16.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Comença el període d’admissió en les EOI de la Comunitat Valenciana per al curs 2024-2025

En una única sol·licitud telemàtica es podrà triar un màxim de tres idiomes i fins a cinquanta combinacions horàries

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

El procés d’admissió per a les Escoles Oficials d’Idiomes (EOI) de la Comunitat Valenciana a través d’Adminova ha començat a les 12.00 hores del dilluns i s’allargarà fins a les 23.59 hores del 2 de juliol en fase ordinària.

L’admissió s’obrirà de nou en convocatòria extraordinària des de les 12.00 hores del 13 de setembre fins a les 23.59 hores del 17 del mateix mes, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

En una única sol·licitud telemàtica es podrà triar un màxim de tres idiomes i fins a cinquanta combinacions horàries, amb la possibilitat de seleccionar diverses escoles i modalitats.

Els resultats de l’adjudicació de vacants en convocatòria ordinària es podran consultar en la web el 10 de juliol, mentre que el període de formalització de matrícula de l’11 al 30 de juliol. Per la seua banda, en la convocatòria extraordinària de setembre els resultats de l’adjudicació estaran disponibles en la web el 20 de setembre i a partir del moment podran formalitzar la matrícula.

La xarxa d’EOI, present en 68 municipis amb 74 ubicacions diferents entre seus principals i seccions, permet aprendre 17 idiomes: alemany, anglès, àrab, basc, francès, grec, italià, japonès, portuguès, romanès, rus, xinès, neerlandès, finès, polonès, valencià i espanyol com a llengua estrangera. A més de la modalitat presencial, alguns idiomes s’oferixen en les modalitats semipresencial i a distància.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.