Conclouen els treballs al pàrquing de Bonaire, sense trobar víctimes mortals

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

Els efectius de la Unitat Militar d’Emergències (UME) i la Policia Científica han conclòs els treballs d’evacuació de l’aigua acumulada després del pas de la DANA en l’aparcament del centre comercial Bonaire, a Aldaia, i han realitzat una primera inspecció del lloc amb agents de la unitat canina, sense haver trobat víctimes mortals, segons ha confirmat a Europa Press fonts policials.

Durant el matí de hui dimecres han finalitzat els treballs per part dels efectius i Forces i Cossos de Seguretat i únicament roman al lloc la Policia Local per raons de seguretat, segons estes mateixes fonts, que precisen que al centre, que s’ha pentinat completament, «només» queden uns 30 centímetres de fang.

El pàrquing del centre comercial Bonaire compta amb un total de 5.700 places d’aparcament, de les quals 1.800 són subterrànies, han indicat fonts oficials.

CENTRE MN4

Paral·lelament, efectius de bombers i membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat seguixen treballant al pàrquing del centre MN4 (Alfafar), també sense trobar víctimes mortals fins al moment.

Encara que les tasques estan molt avançades, està costant una mica més perquè l’aparcament tenia dos plantes i s’ha tardat més temps a poder buidar l’aigua de la segona planta, han indicat fonts policials.

Últimes notícies

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.