5 anys i mig de presó per a una dona que va intentar cremar viva a una altra a Castelló

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys i mig de presó per un delicte d’homicidi i un altre de robatori amb violència, tots dos en grau de temptativa, a una dona que va intentar matar a una altra cremant-la viva per a robar-li la bossa.

 

L’ara condemnada no podrà acostar-se a la víctima durant huit anys i la indemnitzarà amb 5.000 euros pels danys morals que va patir. Durant la celebració del judici, el passat 8 de juliol, la Fiscalia i la defensa de l’encausada van presentar un escrit de comú acord, en el qual la condemnada va mostrar la seua conformitat amb els fets i amb la pena imposada.

 

D’acord amb la resolució, l’intent d’homicidi va succeir el 3 de febrer de 2019 quan la víctima passejava amb la seua filla, un bebé de deu mesos, per un carrer del municipi de La Vall d’Uixó i la penada la va abordar per sorpresa, la va ruixar amb gasolina i la va amenaçar amb calar-li foc amb un encenedor que portava encés a la mà. En aqueix moment, l‘agressora li va exigir que li donara la bossa, la qual cosa la víctima va fer immediatament davant el temor que tenia per la seua pròpia integritat i per la del bebé.

 

Instants després, la perjudicada va eixir en persecució de la lladre i li va requerir les seues pertinences. La condemnada la va tirar al sòl d’una espenta i, amb la intenció de posar fi a la seua vida, va intentar encendre l’encenedor en repetides ocasions, la qual cosa no va aconseguir gràcies a la intervenció de diverses persones que van impedir que calarà foc a la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.