Mastodon
24.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

ALERTA: Retiren del mercat estes famoses pastilles per a l’estrenyiment venudes en el territori valencià

Farmàcia

Sanitat retira unes famoses pastilles per a l’estrenyiment | València Diari

 

L’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ha difós un comunicat on informa de la retirada del mercat de cinc lots d’unes famoses pastilles per a l’estrenyiment ocasional, els comprimits recoberts Nico-hepatocyn. Segons ha informat l’AEMPS, J.Uriach y Compañía, S.A., l’empresa que fabrica el medicament, ha retirat este producte del mercat perquè ha obtingut resultats fora d’especificacions en uns estudis d’estabilitat de l’assaig de valoració Aloe del Cabo. 

 

Els lots afectats, on hi van 60 comprimits, són: M004 (caducitat 30/04/2021), M006 (caducitat 30/04/2021), M010 (caducitat 31/10/2021), M011 (caducitat 31/10/2021) i M012 (caducitat 31/10/2021).

 

Retirada dels lots en totes les comunitats autònomes

Des del ministeri de Sanitat, especialment des de l’AEMPS, s’ha demanat a les autoritats de totes les comunitats autònomes que facen un seguiment de la retirada dels lots per a previndre possibles riscos. Per tant, seguint tots els protocols habilitats en estos casos, tots els articles afectats seran retornats al laboratori

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.