Esta aplicació pot revoucionar la teua vida sexual

Una xica i un xic besant-se

Esta aplicació pot revoucionar la teua vida sexual | Pixabay

Ja no ens sona estrany que la tecnologia mòbil i el sexe puguen anar de la mà. Qui no coneix o ha utilitzat aplicacions com Tinder quan ha estat solter? El que és si és realment innovador, és que existisca una aplicació dirigida a millorar les relacions sexuals en parella. 

 

Esta és la gran aposta de Desire. Esta app gratuïta prova que torne a sorgir l’espurna de la passió entre els dos amants a través del joc. Per a fer-ho, proposa que cada un dels membres de la relació cree un avatar i propose una sèrie de reptes al seu estimat.

 

Trencar la monotonia a través dels jocs

La dinàmica és molt senzilla i, a demés, l’aplicació oferix un gran número de possibilitats i idees per a fer agrupades en categories com vestuari, menjar, romàntiques, fantasies. També oferix la possibilitat de crear reptes personalitzats.

 

Pensat el repte, només cal fixar un temps per a fer-lo a terme i enviar-lo a la parella. Esta rebrà una notificació amb les instruccions pertinents. Tots els reptes tenen un sistema de puntuació determinada segons el seu grau de dificultat.

 

L’objectiu és generar una espècie de competició estimulant que trenque amb la monotonia dins la parella i permeta establir una comunicació sexual i afectiva d’una manera diferent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.