5 anys i mig de presó per a una dona que va intentar cremar viva a una altra a Castelló

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys i mig de presó per un delicte d’homicidi i un altre de robatori amb violència, tots dos en grau de temptativa, a una dona que va intentar matar a una altra cremant-la viva per a robar-li la bossa.

 

L’ara condemnada no podrà acostar-se a la víctima durant huit anys i la indemnitzarà amb 5.000 euros pels danys morals que va patir. Durant la celebració del judici, el passat 8 de juliol, la Fiscalia i la defensa de l’encausada van presentar un escrit de comú acord, en el qual la condemnada va mostrar la seua conformitat amb els fets i amb la pena imposada.

 

D’acord amb la resolució, l’intent d’homicidi va succeir el 3 de febrer de 2019 quan la víctima passejava amb la seua filla, un bebé de deu mesos, per un carrer del municipi de La Vall d’Uixó i la penada la va abordar per sorpresa, la va ruixar amb gasolina i la va amenaçar amb calar-li foc amb un encenedor que portava encés a la mà. En aqueix moment, l‘agressora li va exigir que li donara la bossa, la qual cosa la víctima va fer immediatament davant el temor que tenia per la seua pròpia integritat i per la del bebé.

 

Instants després, la perjudicada va eixir en persecució de la lladre i li va requerir les seues pertinences. La condemnada la va tirar al sòl d’una espenta i, amb la intenció de posar fi a la seua vida, va intentar encendre l’encenedor en repetides ocasions, la qual cosa no va aconseguir gràcies a la intervenció de diverses persones que van impedir que calarà foc a la víctima.

Últimes notícies

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.