Conclouen els treballs al pàrquing de Bonaire, sense trobar víctimes mortals

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

Els efectius de la Unitat Militar d’Emergències (UME) i la Policia Científica han conclòs els treballs d’evacuació de l’aigua acumulada després del pas de la DANA en l’aparcament del centre comercial Bonaire, a Aldaia, i han realitzat una primera inspecció del lloc amb agents de la unitat canina, sense haver trobat víctimes mortals, segons ha confirmat a Europa Press fonts policials.

Durant el matí de hui dimecres han finalitzat els treballs per part dels efectius i Forces i Cossos de Seguretat i únicament roman al lloc la Policia Local per raons de seguretat, segons estes mateixes fonts, que precisen que al centre, que s’ha pentinat completament, «només» queden uns 30 centímetres de fang.

El pàrquing del centre comercial Bonaire compta amb un total de 5.700 places d’aparcament, de les quals 1.800 són subterrànies, han indicat fonts oficials.

CENTRE MN4

Paral·lelament, efectius de bombers i membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat seguixen treballant al pàrquing del centre MN4 (Alfafar), també sense trobar víctimes mortals fins al moment.

Encara que les tasques estan molt avançades, està costant una mica més perquè l’aparcament tenia dos plantes i s’ha tardat més temps a poder buidar l’aigua de la segona planta, han indicat fonts policials.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.