El procés d’admissió per a les Escoles Oficials d’Idiomes (EOI) de la Comunitat Valenciana a través d’Adminova ha començat a les 12.00 hores del dilluns i s’allargarà fins a les 23.59 hores del 2 de juliol en fase ordinària.

L’admissió s’obrirà de nou en convocatòria extraordinària des de les 12.00 hores del 13 de setembre fins a les 23.59 hores del 17 del mateix mes, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

En una única sol·licitud telemàtica es podrà triar un màxim de tres idiomes i fins a cinquanta combinacions horàries, amb la possibilitat de seleccionar diverses escoles i modalitats.

Els resultats de l’adjudicació de vacants en convocatòria ordinària es podran consultar en la web el 10 de juliol, mentre que el període de formalització de matrícula de l’11 al 30 de juliol. Per la seua banda, en la convocatòria extraordinària de setembre els resultats de l’adjudicació estaran disponibles en la web el 20 de setembre i a partir del moment podran formalitzar la matrícula.

La xarxa d’EOI, present en 68 municipis amb 74 ubicacions diferents entre seus principals i seccions, permet aprendre 17 idiomes: alemany, anglès, àrab, basc, francès, grec, italià, japonès, portuguès, romanès, rus, xinès, neerlandès, finès, polonès, valencià i espanyol com a llengua estrangera. A més de la modalitat presencial, alguns idiomes s’oferixen en les modalitats semipresencial i a distància.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.