17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

El sorteig de la Bonoloto deixa un premi en Petrer

 

El sorteig de la Bonoloto d’este dissabte 29 d’agost ha donat un bon pessic d’alegria a un valencià, que s’ha alçat este diumenge de matí amb uns quants dinerets més. Es tracta d’un premi de Segona Categoria (5 encerts + complementari), que ha caigut en el municipi de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant).

 

Concretament, el bitllet guanyador ha sigut validat en l’Administració de Loteries número 2, ‘Loteries la Frontera’, situada en l’avinguda d’Elda, 2 en Petrer. El premi ha pujat a 62.900,93 euros. En el conjunt d’Espanya hi ha hagut dos afortunats més amb el segon premi, un en Galícia i un altre en Astúries.

 

Com que no hi ha hagut cap premi guanyador de Primera Categoria (6 encerts), el pot general, que es posarà en joc en el següent sorteig se situa en 2,4 milions d’euros, que només podrà emportar-se’l un únic afortunat.

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • 14 – 30 – 34 – 35 – 41 – 47
  • Complementari: 45
  • Reintegrament: 5

Últimes notícies

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.