18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Conclouen els treballs al pàrquing de Bonaire, sense trobar víctimes mortals

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

Els efectius de la Unitat Militar d’Emergències (UME) i la Policia Científica han conclòs els treballs d’evacuació de l’aigua acumulada després del pas de la DANA en l’aparcament del centre comercial Bonaire, a Aldaia, i han realitzat una primera inspecció del lloc amb agents de la unitat canina, sense haver trobat víctimes mortals, segons ha confirmat a Europa Press fonts policials.

Durant el matí de hui dimecres han finalitzat els treballs per part dels efectius i Forces i Cossos de Seguretat i únicament roman al lloc la Policia Local per raons de seguretat, segons estes mateixes fonts, que precisen que al centre, que s’ha pentinat completament, “només” queden uns 30 centímetres de fang.

El pàrquing del centre comercial Bonaire compta amb un total de 5.700 places d’aparcament, de les quals 1.800 són subterrànies, han indicat fonts oficials.

CENTRE MN4

Paral·lelament, efectius de bombers i membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat seguixen treballant al pàrquing del centre MN4 (Alfafar), també sense trobar víctimes mortals fins al moment.

Encara que les tasques estan molt avançades, està costant una mica més perquè l’aparcament tenia dos plantes i s’ha tardat més temps a poder buidar l’aigua de la segona planta, han indicat fonts policials.

Últimes notícies

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.

Dimarts amb núvols, pluges febles i pujada de temperatures; ratxes molt fortes a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts cels nuvolosos, pluges febles i un ascens de mínimes i màximes, més acusat a Castelló. El vent de l'oest bufarà fort, amb ratxes molt fortes a l'interior; el dimecres augmentarà la nuvolositat i tornaran les precipitacions disperses a l'interior nord.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja de vent

València tanca parcs, jardins i cementeris i suspén l'activitat a l'aire lliure per l'alerta taronja de vent activada per Aemet. L'Ajuntament emet recomanacions de seguretat i demana seguir l'evolució per canals oficials.

El Vila-real recupera la inspiració i goleja a un Espanyol bloquejat (4-1)

El Vila-real va tallar la seua mala ratxa amb un 4-1 que va desarborar a un Espanyol bloquejat. Mikautadze, un autogol de Salinas i les urpades de Pépé i Moleiro van decidir.

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.