8.5 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

ALERTA: Retiren del mercat estes famoses pastilles per a l’estrenyiment venudes en el territori valencià

Farmàcia

Sanitat retira unes famoses pastilles per a l’estrenyiment | València Diari

 

L’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ha difós un comunicat on informa de la retirada del mercat de cinc lots d’unes famoses pastilles per a l’estrenyiment ocasional, els comprimits recoberts Nico-hepatocyn. Segons ha informat l’AEMPS, J.Uriach y Compañía, S.A., l’empresa que fabrica el medicament, ha retirat este producte del mercat perquè ha obtingut resultats fora d’especificacions en uns estudis d’estabilitat de l’assaig de valoració Aloe del Cabo. 

 

Els lots afectats, on hi van 60 comprimits, són: M004 (caducitat 30/04/2021), M006 (caducitat 30/04/2021), M010 (caducitat 31/10/2021), M011 (caducitat 31/10/2021) i M012 (caducitat 31/10/2021).

 

Retirada dels lots en totes les comunitats autònomes

Des del ministeri de Sanitat, especialment des de l’AEMPS, s’ha demanat a les autoritats de totes les comunitats autònomes que facen un seguiment de la retirada dels lots per a previndre possibles riscos. Per tant, seguint tots els protocols habilitats en estos casos, tots els articles afectats seran retornats al laboratori

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avís groc per pluges en el nord d’Alacant i nevades a l’interior de Castelló

Aemet ha establit l'avís groc per pluges en el litoral nord d'Alacant, amb fins a 30 l/m² en una hora i 80 en dotze. També ha activat l'avís per nevades a l'interior nord de Castelló, amb 8 cm des de 700 metres.

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.