Esta aplicació pot revoucionar la teua vida sexual

Una xica i un xic besant-se

Esta aplicació pot revoucionar la teua vida sexual | Pixabay

Ja no ens sona estrany que la tecnologia mòbil i el sexe puguen anar de la mà. Qui no coneix o ha utilitzat aplicacions com Tinder quan ha estat solter? El que és si és realment innovador, és que existisca una aplicació dirigida a millorar les relacions sexuals en parella. 

 

Esta és la gran aposta de Desire. Esta app gratuïta prova que torne a sorgir l’espurna de la passió entre els dos amants a través del joc. Per a fer-ho, proposa que cada un dels membres de la relació cree un avatar i propose una sèrie de reptes al seu estimat.

 

Trencar la monotonia a través dels jocs

La dinàmica és molt senzilla i, a demés, l’aplicació oferix un gran número de possibilitats i idees per a fer agrupades en categories com vestuari, menjar, romàntiques, fantasies. També oferix la possibilitat de crear reptes personalitzats.

 

Pensat el repte, només cal fixar un temps per a fer-lo a terme i enviar-lo a la parella. Esta rebrà una notificació amb les instruccions pertinents. Tots els reptes tenen un sistema de puntuació determinada segons el seu grau de dificultat.

 

L’objectiu és generar una espècie de competició estimulant que trenque amb la monotonia dins la parella i permeta establir una comunicació sexual i afectiva d’una manera diferent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.