15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

El sorteig de la Bonoloto deixa un premi en Petrer

 

El sorteig de la Bonoloto d’este dissabte 29 d’agost ha donat un bon pessic d’alegria a un valencià, que s’ha alçat este diumenge de matí amb uns quants dinerets més. Es tracta d’un premi de Segona Categoria (5 encerts + complementari), que ha caigut en el municipi de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant).

 

Concretament, el bitllet guanyador ha sigut validat en l’Administració de Loteries número 2, ‘Loteries la Frontera’, situada en l’avinguda d’Elda, 2 en Petrer. El premi ha pujat a 62.900,93 euros. En el conjunt d’Espanya hi ha hagut dos afortunats més amb el segon premi, un en Galícia i un altre en Astúries.

 

Com que no hi ha hagut cap premi guanyador de Primera Categoria (6 encerts), el pot general, que es posarà en joc en el següent sorteig se situa en 2,4 milions d’euros, que només podrà emportar-se’l un únic afortunat.

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • 14 – 30 – 34 – 35 – 41 – 47
  • Complementari: 45
  • Reintegrament: 5

Últimes notícies

Detingut en l’aeroport de Manises amb 102 càpsules d’heroïna en el seu organisme

La Policia Nacional ha detingut a Manises a un passatger amb 102 càpsules d'heroïna en el seu organisme, amb un pes total de 1.140 grams. L'home, de 37 anys, ha ingressat a la presó preventiva per un presumpte delicte de narcotràfic.

Pérez Llorca exigix al Govern explicar la reducció de velocitat en l’AVE

El president valencià ha demanat a l'Executiu que detall per què, després de l'accident de Adamuz, s'han aplicat límits en un tram de l'AVE entre Madrid i la Comunitat Valenciana.

La Generalitat intensifica la negociació per a obrir vols de llarga distància als Estats Units i explora la Xina i el Japó

La Generalitat ha accelerat les converses amb aerolínies per a aconseguir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana, amb prioritat als Estats Units i amb vista a la Xina i el Japó. També ha defés una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises per a sostindre el creixement.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec i ha detingut a quatre sospitosos. La banda sueca Dalen va exigir 800.000 corones i va enviar vídeos amb colps

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.