11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

La crema facial de Mercadona que ven per 4,50 i és igual a una de més de 150

Imatge d'un Mercadona

Mercadona ven un dels seus cosmètics a preu d’escàndol | Mercadona

 

Bé és cert que Mercadona s’ha convertit en tot un referent de cosmètica ‘low cost’ i els seus productes sempre arrasen amb un gran èxit sense precedents. Ara ho ha conseguit el contorn d’ulls de la coneguda marca Sisbela, amb una composició que és molt pareguda al mateix producte de la marca de luxe Natura Bissé, però amb preus completament diferents.

 

Juí entre les dos marques

Però s’ha de destacar que les dos marques han tingut problemes legals, ja que l’any 2017 Natura Bissé va demanar a Amifar Laboratoris que retirara un dels seus productes perquè el seu nom ‘Sisbela Diamond Revitalizant’ coincidia amb un producte seu anomenat ‘Diamond’. En un primer moment, l’Oficina Espanyola de Patents i Marques (OEPM) es va posicionar a favor de la marxa de luxe, però finalment va canviar de parer i el jutge va considerar que la marca Sisbela estava en tot el seu dret de registrar aquell nom.

 

Després d’este problema, el propietari d’Amifar Laboratoris, Carlos Fuentes, va dur a terme un estudi en el que va comparar el seu contorn d’ulls amb el de Natura Bissé, arribant a la conclusió que el contorn de la marca de luxe «conté menys principis actius que el de Sisbela».

 

Un contorn d’ulls ‘low cost’ que hidrata i il·lumina

Les bosses als ulls són un problema per a molts consumidors i és normal que no tot el món es puga permetre una crema de 150 euros. D’eixa manera, el contorn de Sisbela és la millor alternativa per a fer-los front. A demés, segons diferents blogs de cosmètica, esta crema no és pesada i aporta una hidratació i lluminositat increïble en la zona.

 

A llarg termini, també, este contorn d’ulls venut en Mercadona pot conseguir que les arrugues i les potes de gall disminuisquen, a demés de reafirmar la zona del contorn d’ulls. Entre els seus ingredients podem trobar l’Artemia Salina (aporta energia), els pèptids (reomplen arrugues), la Centella asiàtica, el Ginkgo Biloba o la Cafeïna Pura (per a minimitzar les bosses). Una combinació entre qualitat i preu que enamora els consumidors.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.