Consell modifica el decret de regulació del Consell Valencià de Responsabilitat Social per a millorar la seua eficàcia

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

El Consell ha aprovat la modificació del Decret 30/2020, pel qual es regula el Consell Valencià de Responsabilitat Social, per a millorar l’eficàcia d’este òrgan i afavorir el compliment de les seues finalitats.

A través dels canvis introduïts, es reduïx el nombre de vocals de l’Administració, que passen de quatre a tres, i dels tres grups de vocalías, que passen de sis a quatre, amb la finalitat d’aconseguir un funcionament més eficaç “sense reduir en cap cas la representativitat”, segons la Generalitat.

A més, es pretén eliminar “algunes singularitats procedimentals”, diferents de la regulació general dels òrgans col·legiats, que no es troben “justificades” per l’existència de peculiaritats organitzatives de l’Administració pública en la qual s’integra el Consell Valencià de Responsabilitat Social.

Amb estes modificacions, es pretén “simplificar” el funcionament del Consell Valencià de Responsabilitat Social “sense cap pèrdua del seu caràcter d’òrgan de consulta de referència per a la promoció i l’assessorament en la programació de les polítiques en matèria de responsabilitat social”.

El Consell Valencià de Responsabilitat Social va ser creat per la Llei 18/2018 per al Foment de la Responsabilitat Social, i es configura com a òrgan de referència per a la promoció i l’assessorament en la programació de les polítiques de la Generalitat en matèria de responsabilitat social.

Està presidit per la persona responsable de la conselleria amb competències en matèria de responsabilitat social, en este cas la Conselleria d’Hisenda, Economia i Administració Pública. En ell estan representades les administracions públiques valencianes, les organitzacions empresarials i sindicals més representatives, així com altres organitzacions i institucions –incloent les de l’economia social– amb representativitat reconeguda i interès en l’àmbit de la responsabilitat social corporativa a la Comunitat.

També formen part del ple del consell les universitats públiques valenciana i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.