17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Conclouen els treballs al pàrquing de Bonaire, sense trobar víctimes mortals

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

Els efectius de la Unitat Militar d’Emergències (UME) i la Policia Científica han conclòs els treballs d’evacuació de l’aigua acumulada després del pas de la DANA en l’aparcament del centre comercial Bonaire, a Aldaia, i han realitzat una primera inspecció del lloc amb agents de la unitat canina, sense haver trobat víctimes mortals, segons ha confirmat a Europa Press fonts policials.

Durant el matí de hui dimecres han finalitzat els treballs per part dels efectius i Forces i Cossos de Seguretat i únicament roman al lloc la Policia Local per raons de seguretat, segons estes mateixes fonts, que precisen que al centre, que s’ha pentinat completament, “només” queden uns 30 centímetres de fang.

El pàrquing del centre comercial Bonaire compta amb un total de 5.700 places d’aparcament, de les quals 1.800 són subterrànies, han indicat fonts oficials.

CENTRE MN4

Paral·lelament, efectius de bombers i membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat seguixen treballant al pàrquing del centre MN4 (Alfafar), també sense trobar víctimes mortals fins al moment.

Encara que les tasques estan molt avançades, està costant una mica més perquè l’aparcament tenia dos plantes i s’ha tardat més temps a poder buidar l’aigua de la segona planta, han indicat fonts policials.

Últimes notícies

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.