10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

ALERTA: Retiren del mercat estes famoses pastilles per a l’estrenyiment venudes en el territori valencià

Farmàcia

Sanitat retira unes famoses pastilles per a l’estrenyiment | València Diari

 

L’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ha difós un comunicat on informa de la retirada del mercat de cinc lots d’unes famoses pastilles per a l’estrenyiment ocasional, els comprimits recoberts Nico-hepatocyn. Segons ha informat l’AEMPS, J.Uriach y Compañía, S.A., l’empresa que fabrica el medicament, ha retirat este producte del mercat perquè ha obtingut resultats fora d’especificacions en uns estudis d’estabilitat de l’assaig de valoració Aloe del Cabo. 

 

Els lots afectats, on hi van 60 comprimits, són: M004 (caducitat 30/04/2021), M006 (caducitat 30/04/2021), M010 (caducitat 31/10/2021), M011 (caducitat 31/10/2021) i M012 (caducitat 31/10/2021).

 

Retirada dels lots en totes les comunitats autònomes

Des del ministeri de Sanitat, especialment des de l’AEMPS, s’ha demanat a les autoritats de totes les comunitats autònomes que facen un seguiment de la retirada dels lots per a previndre possibles riscos. Per tant, seguint tots els protocols habilitats en estos casos, tots els articles afectats seran retornats al laboratori

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga la mort d'un xiquet de 13 anys comesa este dissabte a la vesprada a Sueca, després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.