Esta aplicació pot revoucionar la teua vida sexual

Una xica i un xic besant-se

Esta aplicació pot revoucionar la teua vida sexual | Pixabay

Ja no ens sona estrany que la tecnologia mòbil i el sexe puguen anar de la mà. Qui no coneix o ha utilitzat aplicacions com Tinder quan ha estat solter? El que és si és realment innovador, és que existisca una aplicació dirigida a millorar les relacions sexuals en parella. 

 

Esta és la gran aposta de Desire. Esta app gratuïta prova que torne a sorgir l’espurna de la passió entre els dos amants a través del joc. Per a fer-ho, proposa que cada un dels membres de la relació cree un avatar i propose una sèrie de reptes al seu estimat.

 

Trencar la monotonia a través dels jocs

La dinàmica és molt senzilla i, a demés, l’aplicació oferix un gran número de possibilitats i idees per a fer agrupades en categories com vestuari, menjar, romàntiques, fantasies. També oferix la possibilitat de crear reptes personalitzats.

 

Pensat el repte, només cal fixar un temps per a fer-lo a terme i enviar-lo a la parella. Esta rebrà una notificació amb les instruccions pertinents. Tots els reptes tenen un sistema de puntuació determinada segons el seu grau de dificultat.

 

L’objectiu és generar una espècie de competició estimulant que trenque amb la monotonia dins la parella i permeta establir una comunicació sexual i afectiva d’una manera diferent.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga la mort per arma blanca d’un home en un parc de València

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d'un home de 55 anys, sense llar i d'origen algerià, trobat sense vida en un parc de l'avinguda Jacinto Benavente de València.

El Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència, afronta la recta final de la lliga de futbol en cadira elèctrica a un punt del líder i somia amb el seu quart títol nacional.

El vent aconseguix 129 km/h a Rossell i deixa ratxes molt fortes a la província de Castelló

El fort vent de component nord ha deixat ratxes de fins a 129 km/h a Rossell i més de 120 km/h en diversos punts de l'interior de Castelló, obligant a intervindre als bombers per la caiguda de branques i tanques.

L’equip Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta Lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència motora, aspira a conquistar la seua quarta Lliga nacional de futbol en cadira elèctrica i ultima també la seua participació en la Copa d'Espanya.

Quatre comunitats seguixen en avís per vent i fort onatge, amb Catalunya en nivell taronja

Quatre comunitats mantenen avisos per vent i temporal marítim, amb Catalunya en nivell taronja per ratxes de fins a 80 km/h i ones de fins a quatre metres.

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.