Alfafar llança la setena edició de la seua guia comercial

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de les regidories de comerç i mercats, ha publicat una nova edició de la guia comercial del municipi.

En esta setena edició, s’ha renovat el format, fent-lo més quadrat i manejable per a la seua consulta, i inclou nous continguts, com a articles amb trucs i consells que proporcionen els comerciants d’Alfafar.

La guia comercial s’ha repartit en els domicilis del municipi i ja està disponible en les dependències municipals.

En ella, la ciutadania pot trobar un llistat actualitzat dels comerços de la localitat. Este llistat es presenta amb una nova estructura, en la qual primer es presenten els establiments que conformen el comerç de proximitat i mercats, l’oferta comercial més pròxima i que dona vida als nostres barris, i a continuació les diferents àrees que conformen la gran superfície comercial, que ofereixen de manera simultània una gran varietat de productes, serveis i entreteniment.

A més, esta guia està connectada amb el Mapa de Comerç de Proximitat (https://alfafar.comercioscomunitatvalenciana.com/), l’espai digital en el qual es troba la informació més actualitzada, per categories, de tots els comerços que es troben en la guia, per exemple, horaris, serveis específics i geolocalització.

Des de l’àrea de Comerç han destacat la importància de potenciar el comerç de proximitat a través d’accions com esta, que permeten visibilitzar els negocis locals i prestar servei a la ciutadania.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.