17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

La crema facial que utilitzen totes les famoses i que tu també pots tindre

 

Carmen Lomana és un referent en qüestions de bellesa, no en va, i a pesar de la seua edat, manté un cutis envejable i molt hidratat, tal com demostra l’última prova a la què s’ha sotmès de la mà de Dior, en la que gràcies a la seva nova tecnologia anomenada Skinscanner, s’analitza el grau d’hidratació de la pell, que en el seu cas, va donar un resultat molt favorable d’un 97 % d’hidratació.

 

Carmen Lomana revela el seu truc de bellesa

D’esta manera, seguir els seus consells de bellesa és una gran idea, ja que tenim un tant per cent molt elevat de possibilitats de que funcionen, i més si són senzills i barats de realitzar, com és el cas de l’últim truc de bellesa que Lomana ha explicat i que està a la mà de qualsevol persona, ja que està relacionat amb la crema Nivea de tota la vida, la del pot blau.

 

Tal com ella mateixa ha relatat, estet truc de bellesa per a hidratar el cutis facial està disponible per a tot el món, i és molt fàcil de seguir, ja que es tracta d’una rutina diària: «No hi ha res que em deixe millor la pell que la Nivea de caixa. Me la poso com una mascareta, amb molta quantitat, i amb el vapor que va generant la dutxa, va penetrant i al final, agafe una tovalloleta i me la passo per retirar-me la resta que queda en el rostre», ha revelat.

 

 

Ja ho veus, amb una crema com és la Nivea Crème de tota la vida, la que utilitzaven les nostres iaies, es poden conseguir resultats impressionants, convertint-se la crema Nivea en un bàsic en el quit de neteja i bellesa de tot el món.

 

 

Últimes notícies

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.