Comença el període d’admissió en les EOI de la Comunitat Valenciana per al curs 2024-2025

En una única sol·licitud telemàtica es podrà triar un màxim de tres idiomes i fins a cinquanta combinacions horàries

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

El procés d’admissió per a les Escoles Oficials d’Idiomes (EOI) de la Comunitat Valenciana a través d’Adminova ha començat a les 12.00 hores del dilluns i s’allargarà fins a les 23.59 hores del 2 de juliol en fase ordinària.

L’admissió s’obrirà de nou en convocatòria extraordinària des de les 12.00 hores del 13 de setembre fins a les 23.59 hores del 17 del mateix mes, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

En una única sol·licitud telemàtica es podrà triar un màxim de tres idiomes i fins a cinquanta combinacions horàries, amb la possibilitat de seleccionar diverses escoles i modalitats.

Els resultats de l’adjudicació de vacants en convocatòria ordinària es podran consultar en la web el 10 de juliol, mentre que el període de formalització de matrícula de l’11 al 30 de juliol. Per la seua banda, en la convocatòria extraordinària de setembre els resultats de l’adjudicació estaran disponibles en la web el 20 de setembre i a partir del moment podran formalitzar la matrícula.

La xarxa d’EOI, present en 68 municipis amb 74 ubicacions diferents entre seus principals i seccions, permet aprendre 17 idiomes: alemany, anglès, àrab, basc, francès, grec, italià, japonès, portuguès, romanès, rus, xinès, neerlandès, finès, polonès, valencià i espanyol com a llengua estrangera. A més de la modalitat presencial, alguns idiomes s’oferixen en les modalitats semipresencial i a distància.

Últimes notícies

El Rototom reforça les zones d’ombra i estrena bateries solars per a fer front a la calor

El Rototom Sunsplash 2026, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost a Benicàssim, reforçarà les seues zones d’ombra i incorporarà bateries solars per a reduir el consum de gasoil i protegir el públic de la calor extrema.

PortCastelló busca més negoci a Egipte i aspira a diversificar el seu tràfic de mercaderies

Una delegació de PortCastelló i de la Cambra de Comerç ha viatjat a El Caire per presentar avantatges logístics i buscar nous fluxos comercials amb Egipte, un soci clau en tràfic de mercaderies del port.

SOS Hostaleria reclama als diputats que tomben la prohibició de fumar en terrasses

SOS Hostaleria demanarà als grups del Congrés que rebutgen la nova llei que veta fumar en terrasses, que considera letal per a bars i ocupació.

Detinguda a Pego una parella per enganyar i robar joies valorades en 8.000 euros a uns octogenaris

Un home de 50 anys i una dona de 37 han sigut detinguts a Pego per furtar joies per valor de 8.000 euros a una parella d’octogenaris, després de guanyar-se la seua confiança amb un fals servici de recollida de ferralla.

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.