15.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Esta aplicació pot revoucionar la teua vida sexual

Una xica i un xic besant-se

Esta aplicació pot revoucionar la teua vida sexual | Pixabay

Ja no ens sona estrany que la tecnologia mòbil i el sexe puguen anar de la mà. Qui no coneix o ha utilitzat aplicacions com Tinder quan ha estat solter? El que és si és realment innovador, és que existisca una aplicació dirigida a millorar les relacions sexuals en parella. 

 

Esta és la gran aposta de Desire. Esta app gratuïta prova que torne a sorgir l’espurna de la passió entre els dos amants a través del joc. Per a fer-ho, proposa que cada un dels membres de la relació cree un avatar i propose una sèrie de reptes al seu estimat.

 

Trencar la monotonia a través dels jocs

La dinàmica és molt senzilla i, a demés, l’aplicació oferix un gran número de possibilitats i idees per a fer agrupades en categories com vestuari, menjar, romàntiques, fantasies. També oferix la possibilitat de crear reptes personalitzats.

 

Pensat el repte, només cal fixar un temps per a fer-lo a terme i enviar-lo a la parella. Esta rebrà una notificació amb les instruccions pertinents. Tots els reptes tenen un sistema de puntuació determinada segons el seu grau de dificultat.

 

L’objectiu és generar una espècie de competició estimulant que trenque amb la monotonia dins la parella i permeta establir una comunicació sexual i afectiva d’una manera diferent.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.