12.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Consell modifica el decret de regulació del Consell Valencià de Responsabilitat Social per a millorar la seua eficàcia

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

El Consell ha aprovat la modificació del Decret 30/2020, pel qual es regula el Consell Valencià de Responsabilitat Social, per a millorar l’eficàcia d’este òrgan i afavorir el compliment de les seues finalitats.

A través dels canvis introduïts, es reduïx el nombre de vocals de l’Administració, que passen de quatre a tres, i dels tres grups de vocalías, que passen de sis a quatre, amb la finalitat d’aconseguir un funcionament més eficaç “sense reduir en cap cas la representativitat”, segons la Generalitat.

A més, es pretén eliminar “algunes singularitats procedimentals”, diferents de la regulació general dels òrgans col·legiats, que no es troben “justificades” per l’existència de peculiaritats organitzatives de l’Administració pública en la qual s’integra el Consell Valencià de Responsabilitat Social.

Amb estes modificacions, es pretén “simplificar” el funcionament del Consell Valencià de Responsabilitat Social “sense cap pèrdua del seu caràcter d’òrgan de consulta de referència per a la promoció i l’assessorament en la programació de les polítiques en matèria de responsabilitat social”.

El Consell Valencià de Responsabilitat Social va ser creat per la Llei 18/2018 per al Foment de la Responsabilitat Social, i es configura com a òrgan de referència per a la promoció i l’assessorament en la programació de les polítiques de la Generalitat en matèria de responsabilitat social.

Està presidit per la persona responsable de la conselleria amb competències en matèria de responsabilitat social, en este cas la Conselleria d’Hisenda, Economia i Administració Pública. En ell estan representades les administracions públiques valencianes, les organitzacions empresarials i sindicals més representatives, així com altres organitzacions i institucions –incloent les de l’economia social– amb representativitat reconeguda i interès en l’àmbit de la responsabilitat social corporativa a la Comunitat.

També formen part del ple del consell les universitats públiques valenciana i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.