Esta aplicació pot revoucionar la teua vida sexual

Una xica i un xic besant-se

Esta aplicació pot revoucionar la teua vida sexual | Pixabay

Ja no ens sona estrany que la tecnologia mòbil i el sexe puguen anar de la mà. Qui no coneix o ha utilitzat aplicacions com Tinder quan ha estat solter? El que és si és realment innovador, és que existisca una aplicació dirigida a millorar les relacions sexuals en parella. 

 

Esta és la gran aposta de Desire. Esta app gratuïta prova que torne a sorgir l’espurna de la passió entre els dos amants a través del joc. Per a fer-ho, proposa que cada un dels membres de la relació cree un avatar i propose una sèrie de reptes al seu estimat.

 

Trencar la monotonia a través dels jocs

La dinàmica és molt senzilla i, a demés, l’aplicació oferix un gran número de possibilitats i idees per a fer agrupades en categories com vestuari, menjar, romàntiques, fantasies. També oferix la possibilitat de crear reptes personalitzats.

 

Pensat el repte, només cal fixar un temps per a fer-lo a terme i enviar-lo a la parella. Esta rebrà una notificació amb les instruccions pertinents. Tots els reptes tenen un sistema de puntuació determinada segons el seu grau de dificultat.

 

L’objectiu és generar una espècie de competició estimulant que trenque amb la monotonia dins la parella i permeta establir una comunicació sexual i afectiva d’una manera diferent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.