ALERTA: Retiren del mercat estes famoses pastilles per a l’estrenyiment venudes en el territori valencià

Farmàcia

Sanitat retira unes famoses pastilles per a l’estrenyiment | València Diari

 

L’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ha difós un comunicat on informa de la retirada del mercat de cinc lots d’unes famoses pastilles per a l’estrenyiment ocasional, els comprimits recoberts Nico-hepatocyn. Segons ha informat l’AEMPS, J.Uriach y Compañía, S.A., l’empresa que fabrica el medicament, ha retirat este producte del mercat perquè ha obtingut resultats fora d’especificacions en uns estudis d’estabilitat de l’assaig de valoració Aloe del Cabo. 

 

Els lots afectats, on hi van 60 comprimits, són: M004 (caducitat 30/04/2021), M006 (caducitat 30/04/2021), M010 (caducitat 31/10/2021), M011 (caducitat 31/10/2021) i M012 (caducitat 31/10/2021).

 

Retirada dels lots en totes les comunitats autònomes

Des del ministeri de Sanitat, especialment des de l’AEMPS, s’ha demanat a les autoritats de totes les comunitats autònomes que facen un seguiment de la retirada dels lots per a previndre possibles riscos. Per tant, seguint tots els protocols habilitats en estos casos, tots els articles afectats seran retornats al laboratori

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rècord de rorquals davant la Marina Alta: 127 exemplars entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha detectat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més fotoidentificacions i cries que mai en una campanya clau per a la conservació de l’espècie al Mediterrani.

Més de cent rorquals s’acosten a la Marina Alta entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha registrat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més de 80 exemplars fotidentificats i diverses femelles amb cries en migració.

Diumenge amb oratge variable i avís groc per pluges a l’interior nord de València

Les màximes es mantenen al voltant dels 33 graus a Alacant i Castelló i de 31 a València, amb avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior nord de la província de València.

Com preparar-te per a l’eclipsi total del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

Un pla estratègic de la Generalitat preveu trànsit intens, possibles emergències i risc de núvols durant l’eclipsi total del 12 d’agost, que atraurà milions de persones. Es recomana no desplaçar-se si ja es té bona visibilitat i es reforcen seguretat, sanitat i telecomunicacions.

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i accedix directament als Goya

El curt ‘Polígono X’, rodat quasi íntegrament en pla seqüència pel lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica directament per als Premis Goya i els Premis Fugaz de 2027.

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica per als Goya

El curt ‘Polígono X’, del director lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i s’ha classificat directament per als Goya i els Premis Fugaz de 2027.

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.