Un conductor borratxo agredix a dos guàrdies civils en Godelleta

 

El dissabte passat 8 de febrer, cap a les 20.00 hores de la vesprada, un conductor borratxo va agredir a dos agents de la Guàrdia Civil després de negar-se a fer la prova d’alcoholèmia. Els fets van passar en la CV-417, a l’altura de Godelleta, en la comarca de la Foia de Bunyol (València).

 

Els agents van parar a l’home, amb les sigles R. G. R., que pareixia estar baix els efectes de l’alcohol, i li van dir que fera la prova, però es va negar i va pegar un colp a un dels agents, segons explica ‘Las Provincias’. Després d’immobilitzar-lo, el van detindre i el van portar a un centre de salut, a on va continuar amb actitud agressiva i va atacar a l’altre agent.

 

Després d’esta segona agressió, els agents el van tancar durant tota la nit en les dependències de la Guàrdia Civil de Chiva, en la Foia de Bunyol. Va ser arrestat per delictes de conducció baix la influència de begudes alcohòliques, atemptat, resistència i desobediència a un agent de l’autoritat i negativa a sotmetre’s a la prova d’alcoholèmia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.