5 anys i mig de presó per a una dona que va intentar cremar viva a una altra a Castelló

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys i mig de presó per un delicte d’homicidi i un altre de robatori amb violència, tots dos en grau de temptativa, a una dona que va intentar matar a una altra cremant-la viva per a robar-li la bossa.

 

L’ara condemnada no podrà acostar-se a la víctima durant huit anys i la indemnitzarà amb 5.000 euros pels danys morals que va patir. Durant la celebració del judici, el passat 8 de juliol, la Fiscalia i la defensa de l’encausada van presentar un escrit de comú acord, en el qual la condemnada va mostrar la seua conformitat amb els fets i amb la pena imposada.

 

D’acord amb la resolució, l’intent d’homicidi va succeir el 3 de febrer de 2019 quan la víctima passejava amb la seua filla, un bebé de deu mesos, per un carrer del municipi de La Vall d’Uixó i la penada la va abordar per sorpresa, la va ruixar amb gasolina i la va amenaçar amb calar-li foc amb un encenedor que portava encés a la mà. En aqueix moment, l‘agressora li va exigir que li donara la bossa, la qual cosa la víctima va fer immediatament davant el temor que tenia per la seua pròpia integritat i per la del bebé.

 

Instants després, la perjudicada va eixir en persecució de la lladre i li va requerir les seues pertinences. La condemnada la va tirar al sòl d’una espenta i, amb la intenció de posar fi a la seua vida, va intentar encendre l’encenedor en repetides ocasions, la qual cosa no va aconseguir gràcies a la intervenció de diverses persones que van impedir que calarà foc a la víctima.

Últimes notícies

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.

El Medusa de Cullera arreplega 185.000 assistents i posa data a l’edició del 2027

La dotzena edició del Festival Medusa de Cullera ha congregat prop de 185.000 persones, ha superat les previsions i ha confirmat ja les dates de la 13a edició, que se celebrarà del 12 al 16 d’agost de 2027.

Tanquem Cofrents carrega contra la pròrroga de la nuclear d’Almaraz i alerta pel futur de Cofrents

La plataforma Tanquem Cofrents denuncia que la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz trenca el pla de transició energètica del govern i alerta que Iberdrola es prepara per a allargar la vida de Cofrents més enllà de 2030.

Permesa la crema de palla d’arròs a menys de 500 metres de zona forestal des del 16 de setembre

Medi Ambient ha autoritzat de manera excepcional la crema de restolls i palla d’arròs en humedals pròxims a zona forestal des del 16 de setembre fins a final de campanya, amb condicions estrictes per a evitar incendis i problemes mediambientals.

Un estudi de la UPV alerta que les estadístiques policials amaguen zones de risc per a les dones

Un estudi internacional liderat per la UPV conclou que les dades policials sobre violència contra les dones no reflectixen totes les zones de risc i defensa combinar-les amb informació de la ciutadania i de les xarxes socials per a millorar les polítiques de seguretat urbana.

Cauen dos bandes itinerants de robatoris en vivendes amb almenys 27 assalts aclarits

La Policia Nacional ha desarticulat a Madrid i València dos grups criminals itinerants especialitzats en robatoris en vivendes, amb almenys 27 delictes aclarits i set detinguts, cinc d’ells ja en presó provisional.

Detingut a la Pobla Llarga amb una pistola amagada en una falsa targeta de crèdit

La Guàrdia Civil ha detingut a la Pobla Llarga un home de 53 anys que duia una arma de foc camuflada com una targeta de crèdit. En el seu domicili s’ha localitzat més munició, inclosa una bala de punta buida prohibida per a particulars.