La crema facial que utilitzen totes les famoses i que tu també pots tindre

 

Carmen Lomana és un referent en qüestions de bellesa, no en va, i a pesar de la seua edat, manté un cutis envejable i molt hidratat, tal com demostra l’última prova a la què s’ha sotmès de la mà de Dior, en la que gràcies a la seva nova tecnologia anomenada Skinscanner, s’analitza el grau d’hidratació de la pell, que en el seu cas, va donar un resultat molt favorable d’un 97 % d’hidratació.

 

Carmen Lomana revela el seu truc de bellesa

D’esta manera, seguir els seus consells de bellesa és una gran idea, ja que tenim un tant per cent molt elevat de possibilitats de que funcionen, i més si són senzills i barats de realitzar, com és el cas de l’últim truc de bellesa que Lomana ha explicat i que està a la mà de qualsevol persona, ja que està relacionat amb la crema Nivea de tota la vida, la del pot blau.

 

Tal com ella mateixa ha relatat, estet truc de bellesa per a hidratar el cutis facial està disponible per a tot el món, i és molt fàcil de seguir, ja que es tracta d’una rutina diària: «No hi ha res que em deixe millor la pell que la Nivea de caixa. Me la poso com una mascareta, amb molta quantitat, i amb el vapor que va generant la dutxa, va penetrant i al final, agafe una tovalloleta i me la passo per retirar-me la resta que queda en el rostre», ha revelat.

 

 

Ja ho veus, amb una crema com és la Nivea Crème de tota la vida, la que utilitzaven les nostres iaies, es poden conseguir resultats impressionants, convertint-se la crema Nivea en un bàsic en el quit de neteja i bellesa de tot el món.

 

 
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.