Puig buscarà acords amb distribuïdors valencians per frenar preus a la cistella de la compra

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que elspròxims dies mantindrà una reunió amb els distribuïdors del sector de l’alimentació de la Comunitat Valenciana per “intentar buscar un acord” que frene els preus dels productes bàsics de la cistella de la compra, especialment per a les rendes més baixes.

Així ho ha anunciat durant la seua visita a la Fira Internacional del Turisme de Berlín, on s’ha desplaçat este dimarts per recolzar la promoció turística de la Comunitat i mantenir reunions amb operadors turístics alemanys especialitzats en turisme cultural, actiu i experiencial.

Ximo Puig ha assenyalat que el Govern valencià «fa mesos que parla amb els distribuïdors d’este sector amb l’objectiu d’assolir un punt de trobada per ajudar les famílies» a afrontar la pujada dels preus de l’alimentació, ja que ha considerat que la inflació continua sent “un problema greu” que “no afecta tothom igual i és el pitjor impost per a les classes mitjanes i treballadores”.

Per això, el cap del Consell ha assegurat que mantindrà esta pròxima reunió amb l’objectiu d’intentar concertar “mesures raonables” amb les distribuïdores i “llançar un missatge clar per frenar els preus”.

Així mateix, ha mostrat el seu propòsit que l’acord no siga perjudicial per als agricultors, els ramaders i els productors primaris que estan situats a l’origen de la cadena alimentària, i ha explicat que “forçar més els preus en origen afectaria negativament tots els productors primaris”, per la qual cosa ha reiterat la necessitat d’arribar a acords “raonables” i a “evitar prendre decisions que puguen acabar perjudicant el més feble”.

Últimes notícies

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.