Alfafar llança la setena edició de la seua guia comercial

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de les regidories de comerç i mercats, ha publicat una nova edició de la guia comercial del municipi.

En esta setena edició, s’ha renovat el format, fent-lo més quadrat i manejable per a la seua consulta, i inclou nous continguts, com a articles amb trucs i consells que proporcionen els comerciants d’Alfafar.

La guia comercial s’ha repartit en els domicilis del municipi i ja està disponible en les dependències municipals.

En ella, la ciutadania pot trobar un llistat actualitzat dels comerços de la localitat. Este llistat es presenta amb una nova estructura, en la qual primer es presenten els establiments que conformen el comerç de proximitat i mercats, l’oferta comercial més pròxima i que dona vida als nostres barris, i a continuació les diferents àrees que conformen la gran superfície comercial, que ofereixen de manera simultània una gran varietat de productes, serveis i entreteniment.

A més, esta guia està connectada amb el Mapa de Comerç de Proximitat (https://alfafar.comercioscomunitatvalenciana.com/), l’espai digital en el qual es troba la informació més actualitzada, per categories, de tots els comerços que es troben en la guia, per exemple, horaris, serveis específics i geolocalització.

Des de l’àrea de Comerç han destacat la importància de potenciar el comerç de proximitat a través d’accions com esta, que permeten visibilitzar els negocis locals i prestar servei a la ciutadania.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Agirrezabala serà operat del menisc a Vitòria després de lesionar-se en un entrenament

El porter de l'Athletic cedit al València està a l'espera de ser operat del menisc del genoll esquerre a Vitòria. La lesió va arribar després d'una acció fortuïta en un entrenament i va frenar el seu retorn a una convocatòria després de superar un problema muscular previ.

Barcala s’oferix a la comissió de Les Corts i nega una cacera interna pel cas Els Naus

L'alcalde d'Alacant ha reiterat la seua plena disponibilitat per a comparéixer davant la comissió de Les Corts per les VPP de la Platja de Sant Joan i ha defés tres expedients informatius sense sancions. També ha reclamat al Govern un pla de vivenda per a la ciutat.

La ministra Rodríguez demana al Consell controles més exigents per a la vivenda protegida

Rodríguez ha reclamat al Consell reactivar controls i garanties en la VPP i ha sol·licitat una auditoria per a aclarir les adjudicacions investigades a Alacant.

El port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent i a les 09.24 s'ha obert només per a eixides. Emergències ha demanat precaució per l'alerta groga de pluges.

La pluja suspén la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València suspén la mascletà de les 14.00 per la pluja i la previsió per a les pròximes hores. El tret l'anava a realitzar Pirotècnia Saragossana.

La família de Tejero, feta mal després de la negativa de l’arquebisbe castrense al funeral en la catedral

La família ha lamentat que l'arquebisbe general castrense, Juan Antonio Aznárez, denegara el funeral en la Catedral de les Forces Armades, previst per al 25 de març. En un comunicat, els sis fills parlen de 'profund pesar' i suggerixen que s'han imposat raons polítiques sobre les eclesials

Un cotxe ha caigut per un terraplé i ha tallat la via del TRAM d’Alacant a la Vila Joiosa, sense ferits

Un cotxe s'ha precipitat des d'un pont sobre la línia 1 del TRAM d'Alacant, a l'altura de Paradís, i ha obligat a tallar la circulació entre Cala Piteres i Creueta. No hi ha ferits; FGV ha activat autobusos entre El Campello i Creueta i preveu reprendre el servici a primera hora de la vesprada.

La Policia ha desarticulat una xarxa que va captar a 55 dones ucraïneses per a estafar 4,7 milions en apostes en línia

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant i València una organització ucraïnesa que va captar a 55 dones per a obrir comptes i moure 4,7 milions estafats a plataformes d'apostes. L'operació Gira-sols suma 12 detinguts per tràfic, frau informàtic i blanqueig.