14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Conclouen els treballs al pàrquing de Bonaire, sense trobar víctimes mortals

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

Els efectius de la Unitat Militar d’Emergències (UME) i la Policia Científica han conclòs els treballs d’evacuació de l’aigua acumulada després del pas de la DANA en l’aparcament del centre comercial Bonaire, a Aldaia, i han realitzat una primera inspecció del lloc amb agents de la unitat canina, sense haver trobat víctimes mortals, segons ha confirmat a Europa Press fonts policials.

Durant el matí de hui dimecres han finalitzat els treballs per part dels efectius i Forces i Cossos de Seguretat i únicament roman al lloc la Policia Local per raons de seguretat, segons estes mateixes fonts, que precisen que al centre, que s’ha pentinat completament, “només” queden uns 30 centímetres de fang.

El pàrquing del centre comercial Bonaire compta amb un total de 5.700 places d’aparcament, de les quals 1.800 són subterrànies, han indicat fonts oficials.

CENTRE MN4

Paral·lelament, efectius de bombers i membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat seguixen treballant al pàrquing del centre MN4 (Alfafar), també sense trobar víctimes mortals fins al moment.

Encara que les tasques estan molt avançades, està costant una mica més perquè l’aparcament tenia dos plantes i s’ha tardat més temps a poder buidar l’aigua de la segona planta, han indicat fonts policials.

Últimes notícies

Cap de setmana nuvolós en la Comunitat Valenciana i temporal marítim a partir del dimarts

Cap de setmana amb cels coberts i pluges, amb temperatures 1-2 °C per davall del normal. El dimarts arribarà un temporal marítim ràpid, amb ones de fins a 6 m en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana lidera la donació d’òrgans a nivell mundial entre regions de la seua grandària

La Comunitat Valenciana va aconseguir 57,5 donants per milió de població i 689 trasplantaments, va exportar 210 òrgans i va superar àmpliament la mitjana nacional. Consolida un model basat en coordinació, innovació i generositat de les famílies.

Morant urgix aprovar el nou model de finançament o no ens el perdonarem

Diana Morant ha instat a recolzar el nou model de finançament autonòmic i ha alertat que, si no tira avant, 'no ens el perdonarem'. La proposta, segons ha defés, aportaria 3.700 milions més a la Comunitat i la situaria entre les primeres per finançament per habitant.

La EUIPO tanca un any de rècord amb quasi 330.000 marques i dissenys, un 7,8% més

L'oficina europea ha sumat 327.735 sol·licituds en 2025 i ha superat els 5 milions acumulats. Alemanya, la Xina i Itàlia lideren en marques; la Xina, el Regne Unit i els EUA en dissenys

ASAJA convoca una tractorada pel centre d’Alacant el 22 de gener en defensa del camp

ASAJA Alacant ha convocat una tractorada per al dijous 22 de gener pel centre de la ciutat. La protesta rebutja l'acord UE-Mercosur i reclama aigua i una PAC que garantisca la rendibilitat.

La policia tractarà de recuperar els missatges de l’excap de gabinet de Mazón, segons l’acusació

L'acusació popular ha assenyalat que la policia judicial de Catarroja assumirà les gestions per a intentar rescatar els missatges de José Manuel Cuenca. La jutgessa ha acordat demanar-los a Meta després d'un acarament fallit del mòbil usat el dia de la DANA.

L’excap de gabinet de Mazón defén que no va esborrar missatges i que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del mòbil usat durant la DANA i que el va restablir de fàbrica abans de retornar-lo. El peritatge no ha recuperat eixos xats.

La jutgessa de la DANA demanarà a Meta els WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada que investiga la gestió de la DANA recorrerà a la policia judicial per a sol·licitar a Meta els missatges de José Manuel Cuenca del 29 d'octubre de 2024. El mòbil corporatiu va ser reinicialitzat i no es van poder recuperar els xats, però l'exalte càrrec ha autoritzat la petició