Comença el període d’admissió en les EOI de la Comunitat Valenciana per al curs 2024-2025

En una única sol·licitud telemàtica es podrà triar un màxim de tres idiomes i fins a cinquanta combinacions horàries

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

El procés d’admissió per a les Escoles Oficials d’Idiomes (EOI) de la Comunitat Valenciana a través d’Adminova ha començat a les 12.00 hores del dilluns i s’allargarà fins a les 23.59 hores del 2 de juliol en fase ordinària.

L’admissió s’obrirà de nou en convocatòria extraordinària des de les 12.00 hores del 13 de setembre fins a les 23.59 hores del 17 del mateix mes, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

En una única sol·licitud telemàtica es podrà triar un màxim de tres idiomes i fins a cinquanta combinacions horàries, amb la possibilitat de seleccionar diverses escoles i modalitats.

Els resultats de l’adjudicació de vacants en convocatòria ordinària es podran consultar en la web el 10 de juliol, mentre que el període de formalització de matrícula de l’11 al 30 de juliol. Per la seua banda, en la convocatòria extraordinària de setembre els resultats de l’adjudicació estaran disponibles en la web el 20 de setembre i a partir del moment podran formalitzar la matrícula.

La xarxa d’EOI, present en 68 municipis amb 74 ubicacions diferents entre seus principals i seccions, permet aprendre 17 idiomes: alemany, anglès, àrab, basc, francès, grec, italià, japonès, portuguès, romanès, rus, xinès, neerlandès, finès, polonès, valencià i espanyol com a llengua estrangera. A més de la modalitat presencial, alguns idiomes s’oferixen en les modalitats semipresencial i a distància.

Últimes notícies

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.