Satisfyer, l’estimulador de clítoris que arrasa entre les dones estos Nadals

Què és Satisfyer i com funciona

Què és Satisfyer i com funciona | València Diari

 

El joguet sexual Satisfyer Pro 2 Next Generation és, sense dubte, la novetat d’este any pel que fa a plaer sexual, que està arrasant entre amics, companys de feina, internet, etc. i donant molt a parlar gràcies als testimonis de les dones que el proven, que asseguren obtindre un plaer extrem, arribant a l’orgasme femení en qüestió de segons.

 

El que caracteritza este nou instrument dissenyat per al plaer femení és que es tracta d’un estimulador de clítoris, que assegura l’orgasme femení en totes les dones que el proven sense que ni tan sols haja d’entrar en contacte directe amb este òrgan tan sensible.

 

Com funciona Satisfyer?

Satisfyer no ocupa pràcticament lloc, és una peça de 16 cm aproximadament i de molt fàcil maneig, que es pot portar en el bolso sense que es note i que és molt silenciós, cosa que també és important.

 

Satisfyer Pro 2 next és un estimulador femení molt eficaç

Satisfyer Pro 2 next és un estimulador femení molt eficaç | València Diari

 

A demés, funciona amb una pila interna que és recarregable amb un USB i que s’unix magnèticament a l’instrument, cosa que li aporta una qualitat innovadora a este ‘gadget’: és resistent a l’aigua. Sí, Satisfyer es pot utilitzar en la banyera amb tota la tranquil·litat del món mentres una disfruta d’un bany relaxant.

 

El funcionament de Satisfyer Pro 2 Next Generation és molt senzill i s’adapta als gustos de tot el món, ja que disposa de dos botons: un per a encendre i apagar i l’altre per controlar els 11 nivells d’intensitat de les ones que estimulen el clítoris. Satisfyer no funciona a través del contacte directe amb esta part tan sensible del cos, sinó que ho fa amb pulsacions en l’aire que provoquen una pressió i un moviment en el clítoris que acaba produint l’orgasme.

 

Per tant, la manera d’utilitzar-lo és molt senzilla, col·locar-lo molt prop de la zona íntima, pressionar la intensitat desitjada i disfrutar. D’esta manera, Satisfyer s’ha convertit en l’estimulador de clítoris més innovador i ben valorat, que arreplega els millors testimonis en qüestió de plaer sexual femení.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.