Alfafar llança la setena edició de la seua guia comercial

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de les regidories de comerç i mercats, ha publicat una nova edició de la guia comercial del municipi.

En esta setena edició, s’ha renovat el format, fent-lo més quadrat i manejable per a la seua consulta, i inclou nous continguts, com a articles amb trucs i consells que proporcionen els comerciants d’Alfafar.

La guia comercial s’ha repartit en els domicilis del municipi i ja està disponible en les dependències municipals.

En ella, la ciutadania pot trobar un llistat actualitzat dels comerços de la localitat. Este llistat es presenta amb una nova estructura, en la qual primer es presenten els establiments que conformen el comerç de proximitat i mercats, l’oferta comercial més pròxima i que dona vida als nostres barris, i a continuació les diferents àrees que conformen la gran superfície comercial, que ofereixen de manera simultània una gran varietat de productes, serveis i entreteniment.

A més, esta guia està connectada amb el Mapa de Comerç de Proximitat (https://alfafar.comercioscomunitatvalenciana.com/), l’espai digital en el qual es troba la informació més actualitzada, per categories, de tots els comerços que es troben en la guia, per exemple, horaris, serveis específics i geolocalització.

Des de l’àrea de Comerç han destacat la importància de potenciar el comerç de proximitat a través d’accions com esta, que permeten visibilitzar els negocis locals i prestar servei a la ciutadania.

Últimes notícies

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.
FILMOTECA D'ESTIU