Satisfyer, l’estimulador de clítoris que arrasa entre les dones estos Nadals

Què és Satisfyer i com funciona

Què és Satisfyer i com funciona | València Diari

 

El joguet sexual Satisfyer Pro 2 Next Generation és, sense dubte, la novetat d’este any pel que fa a plaer sexual, que està arrasant entre amics, companys de feina, internet, etc. i donant molt a parlar gràcies als testimonis de les dones que el proven, que asseguren obtindre un plaer extrem, arribant a l’orgasme femení en qüestió de segons.

 

El que caracteritza este nou instrument dissenyat per al plaer femení és que es tracta d’un estimulador de clítoris, que assegura l’orgasme femení en totes les dones que el proven sense que ni tan sols haja d’entrar en contacte directe amb este òrgan tan sensible.

 

Com funciona Satisfyer?

Satisfyer no ocupa pràcticament lloc, és una peça de 16 cm aproximadament i de molt fàcil maneig, que es pot portar en el bolso sense que es note i que és molt silenciós, cosa que també és important.

 

Satisfyer Pro 2 next és un estimulador femení molt eficaç

Satisfyer Pro 2 next és un estimulador femení molt eficaç | València Diari

 

A demés, funciona amb una pila interna que és recarregable amb un USB i que s’unix magnèticament a l’instrument, cosa que li aporta una qualitat innovadora a este ‘gadget’: és resistent a l’aigua. Sí, Satisfyer es pot utilitzar en la banyera amb tota la tranquil·litat del món mentres una disfruta d’un bany relaxant.

 

El funcionament de Satisfyer Pro 2 Next Generation és molt senzill i s’adapta als gustos de tot el món, ja que disposa de dos botons: un per a encendre i apagar i l’altre per controlar els 11 nivells d’intensitat de les ones que estimulen el clítoris. Satisfyer no funciona a través del contacte directe amb esta part tan sensible del cos, sinó que ho fa amb pulsacions en l’aire que provoquen una pressió i un moviment en el clítoris que acaba produint l’orgasme.

 

Per tant, la manera d’utilitzar-lo és molt senzilla, col·locar-lo molt prop de la zona íntima, pressionar la intensitat desitjada i disfrutar. D’esta manera, Satisfyer s’ha convertit en l’estimulador de clítoris més innovador i ben valorat, que arreplega els millors testimonis en qüestió de plaer sexual femení.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quarta setmana de vaga del professorat valencià amb la negociació trencada i el front sindical dividit

La vaga indefinida del professorat valencià de la pública no universitària aconseguix la seua quarta setmana amb la taula de negociació trencada, dos blocs sindicals enfrontats i una creixent tensió per les càrregues policials.

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.