La crema facial que utilitzen totes les famoses i que tu també pots tindre

 

Carmen Lomana és un referent en qüestions de bellesa, no en va, i a pesar de la seua edat, manté un cutis envejable i molt hidratat, tal com demostra l’última prova a la què s’ha sotmès de la mà de Dior, en la que gràcies a la seva nova tecnologia anomenada Skinscanner, s’analitza el grau d’hidratació de la pell, que en el seu cas, va donar un resultat molt favorable d’un 97 % d’hidratació.

 

Carmen Lomana revela el seu truc de bellesa

D’esta manera, seguir els seus consells de bellesa és una gran idea, ja que tenim un tant per cent molt elevat de possibilitats de que funcionen, i més si són senzills i barats de realitzar, com és el cas de l’últim truc de bellesa que Lomana ha explicat i que està a la mà de qualsevol persona, ja que està relacionat amb la crema Nivea de tota la vida, la del pot blau.

 

Tal com ella mateixa ha relatat, estet truc de bellesa per a hidratar el cutis facial està disponible per a tot el món, i és molt fàcil de seguir, ja que es tracta d’una rutina diària: «No hi ha res que em deixe millor la pell que la Nivea de caixa. Me la poso com una mascareta, amb molta quantitat, i amb el vapor que va generant la dutxa, va penetrant i al final, agafe una tovalloleta i me la passo per retirar-me la resta que queda en el rostre», ha revelat.

 

 

Ja ho veus, amb una crema com és la Nivea Crème de tota la vida, la que utilitzaven les nostres iaies, es poden conseguir resultats impressionants, convertint-se la crema Nivea en un bàsic en el quit de neteja i bellesa de tot el món.

 

 

Últimes notícies

Judici oral a un jove per injuriar Carlos Mazón en xarxes mig any després de la dana

Una jutgessa de València ha obert judici oral contra un jove de 21 anys que, en abril de 2025, va insultar en obert l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón, a la xarxa social X. La Fiscalia demana una multa de 3.000 euros per un presumpte delicte d’injúries contra autoritat.

El relat més íntim de Ferran Torres: quan va pensar a deixar el futbol

Ferran Torres, heroi de la segona estrela d’Espanya, ha revelat que va arribar a perdre la il·lusió pel futbol i va pensar a deixar-lo per la pressió i les crítiques, fins que va demanar ajuda psicològica.

El xofer de Pradas diu que no recorda converses ni telefonades el dia de la DANA

El xofer de l’exconsellera Salomé Pradas ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda ni converses ni telefonades durant els desplaçaments del dia de la DANA perquè, segons ha explicat, anava pendent de la carretera. Ha detallat el recorregut d’aquella jornada i ha remarcat que va tindre poques interaccions amb la resta de càrrecs presents.

Fins a 41 graus: avís taronja per calor extrema en set comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana

Set comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, han activat l’avís taronja per una nova onada de calor amb màximes de fins a 41 graus, segons Aemet.

Una nova ‘calculadora’ permetrà personalitzar el risc de càncer de mama en dones d’Espanya

El projecte MamoRisk analitzarà 10.000 dones de 14 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, per predir el risc individual de càncer de mama a 2 i 5 anys.

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.