Alfafar llança la setena edició de la seua guia comercial

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de les regidories de comerç i mercats, ha publicat una nova edició de la guia comercial del municipi.

En esta setena edició, s’ha renovat el format, fent-lo més quadrat i manejable per a la seua consulta, i inclou nous continguts, com a articles amb trucs i consells que proporcionen els comerciants d’Alfafar.

La guia comercial s’ha repartit en els domicilis del municipi i ja està disponible en les dependències municipals.

En ella, la ciutadania pot trobar un llistat actualitzat dels comerços de la localitat. Este llistat es presenta amb una nova estructura, en la qual primer es presenten els establiments que conformen el comerç de proximitat i mercats, l’oferta comercial més pròxima i que dona vida als nostres barris, i a continuació les diferents àrees que conformen la gran superfície comercial, que ofereixen de manera simultània una gran varietat de productes, serveis i entreteniment.

A més, esta guia està connectada amb el Mapa de Comerç de Proximitat (https://alfafar.comercioscomunitatvalenciana.com/), l’espai digital en el qual es troba la informació més actualitzada, per categories, de tots els comerços que es troben en la guia, per exemple, horaris, serveis específics i geolocalització.

Des de l’àrea de Comerç han destacat la importància de potenciar el comerç de proximitat a través d’accions com esta, que permeten visibilitzar els negocis locals i prestar servei a la ciutadania.

Últimes notícies

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.